ʕ´•ᴥ•'ʔYine ben geldimmm.Oncelikle hepinize opucuklerrrr🤭💋
Bu fici sadece smut fici olarak düşünmeyin çünkü ben aşkından biten bir jungoo yazamayi seviyorummm.Kaldığımız yerden devam.
Bu bölümde +18 anlatım içeriyo.Zaten sevmeyen gerek ficin isminden,gerek etiketlerden okumaz diye düşünüyorum.
Keyifli okumalarrr 😖💋💋
.
Daha sadece elini degdirmisti bana.Bir el işi bile değildi ama degmisti sonuçta.Dayanabilicek gibi değildim.Ancak bir anda boşalmayı da beklemiyordum.Saatlerdir bu konumda olmak beni cildirtmisti.
Hadi ama.Bu kadar çabuk nasıl gelebilmiştim?Sadece parmaklarımla ağzını becermistim,ufak öpücükler ve tek bir dokunus.Ben jungkooktum amina koyayım.Gec gelme gibi bir problemim yoktu.Fakat asla erken de gelmezdim ve işte şimdi bir ilk gerçekleşmişti.
Tae elini yüzüne doğru götürdü ve şaşkın bir ifadeyle elindeki menilerime baktı.Yuzunde ufaktan başlayan siritmayla bana bulasicagini anlamış fakat onu bolmemistim.Şayet birazdan ikiye bolebilecegim başka şeyler olucak ve ben bütün hirsimi o küçük yuvasindan cikarticaktim.
Düşündüğüm gibi olmuştu.Siritmasi daha da büyüdü ve menilerimle dolu olan elini bana doğru uzatarak göz kirpti.
"Hyung sanırım bugünkü eglencemiz bitti.Kendime yeni bir eğlence mi bulmak zorundayım şuanda?Çünkü senin işin çoktan bitti."dedi kikirdayarak.
Beni kucumsuyordu.Beni kucumsuyordu ve ben içimde ki hırsla karışık kıskançlığa anlam veremiyordum.Tek yapmam gereken ona bunu sabaha kadar sikerek cevap vermemdi.Ancak onu bir baskasina kaptirabilicekmişim gibi konuşması benim içime büyük bir kurt düşürmüş,ya onu tatmin edemezsen diye kemirmesine sebep olmuştu.
Onu ilk ben görmüş,beğenmiş,istemiştim ve ben alicaktim.Sadece benim olucak ve yatağımda ayılıp bayılıcaktı.Bunu sağlamam lazımdı.Onu bana muhtaç bırakmam için ne gerekiyorsa yapicaktim.
Benden başka birisini dusunemiyecek kadar onu cildirtmam gerekiyorsa, amenna.Elimden gelen herşeyi yapmaya hazırdım.
Onun sırıtan ifadesine karşı derin bir kahkaha atmaya başladım.Kotu adam gülüşünü andıran bu kahkaham gerçekten uzun sürmüştü.Gozlerimle taeye baktığımda yutkundugunu ve gulen ifadesinden birşey kalmadığını fark etmiştim.
'Gercekten tae!Ciddi olamazsın.Sence de bakir olan birisi için çok cüretkar bir konuşma olmadı mı bu?En son ben beceriksizim,eglenceni bolmek istemem diyerek konuşuyordun.Birden bire böyle arsızca konuşman ilginç.Bunu seni becerirken detaylıca konuşalım.Ne dersin?' Diyerek kalçasından kavradigim gibi cam kenarindaki tekli koltuğuma oturdum.
Altımda sadece bir boxer vardı ve az önceki ufak patlamadan dolayı ıslaktı.Bu cidden rahatsız hissettiriyodu.Ancak daha rahatsız hissettiren şey taenin hala kiyafetleriyle kucağımda oturmasiydi.
Kalçasına sert bir tokat attım.Oturdugu yerinden zıplayarak dizlerinin üstüne çıktı.Soru sorar gibi bakıyordu.
"Ustundekilerle seni sikemem tae.Simdi uslu bir oğlan ol ve benim için kıyafetlerini çıkart"
Amina koyayım.Gercekten çok hoslaniyordu.Ona emir vermemden,sert olmamdan hoslaniyordu.Sadece porno izleyerek ne sevdiğini öğrenmesi beni biraz şüpheye düşürüyordu.
Bu şüphe de sevişirken sert sevip, sevmeyecegiydi.Sonucta izlemek ve anı yaşamak apayrı şeylerdi ve hoşuna gitmeyebilirdi.Ancak bütün şüphelerim yanağıma kondurdugu ufak masum öpücükle,yüzünde güller açan tae tarafindan silinip süpürülmüştü.
Sanki onu daha sert sikmem için her türlü yolu deniyordu.Bunu bu kadar çok istiyorsa,istediğini vermekte bana düşerdi.
