ʕ'•ᴥ•'ʔ
Selammm hepinize birerr öpücük muahhhh💋💋.
Barın arka kapısından çıktığımızda bir sigara yaktım.Sanki bir aynaya bakar gibi dikkatle bana bakan ufakliga da bir tane uzattım ancak istemediğini söylediğinde paketi arka cebime koydum.
"Beni neden buraya çağırdın?Teklifin ne ki hem?"
Konuşurken bile ağzını yiyesim geliyodu.İckime azgınlık veren birşeyler katmış olmaları yüzde kaç ihtimaldi?Aksi takdirde bu kadar azgın ve arzu dolu hissetmem mümkün değildi.
'Anladigini düşünüyordum aslinda'diyerek kulağına doğru yaklaştım.Nefesleri hızlanmış ve duzensizlesmisti.Ellerimden birini boynunu doladım ve yüzünü yana doğru çevirdim.Esas muhatabım şu anda kulagiydi.Onun heyecanlandigini hissettiğim an hedefim kulağına fisildamak ve belki birkaç dil darbesi atmakti.Onun da heyecanlı olması demek gün ayana dek küçük ağzıyla inlemesi demekti.
İlişkilerimde sert sevdiğimi bugüne kadar birlikte olduğum herkese demiş, kimseye istemediği bir an yasatmamistim.Bu taciz olurdu.Zorla hicbirsey yaptırmazdim.Her ilişkim karşılıklı zevkle olmuştu.Yeri geldiğinde grup seks yeri geldiğinde türlü fanteziler ve dahası.Bunlara gerçekten sahip olan zevkli insanlarla geçirmiştim her gecemi.
Tanrı şahit.O bunların çoğundan habersiz bir bakirdi.Kuru ve küçük deliğinin açlıkla beni nasıl içine cekicegini merak ediyordum ve bu zaten uçuşta olan hayalarimi karincalandiriyordu.
Ona yapabileceklerimin sınırı yoktu.Onu benim yapicak ve başka bir kucağı hayal etmesine dahi izin vermicektim.
"Zeki bir çocuksun sen.Sahi,adın ne?"
'Ben B-ben,Taehyung'
"İyi dinle küçük çocuk.Resitsin değil mi?"
"19 yaşımdayım ben!Çocuk değilim!"diyerek bana atarlanmisti aklı sıra.Bu beni hirslandirmisti.
Dilimi boydan boya kulağında gezdirmeye başlamıştım.Eger teklifimi kabul etmicek olsaydı veya beni istemeseydi en başından buraya gelmez,beni iterdi.Tuhaf bir şekilde usluydu.Dilimi kıkırdak noktasına getirip hafifce emdigimde ellerini, kolumdaki kaslarıma sarmıştı.Etrafimiz afrodizyak etkisiyle çevrili olmalıydı.Ayakta bosalmama ramak kalmıştı.
"Evime gidelim.Cunku seni burada, herhangi bir odada değil.Evimde, yatağımda ve kendime istiyorum"
.
Birkaç tepki verirseniz ficin ilerleyisiyle ilgili çok sevinirim.
LÜTFEN OY VE YORUMLARINIZI UNUTMAYINNNN MUAHHHHHHH 💋💋💋
Öpücük💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex With TK
FanfictionBenden başka bir kucağı arayamayacak hale getirecegim seni.Böylece hep bana ait olacaksin.