Verdiğim sözü tutarı(m)

1.1K 59 75
                                    


ʕ⁠'⁠•⁠ᴥ⁠•⁠'⁠ʔ
Bizzz geldikkkkk.

Verdiğim sözü tuttum ve YENİ BÖLÜMLE GELDİMM YUHHH
Diğer ficlerime de şans vermenizi tavsiye ederim.

Sizi ve düşüncelerinizi çokkk özledim...

Oylarınızı az olsada okunma ve yorum sayısı beni çok tatmin ediyoo.

Yine de sınır 30oy ve 60 yorum

Yorumlara abanınn aşklarımmm🌺👻

Muahhhhh💋💋💋

Aşırı açık anlatımlı dikkat edin. Okuyacaklar ona göre okusun.

.

Jungkook hyung çok sinirliydi.

Hali hazırda onu kışkırtmış olmam zaten sinirlendirirken, şapşal hoseok hyungumun yazdığı mesajları okumak onu çıldırtmıştı.

Bazen hala sap olduğumu düşünüp, bir partnerim olduğunu unutuyordum.

Bu düzene alışmak benim için zordu.

Evet belki şuanda sevgili değildik ama aramızda ki olanları bir salak bile fark ederdi.

Onun sinirden gözü dönmüş haline ilk kez şahit olmak beni ürkütse de, bu sinirine hak veriyordum. Üstelik çokta seksiydi...

Neredeyse odaklanamıyordum bile.

Herşey yeterince alevlenmiş ve bana "Şuna da bir bakın! Az önce sikilmek için ağlayan çocuk daha dengesini bile sağlayamıyor. Ne kadar da ezik ama?" Diyerek üstünlük kurduğu anda, hayat yine tokadı yapıştırmıştı suratıma.

Ciddi anlamda beni fena sikecekti!

Keşke bu dediğim mecazi anlamda olsaydı ama gerçekten beni fena sikecekti...

Dudaklarıma yapışmış ve biz birbirimizi sömürmeye odaklanmışken şarjdaki telefonumdan ard arda gelen bildirimler onu sinirlendirmiş ve komple kapatmak için telefonumu eline almıştı.

Ekranı açtığında anbean beyazlayan suratı ve boyunda belli olmaya başlayan damarıyla bi boklar döndüğünü anlamıştım.

Anlamıştım ama ne olabileceği aklıma gelmiyordu ki? Bu kadar neye sinirlenmiş olabilirdi?

Bu seferkinin ufak bir sinir olmadığı belliydi.

Kızgın boğalara dönmüştü herif resmen!

"Bu da ne sikim böyle?!" Derken hala ecel teri döküyordum.

Ne bok yedim diye düşünürken gelen son bildirimle bana dönmüş ve telefonu suratımın önünde tutmuştu.

Pekala...

Çok haklıydı...

Huhhh.

Derin derin aldığım nefeslerin bile boğazımda dizilip kaldığını hissederken, uzandığım yatağımdan dizlerim üstüne geçmiştim.

Telefonda, onun eli sayesinde benim hizamda hareket ederken bir milim bile ayrılmayan aramızdan, hala salak arkadaşımın yazdığı mesajlara şokla bakıyordum.

Yani evet. Aslında biz hep böyle şakalaşırdık ama.

Ama o bizi bilmiyordu işte!

Jungkook hyung yüzde bir milyon haklıydı.

Sex With TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin