Diğer bölümü nasıl buldunuz?
Yorum yapıp görüşlerinizi yazarsanız sevinirim.İyi okumalar 💜
Jungkook
Sabahın güneşi odayı aydınlatıp, göz kapaklarımı açmam için zorlarken yavaşça araladım göz kapaklarımı. Bir kaç kez gözlerimi kırpıştırıp uykunun kollarından sıyrıldım.
Arkamı dönmek için hareket edeceğim de deliğim de olan penisle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Oh fuck! Dün gece böyle uyumuştuk öyle değil mi? Ahh erekte olmuştum!
Elimi yavaşça aletime atıp okşamaya başladım. Kalçalarımı biraz daha arkamda ki kasıklara ittim ve kendimi ona sürtmeye başladım yavaş hareketlerle. Bir anda karnımda ki elini sıkılaştırıp beni daha da göğsüne yasladı. Bedenlerimiz arasında hiç boşluk bırakmadı.
Dudaklarını kulağıma değdirerek sıcak nefesini üfledi ve konuştu.
"Ne yapıyorsun sevgilim?"
İçime titrek bir nefes çektim. Yeni uyandığı için sesi daha da kalın çıkmıştı ve bu benim sonum olacakmış gibi hissettirdi. Bütün bedenim titremişti. Göz kapaklarım istemsizce kapandı. Dudakları yukarı doğru kıvrıldı. Güldüğünü hissetmiştim kulağımın arkasında, tenime değen dudaklarından.
Karnımda duran eli benim elimin üzerinden aletimi kavradı. Elimi elinin altından çekip daha çok hissetmek istedim dokunuşunu. Yavaşça okşamaya başladı aletimi. Alt dudağımı dişledim bu hisle birlikte.
Daha sonra elini bir anda çekti ve aynı anda da içimden çıktı. Boşluk hissi ile sızlanmak için ağzımı açıp konuşacağım sırada birden sırtımı yatağa yatırıp üzerime çıktı.
Dudaklarını dudaklarıma bastırıp alt dudağımı ısırdı ve geri çekildi. Derin sesiyle iç gıdıklayıcı şekilde konuştu.
"Kucağımda zıplamak ister misin Jeon?"
Başını salladım hızlıca. Başımı sallamamla yakın olan dudaklarımız birbirne değdi. Sesli bir şekilde de cevap verdim.
"İsterim hemde çok isterim Kim"
****
Taehyungla sabah sexi yapıp duş almış daha sonra üzerimizi giyinmiştik. Beraber mutfağa inip kahvaltı hazırlamıştık. Taehyung masada oturmuş beni beklerken bende ekmek kızartma makinesinde ekmeklerin kızarmasını bekliyordum. Birden karnıma dolanan elle başımı çevirdim. Ellerimi karnımda ki elinin üzerine koydum. Kulak mememi dişleyip konuşmaya başladı."Ben bir şey düşündüm sevgilim"
Parmaklarıyla oynuyordum yavaş yavaş. Konuşmasıyla cevap olarak 'hm' demiştim.
"Tatile mi gitsek? "
"Tatil mi?"
Ellerini biraz gevşetip kolları arasında dönüp kaşlarımı şaşkınlıkla havaya kaldırdım. Dudaklarıma kaçamak bir öpücük kondurup geri çekildi ve konuştu.
"Evet tatil. Seninle vakit geçirmek ve anı biriktirmek istiyorum. Başka bir şehre yada ülkeye gidebiliriz. İster misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF /TAEKOOK
Fanficbabasından her gün şiddet gören jungkook bir gün buna daha fazla dayanamaz ve evden kaçar. anne ve babası ayrı olduğundan anneside jungkooku terketmiş ve başka biriyle evlenmişti. o yüzden onun yanına da gidemeyen jungkook , gece vakti bir taksiye...