ʕ´•ᴥ•'ʔSelam bebislerimmmm🍬🧚🏻♀️
Ben dayanamayıp yine size geldimmm✨🌸
Bu fici yazmak benim için büyük bir zevk ve anlaşılan okumakta sizin için öyle😖
Birkac kişiden aldığım yorumlar ve mesajlarla sizi daha fazla bekletmek istemedim💖
Yine de oy ve yorumlarınızı lütfen
👉🏻👈🏻🤷 esirgemeyinnn.Keyifli okumalar ve bolll opucuklerrr💋💋💋
.
Hyungla aramızda geçen mesajlaşmaların üstünden 20 dakika geçmişti ve ben neden bu kadar sert çıkmıştı anlamıyordum?
Bir anlık gelen cesaretle peşimden koşucakmış gibi hissetmiştim ama anlaşılan o ki yaptığım atarla popomun üstüne oturacaktım.
Ne bir mesaj, ne de bir arama vardı. Benim bu şımarık tavrımdan sonra bana yazacağını düşünmüştüm ancak geldiğim konum hiçte öyle olmadığını gösteriyordu.
Burslu bir üniversite öğrencisiyim ve ailem benden iş hayatı için ne yazık ki uzakta kalmak zorunda. Lise hayatım boyunca hep çok uslu ve çalışkan bir çocuk olmuştum. Ailemin bana karşı olan güvenlerini hiçbir zaman zedelememiş ve okul ikinciliği ile liseyi bitirmiştim. Üniversite hayatıma girişim ise lisedeki çalışmalarımın hakkını vererek istediğim bölüme girmeme sebep olmuştu.
Hedefimi tutturabildiğim için çok sevinmiştim.
Açıkçası istesem bu bölüme kendi paramla da girebilirdim.
Annem ülkenin en bilindik avukatlarından birisiyken,babam işinin hakkını veren özel kliniğinde çalışan bir plastik cerrahıydı.
Anlayacağınız başarılı olmasamda,ailem köklüydü. Üstelik bu köklü aile sadece anne ve babamlada sınırlı değildi.
Büyükannem gençliğinde modellik yapan bir kadınken, büyük babam ise moda dergilerinin profesyonel fotoğrafçısıydı. Gerçekten havalı bir aileye sahiptim. Her telden meslek sahibi olan bireylerim gözümde ulaşılmazdı ve bu beni gaza getiren en büyük etkendi. Bu kadar başarılı ve havalı bir ailenin içinde sönük büyümek imkansızdı.
Bu yüzden okuduğum bölümümü güzelce düşünmüş ve adım adım hedefime varmıştım.
Önce güzel sanatlar bölümünü düşünmüştüm fakat matematiksel zekamın boşa gitmesi beni çok üzdüğünden, mühendislik bölümüne karar vermiştim.
Biz ailemizde farklı bölümler üzerinde bilgi sahibi olmaya özen gösterirdik.
Herkesin kendi bildiği ve uzmanı olduğu bir meslek hayatı inanın mükemmel oluyordu. Yine de bunların içinden en sevdiğim annemin mesleğiydi ve en hayranı olduğum kişide hep annemdi. Çocukken okulda birisi bana 'salak' dediğinde ona,"anneme söylicem ve seni dava edicek!" demek her zaman favorimdi.
Zekama ve aileme ne kadar güveniyorsam, özgüvenime de bir o kadar saydırdığım bir gençliğe sahiptim.
Her zaman saçma arkadaşlıkların kurbanı olmuştum.
Lisede ikinci olmamın en büyük sebebi de,yakın arkadaşıma verdiğim notları alıp rakibime vermesi olmuştu. Çevremdeki herkesin sevgilisi vardı.
Ben ise böyle bir aileye sıradan ve salak birisini getirmeyi bir utanç bilmiştim kendime. Bu yüzden hep zekasıyla beni tavlayacak ve hatta bazen rakibim olacak birisini beklemiştim.
Ailem bu aralar yaptığım olayı bilselerdi, eminim ki hiç yetmediğim o azarı tadıcaktım.
Bu işe girişmem çok saçmaydı ama onu çok beğenmiştim. Bir şekilde kendime çizdiğim bu sınırları yok edecek kadar beğenmiş ve ona çekilmiştim. Büyük bir bok yemiştim ve bunun farkındaydım.
Üstelik yine olsa,yine yapardım. Asla pişman değildim...
Kendi kendime kafamda kurduğum bütün bu kötü düşüncelerden beni kurtaran tek şey kapımın alacaklı gibi çalması olmuştu.
Kendime sipariş verdiğim özel bir kargom dışında beklediğim hiçbirşey yoktu. Gecenin bu vaktinde gelmeyeceğine de adım gibi emindim.
Bu saatte kim olduğunu kestiremediğim bir şekilde, tedirgince üstümdeki örgü battaniyeyi atarak, uzandığım koltuğumdan kalktım.
Gerçekten korkmuştum ve alacaklı gibi çalınan bu kapıda korkumun tek sebebiydi.
Terliklerimi sürüye sürüye kapımın önüne gelmiş ve demir kilidi yerine takarak kapıyı yavaşça açmıştım.
O demir parçası sayesinde açılan ufak araliktan gelen kişiye bakmak saçma bir şekilde güven veriyordu.
Bir an için ailemin herşeyi öğrenip geldiğini düşünmüştüm. Bu kadar büyük bir sesle başka kim, ne için gelirdi bilmiyordum.
Ama jungkook hyungu asla beklemiyordum.
"Şu lanet kapıyı düzgünce aç ve beni hemen içeri al." diyerek bana emretmişti.
Neden bu kadar sinirli gözüküyordu anlamamıştım ama içimden geçicek gibi duruyordu. Bu ister istemez dizlerimin bağını çözmüş, beynimi pelteleştirmişti.
"Şu siktigimin kapısını açta sana kimin,nasıl posta koyduğunu göstereyim küçük bey."
.
Kestimmmm.
Nasıldı sizceee?
Ben çok eğleniyorum yazarken djdhxjxhdjdj.
Oy sayısı on beşi geçtiği annn yeni bölüm aticammmm.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.Byssss muahhhh💖🧚🏻♀️💋💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex With TK
FanfictionBenden başka bir kucağı arayamayacak hale getirecegim seni.Böylece hep bana ait olacaksin.