İçi(m)deki Hisler

1.2K 53 69
                                    


ʕ⁠'⁠•⁠ᴥ⁠•⁠'⁠ʔ

Selamlarr çiçeklerimmm🤍✨🪄

ÇOK İSTEDİĞİNİZ BÖLÜMÜN İLK PARTI GELDİİİİİ👻😖🔥

Görüşmeyeli baya oldu sanırım ama yeniden geldimmmm🤏🏻😖 10.000 okunma olmuşuzzzz🪄✨⭐. Oy sınırı koymak istemesem de artık bölüm başına sınır koyacağım çünkü 500 beğeni bile olmamış...

Yeni yılımız musmutluuu,sağlıklı ve huzurlu geçsinnn🌲☃️✨

Bu bölüm açık anlatımlı bir🔞💏 bölümdür.Rahatsız olucaklar okumadan çıkabilirler.

Part ikiyi de birkaç gün sonra atmayı düşünüyorum çünkü beklediğimden uzun bir bölüm oldu.

Kalan sağlar bizimdir arkadaşlar🐑🤍

Sınırımız 35 oy 50 yorum ama fazla gelmesi gerek diye düşünüyorum çünkü çok hot bir bölüm🙈🙉🙊

Bir önceki bölümü okuduğunuza emin olun ki kafanız karışmasın 🌻

LÜTFEN OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.yani lütfennn...

Keyifli okumalar dilerim🌠☁️❄️

.

Hayatımın şokunu yaşamıştım.

Taehyung yüzüne bir gün kalbime ineceğini düşünüyordum çünkü onu sıradan bir eşofman giyerken görmek bile benim için bir lütufken,incilerin arasındaki esmer teni, gümüş grisi saçları, saten özel bir tasarımla görmek ve bu görüntünün yalnızca bana ait olduğunu bilmek, inanılmaz bir tatmindi.

Onun gibisi yoktu. Onun gibisi olamazdı.

Amansız gibi gelen kıskançlık krizimin esas sebebi buydu.

Onu herkes isterdi.

Hadi ama! Onu istemeyecek herhangi birisi olabilir miydi ki bu dünyada?

Onu herkes isterdi. Ama o kendisine layık olanı hep kendisi seçerdi. Bunu ise iliklerime kadar hissettirmiş, elimde ki güzel çiçeğimi başkalarının koklamasından korkar olmuştum.

Ciddi manada beni enayisi yapmış ve elinde çevirmeye başlamıştı. Güzel olduğunu biliyordu. Çokta güzeldi. Ancak bir erkek olarak, bu kıyafetleri bu kadar güzel taşıması nasıl adil olabilirdi?

Onu bu saten takım içinde gördüğümde aklıma gelende ilk bu olmuştu. Diğerleri güzel veya yakışıklı ise, Taehyung neydi?

Güzellik ve yakışıklılık kavramının çok üstünde bir varlığa ne denmesi gerekirdi?

Biz insansak, o, neydi?

Melek desem, Dünya'da ki işi ne olabilirdi?

Şeytan olucak olsa, bu kadar muazzam görünür müydü?
Eğer öyleyse hani seytanlar hep çirkin ve kötü olurdu?

Ben karar veremiyordum. Ne taenin hangi sıfata girdiğine, ne de benim ona nasıl bu kadar baglandigima.

Büyücü olabilir miydi?

Beni ufak küresinden kontrol edip kendine bağlama olasılığı yüzde kaçtı?

Yada bir peri olması...

Sonu gelmeyen bir paradoksa girmiş gibiydim.

O güzel olduğunu bilmesine rağmen benim onayımı beklerken, ben hala kendimle çelişiyordum.

Sex With TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin