İyi okumalar 💜
Yazar ağzından
Herkes salonda oturmuş sohbet ediyordu. Taehyung jungkookun yanına oturmuş arkasından belini okşuyordu. Namjoon hoseoka bugün neler yaptığını anlatıyor, hoseok da heyecanla dinliyordu. Yıllar sonra sevdiği adama geri kavuşmuş ve bunun mutluluğuyla dolup taşıyordu.
Jimin de kendi hâlinde takılıyor telefonuyla oynuyordu. Jimin birden elindeki telefonu bırakıp ayaklandı ve hoseoka dönerek konuştu.
"Hoseok amca şey ben birini daha çağırmıştım da sizin için sorun olurmu?"
"Kimi çağırdın jimin oğlum?"
"Yoongi'yi çağırmıştım. "
"Ah ne sorunu gelsin gelsin. Ben çok sevdim yoongi'yi. "
"Çok güzel teşekkürler"
"Rica ederim oğlum"
Jimin heyecanla ellerini birbirine çarpıp yerinde zıpladı. Daha sonra yerine geri oturup telefonuyla ilgilenmeye devam etti.
Beş on dakika sonra kapı çalmış ve jungkook yerinden kalkıp kapıyı açacağı sırada jimin hemen ayaklanmış ve kapıya koşmuştu.
"Ben bakarım"
Jungkook da yavaş adımlarla jiminin yanına gitmiş ve beraber açmışlardı kapıyı. Yoongi içeri yüzünde kocaman bir gülümseme ile girmiş ve elindeki çiçek buketini jungkooka uzatmıştı.
"Teşekkür ederiz yoongi. "
Yoongi başını sallayıp jimini belinden tutup kendine çekmiş ve sıkıca sarılmıştı. Onların bu hâlini görünce kıkırdayıp oradan ayrılmıştı jungkook. Elindeki çiçekleri mutfağa götürüp bir vazoya koymuş ve tekrar salona gelip masanın üzerine koymuştu çiçeği. Tam o sırada da yoongi önde jimin arkasında salona girmişlerdi.
"Hoşgeldin Yoongi"
"Hoşbuldum efendim. Nasılsınız biraz daha iyi misiniz?"
"İyiyim evladım sen nasılsın"
"Bende iyiyim teşekkür ederim efendim."
****
Hepsi mutfağa geçmiş ve masaya oturmuşlardı. Jungkook yemek servisi yapıyor taehyungda ona yardım ediyordu. Hoseok baş köşede oturuyor namjoon onun çaprazında yanında ise taehyung ve jungkook oturuyordu. Karşılarında da jimin ve yoongi oturuyordu.
Yemek servisini yapıp yerlerine oturdu taehyung ve jungkook.
"Afiyet olsun herkese"
Hoseok neşe dolu sesiyle konuştu. Hepsi yemeklerini yemeye başladı.
Herkes yemeğini bitirmiş salona geçmişlerdi. Jungkook ve taehyung beraber kahve hazırlamak için mutfakta kalmışlardı. Jungkook kahve bardaklarını dolaptan çıkarmak için tezgahın önüne geçtiğinde taehyung jungkookun arkasından sarılıp boynuna öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF /TAEKOOK
Фанфикbabasından her gün şiddet gören jungkook bir gün buna daha fazla dayanamaz ve evden kaçar. anne ve babası ayrı olduğundan anneside jungkooku terketmiş ve başka biriyle evlenmişti. o yüzden onun yanına da gidemeyen jungkook , gece vakti bir taksiye...