Ayaga kalktı ve bana arkasını dönük bir şekilde üstündeki gömleğin dugmelerini çözdü.Omuzlarindan düşen gömlek, arkada bir şarkı çalıyor da önümdeki klipi izliyormusum gibi hissettirmisti bana.O kırmızı gömlekle daha güzel şeyler yapicaktim.Bu fikir aklıma gelmişti bir kere.Ancak bunun için daha uzun bir süre beklemem gerekiyordu.
Sırada kalçasının biraz altında biten şortu vardı.Ondan beklemedigim bir hızda onu da çıkartıp yine kucağıma gelmişti.
Bir insana cilve ne kadar yakisirsa o kadar yakisiyordu ona.Gozlerini süze süze yüzüme bakıyor,yanaklarındaki kizillikla beni mahvediyordu.Bunlar yetmezmiş gibi dolgun kırmızı dudaklarının etrafinda kalan ufak islaklar parlıyor,beni parçala diye bağırıyordu.
"Hyungie~Senin için yeterince uslu bir oğlan olabildim mi?"dedi dişlerini göstericek kadar gülerek.
Daha yeni boşalan sikimin tekrardan taş gibi olduğunu hissettim.Ne ara bu kadar sertlestim bilmiyordum ancak kucağındaki taenin benden önce anlaması sasilmadikti.Sonucta tam üstünde oturuyor ve hafifçe kalçalarını kivirtiyordu.Ellerimi o dolgun kalçalarına attım.Sertce sıktım ve tutusumu bir zerre bile azaltmadan ellerimi salladım.O dolgunlukların dalga dalga sallanmasina bile gelebilirdim.
Kalçasına bir kere daha vurdum.Ne istediğimi anlamiş ve dizlerinin üstüne kalkmıştı.Simdi benden biraz üstte olan kafasını eğip tam gözlerimin içine bakıyordu.Ne diyeceğimi birkaç saniyeliğine unutmuş,güzelliğine bakmıştım.Daha sonra genzimi temizledim ve boxerini çıkartmak için parmaklarımı kenarındaki lastiğe degdirdim.Elimin altında bir yaprak gibi titredi.Az önceki arsız halleri uçmuş ufak bir oğlana dönmüştü yine.Her iki halini de seviyordum ancak favorim hangisiydi cozememistim.Cok dengesizdi.Gozlerimi ondan bir zerre bile ayırmadan boxerini aşağıya ittim ve dizlerine kadar inmesini sağladım.Gozlerini kapattı ve derince bir nefesi içine çekti.
Gözlerimi yavaşça aşağıya inidirip onu süzdüm.Karin kası yoktu ancak göbeği de yoktu.Karnı dümdüzdü.Gogusleri diklesmis, kahverengi tomurcukları belirginlesmisti.Karnina çarpan penisinden bahsetmiyordum bile.Buna asla ufak denemezdi.Fakat benimkinin yanından bile gecemezdi.
"Aferin oğluma.Baksana,seninkinin de benimkinden pek farkı yok gibi.Dokunsam bulutların üstüne cikarsin.Ama ona dokunmayacagimdan emin olabilirsin." demiş ve belinden tutup kucağımdan yere, diz üstünde indirmiştim.Kaslarim sayesinde bu,onu bir oyuncak gibi kullanmama sebep olmuştu ve taenin bundan hoşnut olduğuna adım gibi emindim.Benim sürtüğüm olmak istiyor,onunla bir oyuncak gibi oynamamı arzuluyordu.
Ayağa kalktığımda önümdeki görüntü müthişti.Diz üstünde duran tae,bacaklarını ayırmış,ellerini de bacaklarının arasına koymuş öylece bekliyordu.Ona yapacaklarımı uslu uslu bekliyordu.
Önce boxerimi indirdim.Yerde olan bakışları penisime döndüğünde sasirmasi benim için komikti.Herkes böyle bir tepki veriyordu ve aliskindim.Gercekten yuvarlak ve büyük toplara,uzun ve kalın bir penise sahip olmak benim vücudumda en sevdiğim ve en güvendiğim şeydi.Herkes haşmetli bir penise sahip olamazdı.Dedigim gibi taeninki de az değildi ama benimkiyle de boy olcusemezdi.
"Yerden kalk ve koltuğa yaslanıp,kalçan bana dönük bir şekilde dur."
Dediklerimi emir sayip emekleyerek koltuğun önüne geldi.Kafasini çevirip arkasında kalan bana baktı ve belini kırarak dediğim pozisyona geldi.Basini yan yatırdı bana bakmak için.Bu hoşuma gitmişti.Onu mahvederken benim tepkilerimi görmek istiyordu ama bu şekilde bende onun bitişini izleyecektim.Canima minnetti.
.
Gerçekten uzun bir bölümdü benim için.Sadece bir günlerini bile size anlatmam altı bölüm sürdü.Herseyi başlarken iyice oturtmak istiyorum.Bu yüzden uzunca anlatıyorum☺️✨
Bir oy ve yorum atarsanız çok sevinirim.🥺💖
Bolum nasıldı sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex With TK
FanfictionBenden başka bir kucağı arayamayacak hale getirecegim seni.Böylece hep bana ait olacaksin.