,, Ten nápad se mi líbí." Hrála jsem si s brkem v ruce.,, Ještě aby ne, vždy chceš být středem pozornosti." Prohodil brunet.,, Říká ten, kdo je známej po celém kouzelnickém světě." Protočila jsem očima.,, Já se o to neprosil.",, Ale líbí se ti ta pozornost.",, Zítra máte trénink Pottere, slečno Deanová, vy ho máte už dnes po škole. Potřebné věci máte v pokoji." Přerušila naší malou konverzaci McGonagallová.,, Teď běžte na hodinu."
,, Vyhodila vás?" Ptal se blonďák jen jsem se posadila do lavice.,, Jsme ve famfrpálovém družstu." Odpověděla jsem jen.
>>>
,, To zní až moc lehce." Zpochybnila jsem, když mi vysvětlovali pravidla.,, Až budeš na hřišti, bude to trochu o něčem jiném." Prozradili a mohli jsme začít trénovat. Hraju jako útočník, takže to bude lehký úkol.
>>>
,, Konec treninku, dejte se do pořádku, dneska to bylo příšerný." Prozradil kapitán a odešel pryč.,, Koukám, že ti to moc dobře nešlo." Provokoval blonďák.,, Myslíš že bys to zvládl líp?",, O dost."
,, Půjčím si ho." Vzala jsem někomu camrál z ruky.,, Pak ho vraťte." Upozornil a odešel se zbytkem týmu.
>>>
,, Není to zas tak lehký co?" Slétli jsme na zem.,, Podvádělas." Odešla jsem uklidit camrál.
>>>
,, Ty seš takovej kretén!" Zanadávala jsem mu.,, Na tebe nemám!" Zařval a každý jsme odešli do svého pokoje. Jen jsem si vzala Sida a odešla do svého, nově nalezeného pokoje.
>>>
,, Kurva já zaspala.!" Vylítla jsem z postele.,, Nic tady neudělej." Upozornila jsem Sida a běžela na hodinu.
Vtrhla jsem na hodinu lektvarů.
,, Jdete pozdě." Upozornil suše Snape jakoby to snad nebylo jasný.,, Zaspala jsem." Posadila jsem se do své přední lavice k blonďákovy.
,, Strhávám Slytherinu pět bodů." Všichni z mé koleje se začali bouřit.,, A teď slečno Dean," Vyzval mě abych se postavila.,, řekněte mi, jak připravím kostirost, co k jeho přípravu potřebuju a jaké jsou účinky." Lektvarama mě nedostane, to se mílí.,, Potřebujeme nadrcené drápy z Hipogryfa, šťávu z plodů Ďáblova osidla,vodu, vylisované listy Mandragory. Za pokojové teploty smícháme nadrcené drapy se šťávou z Osidla. Vzniklou kaši rozředíme vodou a týden v ní necháme louhovat listy Mandragory. Nahrazuje chybějící kosti v lidském těle." Snape uznale přikývl.,, Patnáct bodů pro Slytherin. Teď se posaďte." Přikývl a pokračoval ve výuce.
,, A zase musíš být speciální." Prohodil blonďák.,, Co je tvůj problém? Cokoli co udělám je podle tebe špatně.",, Ty seš můj problém. Seš arogantní, egoistická, dělaš, že seš lepší než kdokoli z nás.",, Slešno Deanová a pane Malfoy, nechte si to flirtování na jindy.",, Teď jsi doslova popsal sebe. A já jsem lepší než všichni." Všimla jsem si jak stiskl dlaně v pěst.,, Slečno Deanová, pane Malfoy, jste po škole. Po vyučování za mnou přijďte do kabinetu."
,, To teda pěkně děkuju." Řekli jsme oba s protočením očí.,, Neshazuj to na mě, to ty za to můžeš." Ohradila jsem se.
ČTEŠ
hate everyone, hated by everyone
FanfictionPozastaveno Jak si v bradavicích poradí dívka, vychovávána jinak než všichni ostatní? Myslí si, že je sama, ale najde někoho jí podobného? Čti a uvidíš