o benim

147 8 0
                                    

Barın kapısına vardığımızda Buğra eli ile belimi kavradı. Yüzüne doğru baktığımda bana bakarak sırıttı ve önüne dönerek yürümeye devam etti. Mekana girdiğimizde gözüm Emre'yi aramıştı. Emre'yi bize el sallarken gördüğümde bende gördüğümü anlatmak için karşılık olarak el salladım ve Buğra'yı da arkamdan sürüklemeye başladım. "Selam Eylem!" deyip Buğra'ya döndü. "Selam Eylem'in sevgilisi." deyip tekrardan bana döndü. "Nasıl gidiyor hayat başın bağlı şekilde. Ne zaman sevgilinden ayrılıp işe geri döneceksin?" dedi Buğra'ya gönderme yaparak. "Gayet iyi gidiyor. Ayrıca sevgilim ne zaman isterse işe o zaman başlar." diyerek lafa atladı Buğra. Ona bir bakış atarak Emre'ye döndüm. "Özel hayatımın seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum Emre? Sonuç olarak biz iş arkadaşından başka bir şey değiliz." Buğra bana gururlu bir şekilde bakıyordu. "Her neyse daha fazla ortamı germeye gerek yok Eylem'in sevgilisi. Eğlenmeye geldik buraya." Buğra'ya baktığımda sinirden neredeyse patlayacaktı. Kolunu yavaşça sıkıp sakin ol işareti yaptım ve Emre'nin peşinden içki almaya gittik. 

Biz yanına gittiğimizde Emre çoktan içkisini içmeye başlamıştı bile. "Buyurun efendim ne istersiniz?"  diyerek bize döndü. "Biz iki tane Mey alalım." Buğra bana doğru döndü. "Senin adına da konuştum gibi oldu pardon." diyerek sırıttı. "Sorun değil." karşılık vererek bende sırıttım. "Eee neler yapıyorsunuz bakalım." diyerek bu güzel bu güzel ortamın içine sıçan arkadaşa doğru kafamı çevirdim. "Kardeşim sen git kendine karı kız bulsana. Ne sardın bize be!" diyerek lafa atladı Buğra. "Sana ne lan Eylem'in sevgilisi! Ben senle konuşmuyorum ben Eylem'imle konuşuyorum." "Ne dedin sen? Anlamadım." "Senle konuşmuyorum ben dedim." "Ondan sonra ne dedin?" diyerek Buğra oturduğu yerden kalkıp Emre'nin üstüne yürüdü. Buğra'nın kolunu tuttum ama ne fayda! "Eylem sevgilini üstümden alır mısın lütfen?" dediğinde artık bardağı taşıran son damlaydı. Buğra Emre'nin suratına güçlü bir yumruk geçirdi ve Emre oturduğu yerden sendeleyerek yere düştü. "O sadece benim lan!" Emre yerden kalkmak istediğinde Buğra yakasından tutup bir yumruk daha yapıştırdı. Güvenlik geldiğinde kavgayı ayırdı ve bizi dışarı çıkarıp polis çağırdı. 

MEY(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin