[13] YOLCULUK

123 12 5
                                    

İyi okumalar 💜

Jungkook

Hayat bazen çok şaşırtıcı olabiliyordu. Mesela babam benim eşcinsel olduğumu öğrendiğinden beri bana hep kötü davranıp şiddet uygulamıştı. Şimdiki halimize baktığımda ise arada çok büyük fark ve değişiklik olduğunu görüyordum.

Özellikle de bunu sağ tarafımda eşsiz güzelliği ile uyuyan taehyunga bakarak anlıyordum. Yavaşça hareket edip taehyunga yaklaştım ve burnunun ucuna öpücük kondurdum.

Yerinde biraz kıpırdandı ama uyanmadı. Bu hali çok tatlı gelmişti bana. Uyurken çok masum ve tatlı oluyormuş, öğrenmiş oldum bugün.

Bu sefer dudaklarına kaçamak bir öpücük kondurdum. Bu sefer beni belimden tutup kendine çekti ve sıkıca sarıldı. Uyanmış mıydı? Kafamı boynundan kaldırıp yüzüne baktım. Gözleri kapalıydı. Tam dudaklarını bir kere daha öpmek için yaklaşmıştım ki o benden önce davranıp dudağıma yapıştı.

Alt dudağımı emmeye başladı. Üst dudağını ağzımın içine alarak karşılık verdim bende. Dilini devreye sokacağı sırada geri çekildim.

"Devam etsek olmaz mıydı?"

"Hayır taehyung evde bir sürü kişi var. Hem hadi kalk kahvaltı hazırlayacağız seninle?"

"Evde niye yardımcı biri yok sizin?"

"Off taehyung söylenmede kalk hadi"

Yataktan çıkıp banyoya girdim. İşimi halledip yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçalayıp banyodan çıktım. Taehyung hâlâ yatakta yatıyordu.

"Taehyung seni beş dakika içinde mutfakta görmezsem tüm gün beni öpemeyeceksin!"

"Neee!? Seni öpememek mi? Hayır buna dayanamam "

Hızla üzerindeki pikeyi fırlatıp banyoya koştu. Kahkaha atıp hızlıca üzerimi değiştirdim ve odadan çıktım. Mutfağa indiğim de jimin ve yoongi salonda oturuyordu. Ne zaman uyanmıştı onlar ya?

Jimin beni görünce gülümsedi.

"Günaydın kookiem"

"Günaydın bebeğim. Ne zaman uyandınız siz?"

"Biraz önce"

"Tamam o zaman ben hemen kahvaltıyı hazırlıyorum"

Jimin ayaklanıp yanıma gelirken konuştu.

"Bende yardım edeyim sana"

"Gerek yok jiminshi taehyungla yaparız biz. Sen yoongiyle otur burda."

Jimine yaklaşıp alnından öptüm ve konuştum.  Sahte bir öksürükle ona bakmamızı sağladı yoongi. Ona baktığımda  ise çatık kaşlarıyla bizi izliyordu. Kıskanmış mıydı o bizi?

"Tamam o zaman kolay gelsin size"

Başımı salladım ve gülümseyip mutfağa girdim. Buzdolabından kahvaltılık malzemeleri çıkarırken belime dolanan kollarla arkamı döndüm.

"Beş dakikayı geçmedim değil mi? Öpebileceğim seni?"

"Hmmmm düşünmem lazım"

Kolları arasından çıkıp elimdekileri masaya bıraktım. Sırf onu kızdırmak için yapıyordum. Bu halleri çok hoşuma gidiyordu.

"Ben her türlü öperim seni"

TESADÜF /TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin