"Boleh la Ti....." rayu Zul. "Ti Slow talk le dengan Asmah"
"Ti tak berani la Zul, nanti kantoi dengan tuan rumah" aku membalas.
"Tunggu line clear la, masa dia gi keje ke, masa takder sapa-sapa kat umah" Zul masih berusaha memujuk Siti.
"Tengok la macam mana Zul, Ti tak janji, tapi Ti cuba. Kalau tuan rumah takder pun, Asmah ada"
"Alar, Asmah bukan tak tau kita pernah projek" jelas Zul yang masih berharap.
"Memang le dia tau, tapi selalunya kita buat kat luar, bukan dalam bilik kitorang"
"Ti, kalau kat luar kena kuar duit, skang ni Ti dah ada bilik sewa, baik kita guna bilik T, jimat sikit. Lagi pun Asmah tu OK, dia tak kisah punya"
"OK la Zul, nanti Ti bincang dengan Asmah dulu yer. Apa-apa hal nanti Ti SMS Zul"
Aku dan Zul telah saling mengenali sejak semester 2 lagi, dia juga pelajar di kolej tersebut tapi jurusan mekanikal. Hubungan kami amat rapat, cukup rapat sehingga bertemu tubuh, bersatu jiwa dan raga, sehinggakan aku merelakan alat sulitnya mendiami dalam lurahku. Dialah kekasih hatiku yang amat aku sayangi. Asmah teman rapatku turut mengenali Zul, aku sentiasa menceritakan tentang hubungan kami, termasuklah aku mengakui yang aku pernah lakukan hubungan seks dengannya. Asmah jenis yang berfikiran terbuka, dalam keadaan zaman kini, hubungan seks bukan perkara asing bagi pelajar-pelajar sepertinya. Asmah sendiri pernah akui yang dia pernah ringan-ringan dengan boyfriendnya. Boyfriend Asmah berada di Kuala Lumpur, pelajar IPTA. Jadi, mereka jarang berjumpa, jarang dating.
Berbalik kepada Zul, dia memujuk aku agar kami dapat melakukan hubungan seks di bilik sewaku. Tetapi aku berasa bimbang kalau-kalau terkantoi dengan Abang Sham. Walaupun Abg Sham dan Kak Nor selalu tiada di rumah, namun aku masih belum yakin selamat. Tambahan pula Asmah dan aku sentiasa bersama. Aku mesti menyuarakan hasratku pada Asmah, mudah-mudahan dia menerima cadanganku ini.
Selepas makan malam, aku menyuarakan keinginanku pada Asmah. Dia terkejut. Aku terus memujuk. Setelah aku berjaya meyakinkan dia, dan menerima apa jua akibat kalau kantoi, barulah Asmah setuju. Ini bermakna aku dan Zul akan memadu asmara di dalam bilik sewaku, Asmah akan memberikan peluang kepada kami berdua menggunakan bilik tersebut. Aku SMS Zul memberitahu perkara itu, dan bukan main seronoknya dia. Maklumlah, kami dah lama tak main, sebab takder port yang selamat. Aku akan memberitahu Zul bila masanya yang sesuai untuk dia datang....
**********************
"Baiklah semua pelajar, jangan lupa siapkan tugasan yang saya berikan itu, hantar sebelum 12 haribulan" tegas pensyarah di hadapan kelas sambil semua pelajar mengemaskan buku dan nota masing-masing.
"Mah, nanti Zul nak datang"
"Hari ni ke?" sambut Asmah sambil berjalan meninggalkan kelas bersama Siti.
"A'aa...habis kelas ni dia terus datang"
YOU ARE READING
RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 1
Художественная прозаSIRI 1, rasanya tak payah sinopsis, semua dah tau kan. Cerita ini aku start tulis tahun 2005, dan 1st publish tahun 2010 di blog. Latar masa kisah ini ialah tahun 2005-2007. Segala surat menyurat boleh diemailkan kepada ticersham@gmail.com