Kucak sevdalisi

4.5K 112 37
                                    

ʕ⁠'⁠•⁠ᴥ⁠•⁠'⁠ʔ

Çiçeklerim ben her gün yeni yeni şeyler yazıyorum🥺
Açıkçası bu beni en zorlayacak olan ficim olucak çünkü malum...🔞🤏🏻😞

Lütfen beğenip yorum yapmayı unutmayın.

.

Ben yanmıştım.

Gay bara girdiğim anda günlerimdeki o şuh dalganın vücudumun her zerresine ulaştığını hissediyordum. Burası en bilindik ve en güzel sürtüklerin olduğu tek mekandı. Ağzımın tadını iyi bilirdim.

Namjoon ve seokjini zorlayarak buraya getirmiştim. Onların buraya gelmesinin tek sebebi kendince bana göz kulak olmak istemeleriydi. Kimseye bulaşmazlardı çünkü gönülleri birbiriyle bağlıydı. Uzun süren bir sevgililikleri vardı ancak bu beni hiç ilgilendirmiyordu. Gözüme bir yavruyu çoktan kestirmiştim bile. Kızıl saçları ve oldukça yapılı bir vücudu vardı. Çevresine göz gezdiriyor ve kendisine birilerini arıyor gibiydi.

Gözlerimiz kavuştuğunda kalçasını kıvırta kıvırta yanıma gelmeye başladı. Kirli bir gülüşe sahipti ancak benim ağzımın kirinden hiç haberi yoktu. Yandan sırıtarak bacaklarımı iki yana açarak rahatça oturdum. Baskın bir tipti. Ben ise kendimi asla kimseye siktirmicek dominant bir erkek.

Şüphesizki bugün götünün üstüne oturamayacak tek kişi o olucaktı.

Sekste kirli konuşmayı severdim. Sıradan bir pornoyla kalkmayan sikim,olabilecek en arsız ve en kirli şeylerle uçuşa geçerdi. Anlayacağınız kirli ve serttim.

İstediğim herkese ve herşeye ulaşabilicek param,tipim ve ünüm vardı.

Benim ise tek istediğim bol bol sikişti.

Ben jeon jungkook.

Babası jeon mafyaların başkanı olan jeon jungkook.

İstesem burayı üstüme geçirir ve buranında sahibi olurdum. Benim hedefim başkaydı. Amacım apayrı bir olaydı.

Yanıma yaklaşan kızıl orospu bana gittikçe sokuluyor ve naz yaparak gözüme girmeye çalışıyordu. Hiç uzatmayı sevmezdim. Eğer yatıcaksak hemen olmalı benimle oyun oynamamalıydı.

Kucağıma sertçe çekerek kasıklarıma yerleştirdim kalçasını. Baskın bir tipti ama belinin oyuntusu bir kadınınkinden daha belirgindi. Aklımı almıştı bir kere. Benim bugünkü yemeğim olucaktı. Onu tüm varlığıyla sömürecek ve kirletecektim.

Ta ki onu görene kadar...

Buraya ilk defa gelmişe benziyordu ve hiçte rahat değildi. Kıpır kıpırdı. Olduğu yerde titriyor, gözleri önündeki viskiden başka birşeye dönmüyordu. O bir sürtük değildi amına koyayım. Adım kadar emindim ki bakirdi. Burada ne işi vardı?

Dudaklarımda olan dudakları kendimden uzaklaştırdım ve yanımdan gitmesini emrettim.

Asıl yemeğimi bulmuştum. Eğer bir kucak arıyorsa o benim kucağım olucaktı. Onu birisine kaptırmak istemiyordum.

Oyunumuz kirli ve güzel olucakti...

.

İlk birkaç bölüm ağır ilerleyecek çünkü tam olarak rayına girmesi için uğraşıyorum.

Keyifli okumalar dilerimmm🖐🏼🧚🏼‍♀️✨

Sex With TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin