ʕ'•ᴥ•'ʔBu ficin bu kadar okunuyo olması beni şaşırttı.Sizin için çok olmasa da neredeyse bin okunma olmuş🎉🎊
Gerçekten yazmak için pek bir hevesim kalmadı.Huyum kurusun hemen herşeyden soğuyorum🤷Bu bölüm agirrr smut olucak uyarımı yapmış bulunayım.Hosunuza gitmeyen yer olursa okumayı kesersiniz zaten.Yasiniz 18den küçükse okumanızı önermem, malum 🔞🤏🏻
Umarım hayal kırıklığı yapicak kadar basit olmamıştır.Ben çok uğraştım çünkü.
Lütfen oy verip fic hakkında ki görüşlerinizi yorumlamayı unutmayın.Cunku ben yorumlarınızı okurken cokkk zevk alıyorum🤭💖
Keyifli okumalarrr.Tabi hala birileri kaldıysa😖💋💋.
Pekala.
Yoldan birisinin de taeye çok benzeyebilecegi ve benim için fark etmeyeceğine dair birşeyler zirvalamistim değil mi?Adı üstünde işte zirvalamis ve sacmalamistim.Onun gibisi olur muydu? Meçhul.
Şayet karşımda,yerde olan pantolonumun içindeki tüm parayı,hatta ve hatta üstüme dair olan herşeyi ona verebileceğim bir şaheser duruyordu.
Kafasını koltuğa yan bir şekilde yaslamış gözlerime baka baka elleriyle kalçasını ikiye ayıran bu çocuk farklıydı.Onu cozemiyordum.Utangac ama oyundan çekinmeyen,hatta neredeyse beni piyon yapabilecek kuvette bir cazibeye sahip olan bu çocuk farkliydi.Onu gördüğüm ilk anda da yanlizca bana ait olsun,bana muhtaç kalsın istemiştim.Dedigim gibi ağzımın tadını iyi bilirdim.Ancak bu kadarını da beklemezdim ondan.Nasil bu kadar davetkar olup aynı anda bakir olabilirdi ki?Bu utangaç surat,utanmaz yaramaz bir çocuğa mi aitti gerçekten?
Daha fazla şaşırmam dediğim her saniye daha da sasirtiyordu beni.Sabrimi zorluyordu.Yemin ederim ki sabrımı zorladığı için onu bayıltana kadar sikecektim.Onu bir top gibi sektirecek,
yuvasını meskenim belleyecektim.Kalçalarını hafifçe sıkarak iki yanağını çekip bıraktı.Pür dikkat ufacık ve daracık guzuken yuvasina baktım o kısa sürede.Pespembe duruyor, beni usulca bekliyordu.Basina gelicekleri bilse bu kadar ziplatir miydi sinirlerimi?Ya da onu zalimce siktigimde keşke yapmasaydim diye yakarip durucak miydi altımda?Herkesin bir sabrı vardi.Benimki sadece daha azdı.Ve bu çocuk benim sabrımı çoktan taşırmıştı.
Zalimin tekiydim.Onumde nefessiz kalıp bayilsa,onu becermeye devam ederdim.Sert ve zoru seviyordum.Onumdeki çocuk bundan hoşlandığını belli etmiş,yaşayacağı anları bekliyordu.Onu ve sertlikten taş olan sikimi daha fazla bekletmek istemezdim ancak ortada bir oyun varsa adil bir şekilde oynamaliydim.
İşte esas şimdi başliyorduk.
Yanakları kıpkırmızı olan esmer afete karşı açlığımı, kalcalarindaki ellerini ittirerek yapacağım şeylerle dindirecektim.Aksam yemeği yememiş olmak işime gelmişti.Yuvasi herhangi bir yemekten daha lezzetli görünüyordu.
Kalçalarından uzaklastirdigim ellerin yerini esmer tenine zıt kalan beyaz, dovmelerle süslü olan ellerim almıştı.Sertce sıkmış ve yanaklarını ayirarak az önce saliselik gördüğüm o pembe cenneti açıkça önüme sermistim.Derin derin nefes alan taeye çevirdim kafamı.
"Bu cenneti bana ayırdığın için sana minnettarım ufaklık.İlk ve sonun ben olucagim gercegi seni de sevindirmeli.Çunku hic şüphen olmasın,şımarık,el değmemiş deliğin sike doyacak bu akşam."diyip göz kirpmis dudaklarını açarak mizmizlanmasina sebep olmuştum.
Agzim kirlidir benim.Kufure bayılır seks esnasında da sık sık kullanırdım.Hic şüphesiz bu gece duyacağı en hafif şeylerdi bu söylediklerim.Farkindaydi.Bunu bilerek evime gelmiş,koltuğumda sikilmek için bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex With TK
FanficBenden başka bir kucağı arayamayacak hale getirecegim seni.Böylece hep bana ait olacaksin.