Son bölümü yazmak için gün sayıyorum resmen. Çünkü finalde bomba gibi geleceğim 🙃😶🌫️
Jungkook
Şu anda başım cama yaslı bir şekilde ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Aslında geçen bir saatlik sürede ne yapmam gerektiğini bulmuştum. Annemin adresini bulup onunla konuşacaktım. Ama ondan önce evden çıktığımdan beri benimle konuşmak isteyen sevgilime anlatacak bir şeylerim vardı.
"Artık bir yerde duralım ve bana ne olduğunu anlat jungkook. Seni böyle görmek beni çok üzüyor sevgilim. "
Elimi tutup bana bakmadan konuşuyordu. Başımı camdan çevirip ona baktım.
"İlerde durabilirsin"
Yavaşlayıp uygun bir yerde durdu ve bana döndü. Ellerimi tutup dudaklarına götürüp öptü.
"Neyin var güzelim hadi anlat bana?"
"Babamla biraz sohbet ettik ve.. bir şey öğrendim. "
"Ne öğrendin sevgilim?"
"Gerçek babamın aslında o olmadığını"
"Neee?"
Gözlerimden yaşlar akıyor durmuyordu düşündükçe.
"Nasıl yani baban hoseok amca değil miymiş?"
"Annem babamı aldattığı için boşandılar. Meğerse ben başka bir adamın oğluymuşum. "
"Hassiktir! Jimin senden bahsettiğinde annenin ve babanın ayrı olduğunu söylemişti ama nedeninin aldatma olduğunu bilmiyordum. "
"Ben beş yaşındayken boşandılar zaten. O zaman çok üzülmüştüm. Hep ağlıyordum. Ama boşandıkları andan sonra annem benimle hiç görüşmediği için ağlamıştım. Şimdi diyorum annem beni sevseydi geri gelirdi zaten. Ya da benimle irtibat halinde olurdu. Demek ki beni hiç sevmemiş. "
Yanağımda ki yaşları sildim tek tek. Annem denen kadını anlatırken ağlamamam gerekiyordu. Beni üzmesine izin veremezdim. Üzülmem gereken tek kişi babamdı.
" Peki ne yapacaksın şimdi jungkook?
"Bilmiyorum. Bir tarafım o adamın kim olduğunu öğrenmek istiyor. Ama bu sefer babam üzülür diye korkuyorum. "
"Hangisini seçeceksin?"
"Sanırım yüzleşmeyi. Onlarla ve gerçeklerle hesaplaşmanın vakti geldi taehyung. Annemin evini bulup karşına çıkmak ve ona neden beni bıraktığını öğrenmek istiyorum "
"Nasıl yapacaksın peki bunu? Baban biliyor mu ki yerini?"
"Bilmese bile şirkete gelmiş o adam. Onu bulup yerini öğrenirim. "
"Baban üzülmeyecek mi?"
"Üzülmeyecek çünkü ona geri geleceğim. Benim babam o. Bir başkası değil. "
"Sen en doğru kararı verirsin jungkook. Bunu yapman da en doğru şey. "
Başımı salladım sadece. Daha fazla bir şey söyleyebilir miydim bilmiyordum. Bir an önce annemin karşına çıkmak istiyordum.
"Eve geri dönelim taehyung. "
"Emin misin? Biraz daha kafanı topla istersen. "
"Hayır iyiyim ben. Gidelim hadi. "
"Pekâlâ sevgilim ne derse bende onu dinlerim"
"Teşekkür ederim taehyung yanımda olduğun için. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF /TAEKOOK
Fanfictionbabasından her gün şiddet gören jungkook bir gün buna daha fazla dayanamaz ve evden kaçar. anne ve babası ayrı olduğundan anneside jungkooku terketmiş ve başka biriyle evlenmişti. o yüzden onun yanına da gidemeyen jungkook , gece vakti bir taksiye...