13

4 1 0
                                    

Upřímně, bydlet s blonďatou kebulou není nic moc. Na druhou stranu, je to hrozný strašpytel, toho dost využívám. Občas na něj bafnu, někdy mu něco přichystán do pokoje. Na oplátku se on snaží strašit mě, což není tak jednoduché.

Moji rodiče mají prostě jiný způsob výchovy než ostatní rodiče. Věčně mě lekali, když jsem poskočila, čekal mě trest, když ne, pochvala a občas i nějaký bonbónek.

Díky tomuto způsobu výchovy jsem se naučila, že každý je předvídatelný.

,, Jakto že se nikdy nelekneš?" Zanadával Malfoy. S arogantním úsměvem jsem pokrčila rameny a odešla.

,, Už jsme tady několik týdnů a ty se se mnou furt nebavíš." Doběhl mě.

,, Nemám potřebu se s někým bavit pokud to není nutno." Přiznala jsem a pokračovala v cestě.

,, Proč mám pocit, že mě nemáš ráda?" Pokračoval v konverzaci.

,, Nikoho nemám ráda a nikoho mít nebudu. Takovou chybu udělal můj bývalý bratr, nehodlám to opakovat."

,, Jak se potom ale vdáš?" Zarazil se.

,, Vdám se podle výběru Catherine a Malvina. Podstatně, nic jiného mi nezbývá. Takhle to v naší rodině chodí po staletí." Mihla jsem rameny.

,, To je sice hezký, ale takhle to přeci nechodí. Už dlouho ne."

,, Nesmím být jako můj starší, bývalý bratr. Ten se zamiloval a rodina ho vydědila."

,, Vidím že už se bavíte." Usmála se Narcissa.

,, Nebavíme, pouze mu oznamuji fakta."

,, Tady jste, potřebujeme abyste vypadli. Za dva týdny se vraťte." Přišel Malvin a zase odešel.

,, To je u vás normální?" Zeptal se Malfoy, když jsme se balili.

,, U vás ne?" Vzala jsem si tašku přes rameno.

,, Ale, vždyť se brzo vracíme do školy." Napodobil mě a vydal se za mnou.

>>>

,, Stává se to poslední dobou často." Oznámila jsem a zapálila svíčku. Vyvolala jsem kouzlo, aby nás nepřepadlo nějaké zvíře.

,, Co budeme jíst?" Zeptal se a posadil se na dřevěnou židli.

,, Každé dva týdny sem skřeti vozí jídlo. Včera ho přivezli." Vybalila jsem si se Sídlem na rameni. Skoro všude ho sebou nosím. Malfoy si vzal zelené jablko a já pustila Sida.

,, Zašlápneš ho, a je po tobě." Upozornila jsem a začala si malovat.

,, Odkud máš vlastně tu krysu?" Snažil se o konverzaci.

,, Dřív byl kůň, potom si ale zlomil kost, a zotavování z toho u koní je drahé a náročné, proto jsem ho přeměnila na krysu, s nima je léčba jednoduší." Jednoduše jsem pokrčila rameny.

,, Co tady věčně děláš?" Zeptal se po chvíli znuděně.

,, Čtu si, maluju, učím se nová kouzla, představuju to tady, lovím a plno dalšího. Dneska už je pozdě, jdu do sprchy." Zvedla jsem se a položila skicák i s tužkou na stůl.

,, Jo a mimochodem, spíš na gauči." Otočila jsem se a vzala si do ruky pyžamo.

hate everyone, hated by everyoneKde žijí příběhy. Začni objevovat