Bu bölüm namjoon ve hoseok olacak önceden söyleyeyim. Sonra neden taekook yok demeyin. Belki yoonmin de olabilir bilemiyorum 👀😉😁😌.
İyi okumalar 💜
Yazar ağzından
Sizi birazcık geçmişe götüreyim mi? Hadi namjoon ve hoseokun sevgili olduğa yıla bir yolculuk yapalım.
Namjoonla hoseok lisenin başında tanışmış ve arkadaş olmuşlardı. Arkadaşlıkları zamanla değişmiş ve hoşlanmaya gitmişti aralarında ki sevgi. İlk açılan namjoon olmuştu. Hoseok da onu sevdiği için kabul etmiş ve sevgili olmuşlardı. Namjoon üniversitesiye geçince hoseok da 11. Sınıf olmuştu.
Bir gün hoseok eve giderken yolda siyah bir araba durmuştu. İçinden beş altı tane adam çıkıp hoseokun yanına gelmişler ve hoseok ne olduğunu anlamadan adamların hepsi hoseoka saldırmıştı. Hoseoku öyle bir benzetmişlerdi ki hoseok bir hafta okula gidememişti. Namjoon ise Hoseoka bunu kimin yaptığını aramakla meşguldü bu sırada.
Bu olay üzerinden bir ay geçmiş geçmemiş bu seferde hoseokun evine birileri girmiş ve evi talan etmişlerdi. Kırılmadık bir eşya bırakmamışlar herşeyi mahvetmişlerdi. Kimin neden yaptığını hâlâ bilmiyorlardı. Ve tabikide bulamamışlardı. Polise gidip şikayet etmişler polis de arayamaya başlamıştı. Fakat poliste bulamamıştı kim olduklarını.
İkiside okula gittikleri için arada görüşüyorlardı. Namjoon hoseokun yanına gitmek için okuldan çıkmış arabasına bineceği zaman telefonuna arama gelmişti. Arayan babasıydı.
"Efendim baba?"
"Namjoon yanıma gel oğlum seninle konuşmam gereken bir konu var"
"Acil değilse akşam gelsem baba?"
"Acil!"
"Tamam geliyorum"
Namjoon babasının evine gitmişti. Hoseoka sürpriz yapacaktı ama daha sonraya kalmıştı artık. Eve girdiğinde babası salonda tek başına oturuyordu.
Namjoonun annesi dört yıl önce kanserden ölmüştü. Babasıyla beraber yaşıyordu ama üniversitesiye geçince kendine ait bir eve taşınmıştı. Babasının karşısına geçip oda koltuğa oturdu.
"Hoşgeldin oğlum"
"Hoşbuldum baba. Nasılsın?"
"İyi değilim"
"Neden bir şey mi oldu?"
"Evet oldu. Senin yüzünden iyi değilim"
"Ne yaptım ki ben?"
"Şu görüştüğün çocuk, hâlâ görüşüyor musun onunla? "
"Evet baba. Hatta biz onunla sevgiliyiz"
Adam elindeki içki bardağını sertçe masaya bıraktı. Namjoon korkmuştu babasının sert tavrıyla.
"Ne dedin sen?!"
Babası arkadaş olduklarını zannediyordu. Aslında namjoon ve hoseoku bir çok kez yakın temasta görmüş bu yüzden onların peşine adam takmıştı. Bir süre takip ettirdiğinde sevgili olduklarını anlamıştı. Bu yüzden de namjoona onunla görüşmemesi için uyarıda bulunmuştu. Ama anlaşılan namjoon dinlememiş aksine babasına sevgili olduklarını söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF /TAEKOOK
Fanfictionbabasından her gün şiddet gören jungkook bir gün buna daha fazla dayanamaz ve evden kaçar. anne ve babası ayrı olduğundan anneside jungkooku terketmiş ve başka biriyle evlenmişti. o yüzden onun yanına da gidemeyen jungkook , gece vakti bir taksiye...