ʕ´•ᴥ•'ʔ3.000 olmuşuz🎉🖐🏼💪🏻
Diğer bölümün kısalığını affettirmek için bu bölüm bolllca smutt içermektedirrr🧚🏼♀️💖Rahatsız olucaklar okumasinlar lütfen.
Herşeyden önce şikayet ve istek içeren ufak bir konuşma yapmak istiyorum.Guzel giden bir fic olduğunu düşünüyorum ve elimden geldiğince acemiligimi gizlemek için uğraşıyorum.
Kesinlikle istediğim aktiflik yok.Bolum başına gelen beğeni ve yorum sayısı çok çok az.İster istemez hevesim kiriliyo🥺.Okuyan kişi sayısı yüksek ama istediğim etkileşim yok🤷🏻.Bu bölüme en az 40 beğeni ve 50 yorum gelmeli çünkü gerçekten hak eden bir fic ve hak eden bir bölüm olduğunu düşünüyorum🤏🏻🔞🔥...
Üstelik siz begenmediginiz ve yorum atmadiginizda hikayenin begenilmedigini düşünüyorum.Her ne kadar kendi heyecanım ve isteğimle yazsamda sizin begeniniz de benim için çok çok önemli💖🖐🏼
Bunu duyuruyorum çünkü seven bir kişi bile olsa bilmek hakkınız bebislerim🥺 bu şekilde giderse erken final olucak...
İyi okumalar ciceklerimmm✨🌸
.
Taehyungun içinde yatan bu şahısı tanımıyordum. Amına koyayım ondan bu kadarını asla beklemiyordum.
Özünde yatan azgın bir fahişe olduğunu biliyordum. Bakir bir fahişe ise en tehlikelisiydi. Buna bizzat tanık olmuştum. Asla doymuyor,canını yaksamda her eziyetimi kabul ediyordu. İlki bendim ve bunlara tanık olmak benim için cennet niteliğindeydi.
Onun cennetinde yanıp,kavrulmak özeldi. Benden başka kimsenin anlayamayacağı bir özellikti.
Herşey bir yana o bunların çok ötesindeydi.
İlk tanıştığımız günkü utancı, masumluğu gittikçe azalıyor fakat hala yanaklarında ki kızıllık nedeniyle saklayamadığı bu yönünü gözlerimin önüne seriyordu.
Bana kafa tutuyordu tutmasına...
Peki ya yanakları neden kırmızıydı?
Bunca özgüven fışkıran hareketlere,bu tezat masumluk yakışıyor muydu?
Evet. Çok yakışıyordu amına koyayım. Ona herşey yakışıyordu...
İstediğini elde edebilen karakteri beni oltasına almıştı.
Suyun dışında can çekişen bir balık gibiydim onun elinde. Gerçek manada avucuna almıştı beni. Oyun oynuyordu.
Tehlikeli bir oyundu, yine de varımı yoğumu ortaya koyarak ona ayak uyduruyordum.
Ömrü hayatım boyunca hiç bilmediğim yönlerimi onunla keşfediyor, içimden yeni bir ben doğuyordu.
Bu duygular benlik değildi! Engel de olamıyordum.
Benden başka birini bulacağını söylemesi, alnımdaki damarın patlayacak gibi attığını hissetmeme yetmişti. Yazdığı o son cümleye cevap bile vermeden evden çıkmış,kendimden ve yapacaklarımızdan korktuğum bir iç savaşla yola koyulmuştum.
Kapısına vardığım anda ise iç savaşım son bulmuş, onunla olan savaşımıza geçiş yapmıştım.
Hiç şüphesiz ki, biz bugün sevişmeyecek, birbirimizle savaşacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex With TK
FanfictionBenden başka bir kucağı arayamayacak hale getirecegim seni.Böylece hep bana ait olacaksin.