BAB 8 : KEINGINAN

11.3K 43 1
                                    



Selama dua malam Aisyah menemani tidurku, selama itulah aku menunaikan "tanggungjawabku" padanya. Aisyah sangat puas dengan aku, hampir sepanjang masa kami berada di dalam bilik melepaskan rindu dendam. Peristiwa malam kelmarin, di ruang tamu aku dan Asiyah memadu asmara dengan disaksikan Asmah yang mengintai dari celah pintu telah membuahkah hasil, aku dapati Asmah sering senyum sinis ke arahku, mungkin memberi isyarat bahawa dia tahu apa yang berlaku, namun aku buat biasa jer, aku tak menunjukkan sebarang reaksi. Dalam anganku, akan aku gunakan apa yang dia lihat pada malam itu untuk aku merangsangnya, lalu aku ingin menakluk tubuhnya, walaupun mengambil masa yang lama, akan kucuba hingga berjaya.


Aku kerap memakai kain pelikat tanpa seluar dalam sepanjang waktu ini. Kadang-kala sengaja aku pura-pura tidur di ruang tamu dengan mencanakkan kemaluanku apabila menyedari Asmah akan menuju ke situ untuk menonton TV. Sedang Aisyah sibuk melayani karenah anak di dalam bilik, Asmah mengalihkan perhatiannya ke bonjolan kainku daripada menonton TV. Kemudian dia beredar ke biliknya, dan aku yakin dia terangsang dan ingin melepaskan keinginannya itu.


Petang ini Aisyah akan pulang ke kuatersnya. Selepas menidurkan anak, aku ke ruang tamu dan hanya Asmah dan aku sahaja masa masa ni. Aku ligat memikirkan bagaimana nak mengayat Asmah agar aku boleh mencapai hajatku. Sedang aku berfikir, tiba-tiba Asmah bertanyakan tentang perbezaan antara Nor dan Aisyah, dia bertanyakan siapa yang lebih best. Aku tergamam dengan soalan itu, dan pada masa yang sama ku gembira kerana dia yang terlebih dahulu membuka jalan. Maka, aku pun menceritakan bagaimana aku boleh menjalinkan hubungan dengan Aisyah dan menceritakan juga detik-detik indah kami bersama, dengan tujuan menaikkan rangsangan Asmah. Sepanjang bercerita, kemaluan menegang di dalam kain pelikat.


Apabila Asmah bertanyakan tentang air mani, dan dia berasa ingin tahu adakah air maniku begitu lazat sehinggakan adik iparku meminatinya, aku berasa yang hajatku bakal tercapai. Lalu aku menceritakan yang Aisyah dan isteriku memang sangat menyukai rasa air maniku, begitu juga Siti, namun aku tak nyatakan pada Asmah, kerana tak mahu Asmah tahu yang aku telah melakukannya juga dengan sahabatnya itu.


Setelah berpuas hati dengan penjelasanku, Asmah membuat satu permintaan yang memeranjatkan, dan sebenarnya mengembirakanku. Dia minta untuk merasai air maniku, dengan syarat aku tidak menyentuhnya. Aku setuju, lalu aku melancap di hadapannya, dan apabila hampir ke kemuncak, aku berdiri dan halakan kemaluanku ke mulutnya lalu memancutkan dengan padu. Dia menelan dan memuji akan kebenaran kata-kata Aisyah. Dia kembali ke bilik selepas membenarkan aku mengucup dahinya.


*******************


Begitulah detik permulaan "hubungan" aku dengan Asmah. Setelah kejadian itu, Asmah sering meminta air nikmatku, paling-paling pun seminggu sekali dia akan menelannya. Selama dia mengidamkan airku, aku masih terikat dengan janji agar tidak menyentuhnya. Hampir 2 bulan aku bersabar, aku tidak mahu gelojoh, aku mesti menunjukkan sifat gentlemen. Pernah suatu ketika, Asmah SMS aku semasa aku keseorangan di rumah meminta aku tunggu kepulangannya. Dia balik dari kolej, terus meminta air, dan dalam keadaan berpakaian formal itu, aku memancutkan air ke mulutnya dan dia kembali semula ke kolej. Begitulah betapa ketagihnya dia kepada air maniku.


Masuk bulan yang ketiga, ada sedikit perubahan pada Asmah, apabila aku memancutkan ke dalam mulut, dia telah mula menjilat saki baki pada kemaluanku dan mengulum hujung kemaluan itu. Aku tidak berkata apa-apa kerana aku tau itu tindakan spontannya. Kini, hajatku telah tercapai 20%, masih ada perjalanan yang panjang untuk mendapatkan baki 80% itu.

RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 1Where stories live. Discover now