İyi okumalar 💜
{ Jungkook }Diğer tarafa dönmek için hamle yapacağım sırada üzerimde bir ağırlık hissettim. Gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalıştım ama dışardan gözüme vuran gün ışığı bunu zorlaştırıyordu. Gözlerimi hızlı hızlı açıp kapatarak uyanmaya çalıştım. Tam olarak uyandığımda üzerimde ki bedenin taehyung olduğunu görünce gözlerim kocaman açıldı. Ne işi vardı üzerimde? Bir saniye! Biz aramıza yastık koymuştuk. O nerde diye soracaktım ki yerde olduğunu gördüm. Üzerim de yatan taehyunga baktığım da çok tatlı olduğunu farkettim. Beni koala gibi sarmıştı resmen ve hareket etmem zordu.
Onu yavaşça yatağa bırakmak için hamle yaptığımda uyanmıştı. Hafifçe başını kalırdı ve ufak mırıltılar çıkardı. Gözlerini açıp benimle göz göze gelince dumura uğramış gibi öylece kala kalmıştı.
Duygularım... Hislerim...
Daha önce kızlar dışında hiç bir erkekle yakın olmamıştım. Kızlarda sadece kendileri bana yakın olmaya çalışıyordu ama ben karşılık vermeyince yanımdan giderlerdi. Taehyungla partide yanlışlıkla bile olsa öpüşmüştük. Ondan sonra neler oldu bana bilmiyorum ama taehyungun yanında olmak istiyordum. Ya daha önce biriyle bu denli yakın olmadığım içindi yada ona karşı bir şeyler hissediyor olmamdı. Şu anda tam olarak net bir cevap veremiyordum. Çünkü bende bilmiyordum ne olduğunu. Belkide babamın bana söylediği o sözlerden sonra sığınacağım birini arıyordum.
Acaba beni merak ediyormu ki? Nerde olduğumu, ne yaptığımı, acı çektiğimi merak ediyor muydu? Son sözlerinden sonra sanmıyorum. Hâlâ içimde onu haklı bulan bir tarafım var ve o tarafım bir umut arıyor. Fakat o umudu bulmak için babamdan bir hamle bekliyor. Sanırım bu hamle de hiç gelmeyecek.
Jimin... Jiminle dün akşam konuşmuş ve bir haftalığına amcamın yanında kalacağımı söylemiştim. Yaralarım geçene kadar onunla buluşmak istemiyordum. Beni bu halde görürse çok üzülürdü ve onun üzülmesi benim en son isteyeceğim şey bile değildi. O benim kardeşim gibiydi. Partiden sonra onunla konuşacaktık ama ben buraya gelince kalmıştı. Konuşamadığımız için bana baya bir kızmış daha sonra geldiğimde benim yanaklarımı ısıracağını söyleyerek sahte bir sinirle telefonu kapatmıştı. Onu başka bir telefondan aramıştım çünkü benimki o gün cebimde olduğu için kırılmıştı. Taehyung da ertesi gün yeni bir telefon almıştı bana. Ve şimdi de onu kullanıyordum.
"Günaydın"
Dedim hâlâ bana şaşkın ifadeyle bakan taehyunga. Üstümden kalkmadan "günaydın" dedi sadece. Yüzlerimiz çok yakındı. Gözlerine bu kadar yakından bakmak çok güzel hissettiriyordu. Gözleri yüzümün her yerinde gezinip en son dudağımın altında ki bende takılı kaldı. Tekrar gözlerini benimkilerle birleştirince gözlerindeki duygu değişimini anlayamamıştım. Hızla üzerimden kalkıp yatağın en ucuna kaydı. Noldu şimdi? Benden rahatsız mı oldu? Tabi çocuğun yüzüne bön bön bakarsan tabikide rahatsız olur. Salaksın jungkook.
Aklıma gelen şeyle hemen konuşmaya başladım.
"Hani çok uslu bir şekilde yatıyordun taehyung. Nede güzel uslu yatmışsın ya. "
Başını bana çevirip bedenimi baştan aşağıya süzdü ve gülmeye başladı.
" Asıl sen kendine bak. Yastığı atıp kendin geçmişsin ortaya. "
Yatakta oturur pozisyona geçip halime baktım. Gerçekten yatağın tam ortasında yatıyordum. Ne ara olmuş bütün bunlar hiç hatırlamıyorum. Taehyung hâlâ gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF /TAEKOOK
Fiksi Penggemarbabasından her gün şiddet gören jungkook bir gün buna daha fazla dayanamaz ve evden kaçar. anne ve babası ayrı olduğundan anneside jungkooku terketmiş ve başka biriyle evlenmişti. o yüzden onun yanına da gidemeyen jungkook , gece vakti bir taksiye...