Gözümü açtığımda müdürün odasındaydım. Olay o kadar büyümüş ki disiplin kurulu toplanmış beni sorguya çekmek için uyanmamı bekliyorlardı. Uyandığım gibi beni soru yağmuruna tuttular fakat tek hatırladığım
bu okulun huzurunu bozduğum için Seul Lisesi'ne gönderileceksin dedi, müdür. Merak etme ailene söyledik şuan kapının önünde seni bekliyorlar. Hayır şaka mı bunlar ben bana yapılan zorbalığı durdurmak istedim ve okuldan ben atıldım. Cidden dünya çok adaletsiz bir yer. Tekrar aynı şeyler yaşamamayı umarak çıktım okuldan. Acaba şuan ailemin gözünde nasıl biriydim?
Babam bir anda bana sarıldı "Böyle şeyler yaşadığını bilmiyordum yaşanan şeyler yüzünden özür dilerim artık biricik oğluma mutlu bir hayat yaşatacağım." Babamın böyle demesi üzerine ağladım ve babama sarıldım.
Güneş batmak üzereyken eve geldik eşyalarımızı topladık -çok bir eşyamız yok zaten- Yeni hayatımın başlangıcı olacak yere gitmeme saatler kaldı. Otobüs birazdan kalkacak ve 6 saat sonra Seul'e varacağız.
Seul'e nasıl vardığımızı hatırlamıyorum. Yol boyu uyumuşum. Uyandığımda hiç bilmediğim bir şehirde büyük binaların ve korna seslerinin arasında kaybolmuş gibiydim. Otobüsten indiğimizde babam yeni evimize götürdü. Ev, eski evimize göre daha büyüktü. Aklıma ilk gelen bu evi alacak parayı nerden buldular. Anneme sorduğumda akrabalarından borç almışlar ve para kazanmaya başladıkça -yavaş yavaş- borcu ödeyecekleriydi. Ama bu kadar geniş ve lüks bir evin parasını sadece babam çalışarak nasıl ödeyecek? Anneme biraz dinlenmek istediğimi söyleyip bomboş odama geçtim. Getirdiğimiz battaniyelerle yatak yapıp yattım.
Uyandığımda saat sabah 5.30'du okula daha 2 saat vardı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Woo'm yeni okulunda mutlu olursun inş 🥺