Hikaye nasıl bitecek sizce? Sonunu tahmin eden var mı?
Jungkook
Jiminle sabah uyanıp güzel bir kahvaltı yapmıştık. Biraz daha beraber vakit geçirdik evde. Babamla namjoon amca gelmişti. Hep beraber sohbet ederken taehyung ve yoongi de gelmişti. Öyle güzel bir sohbet vardı ki evde çok eğleniyordum.
Kahhaka dolu sohbetler, gülen yüzler. Çok mutluydum şu anda. Tabi biraz sonra bu mutluluğum olur muydu biliyordum.
Babam başını çevirip yan tarafında olan bana bakarak konuşmaya başladı.
"Oğlum ben üzerimi değiştirmek istiyorum bana yardım eder misin?"
"Tabiki baba gel"
Sandalyesini yaklaştırıp babamı yavaşça oturttum sandalyesine. Daha sonra alt kattaki odasına götürdüm ve yatağın önüne getirdim. Kapıyı kapatıp dolaba yöneldim.
"Ne giymek istiyorsun baba?"
"Siyah bir tişört ve mavi kot pantolon oğlum."
Başımı salladım ve dolaptan istediği kıyafetleri çıkardım. Yanına gidip elimdekileri yatağa bıraktım. Babamı yavaşça yatağa oturttum. Üzerini çıkarıp temiz kıyafetlerini giydirdim.
Yatakta otururken dünden beri aklımı yiyip bitiren şeyi sormak için yanına bende oturdum.
"Baba"
"Efendim oğlum"
"Dün sorduğum soruya cevap vermedin"
"H-hangi konu?"
"Bana neden benim oğlum değilsin dedin onu sormuştum ya hani?"
"Hatırladım"
Yüzünde gerginlik ve hüzün dolu bir ifade belirdi. Eskiyi hatırladığı için mi böyle olmuştu acaba?
"Cevap vermeyecek misin baba?"
"Jungkook... Sana herşeyi anlatacağım ama bana söz vermeni istiyorum. Beni bırakma olur mu?"
Neden şimdi böyle bir şey demişti ki?
Bana yaşattığı kötü şeylere rağmen hep yanında kalmıştım şimdi herşey iyiye giderken niye onu bırakırdım ki?"Neden öyle bir şey dedin ki baba?"
"Söz ver jungkook. Gitme benden tamam mı?"
"Tamam gitmem ama sebebini söyle. "
"Söyleyeceğim. Söz ver"
"Söz veriyorum gitmeyeceğim baba"
Gözleri doldu bir anda. Ne oluyordu? Neden içimde yine o his vardı?
"Biliyorsun annen beni aldattığı için boşanmıştık. Boşandıktan bir yıl sonra aslında beni evlendiğimizden üç yıl sonra aldattığını öğrendim. Yani sen üç yaşında iken o kadın beni aldatmış. Bunu ben yıllar sonra öğrendim. "
"Nee?! O kadının benim annem olduğuna emin misin baba? Benim annem olamaz iğrenç kadın! Madem seni aldatacaktı neden seninle evlendi peki?"
"Ben yurtdışında tanışmıştım onunla. Bana aşık zannediyordum. Meğerse benimle param için evlenmiş. Tabi hepsini çok sonradan öğrendim. "
"Pislik kadın! Ondan nefret ediyorum! "
"Bende ondan nefret ediyorum. Hayatımızı kararttı. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF /TAEKOOK
Fanfictionbabasından her gün şiddet gören jungkook bir gün buna daha fazla dayanamaz ve evden kaçar. anne ve babası ayrı olduğundan anneside jungkooku terketmiş ve başka biriyle evlenmişti. o yüzden onun yanına da gidemeyen jungkook , gece vakti bir taksiye...