Felix'den
Oraya vardığımızda ilk benimle konuşan Chan Hyung oldu
"Hoşgeldin Felix"
"Hoşbuldum Hyung"
"Hyunjin sende hoşgeldin"
"Hoşbuldum Chan Hyung"
"Felix hadi gel bakalım"
"Geldimm"
"Hyung,bugün oyun oynamak istemiyorum"
"Neden tatlım?"
"Senle konuşmak istiyorum"
"Peki öyle olsun"
"Sana bir şey sormak istiyorum Hyung"
"Sor bakalım"
"Şimdi babam her çalıştığında sen benimle ilgileniyorsun,babam çalışmadığında ise sen çalışıyorsun.Ama biz nasıl geçineceğiz?Veya düşündüğümüzde hep benimle ilgilendiğinde sen nasıl geçineceksin?"
"Şimdi şöyle meleğim,ben baban olmadığı zaman çalışıyorum evet.Ama illa babanında çalışması lazım.Benim çalışmam ve babanın çalışması günden güne değişiyordu.Ama sen geldiğin için farklı olacak"
Kendimi çok suçlu hissettim.Benim sayemde Hyunjin babamın ve Jeongin Hyung'un hayatı değişti
"Ben...Gerçekten özür dilerim"
"Özür dilerim derken?Sen niye özür diliyorsun?"
"Babamla senin hayatınızı darma duman ettim.Ne güzel ben yokken işinizde düzgün bir şekilde ilerliyormuş..."
"Felix lütfen böyle şeyler düşünme"
"Herşey benim yüzümden Hyung...Eğer ben olmasaydım her şey daha güzel olacakmış"
"Felix bana bak,böyle şeyler düşünme çünkü bu düşünce saçma.Ve asla doğru değil"
"Doğruyu söylüyorum Hyung ben..."
"Dinle beni,baban seni evlat edindiğinden beri çok mutlu.Eğer babanı tanıyorsam sadece mutsuz mutsuz oturur,işleriyle uğraşırdı.Ama seni evlat edindiğinden beri yüzünden gülümseme düşmüyor.Bende öyle.Seninle tanıştığım,konuştuğum için çok ama çok mutluyum.Senin için her şeyi yapmaya hazırız.Bir tek ben ve baban değil,Chan Hyung,Seungmin Hyung,Han Hyung,Minho Hyung ve Changbin Hyung'da aynı şekilde"
"Cidden mi?"
"Cidden tatlım,cidden"
"Peki Hyung,sen dersen doğrudur"
"Afferin benim meleğime"
"Siz nerde kaldınız?"
"Ah senin işin bitmiş miydi Hyunjin Hyung?"
"Çoktan bitmişti.Sizi beklemiştim"
"Oyun oynamaya dalmışız"
"Peki,gelin hadi yemek yicez"
"Tamam baba"Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polis {Hyunlix}
Historia Corta"Küçük civcivim" "Güzel oğlum" "Dünyam benim" "Bunun adı aşksa eğer" "Bu aşk yalnızca sana değer" (Aslında o oğlum olan yer kızım olacak (şarkı sözü çünkü) ama bu fic baba-oğul ilişkili olduğu için oğlum diye yazdım.)