Nije bitno ko ako nisi ti

1.4K 31 1
                                    

Damjan POV

Namrsti se.
"Znas to se mnogo ne razlikuje od onoga sto si ti uradio" izgovori besno aludirajuci na moju navodnu prevaru.

Krenem da se opravdam, ali me ona pretekne.

"Tako da ne, nisi imao pravo da ga udaris! I ja odavno nisam tvoja stvar, niti cu ponovo to biti. Mi smo zavrsili!"
Oci joj potamne i u njima jedino sto procitam bude tuga i bes.

Krene da ode ali je povucem za ruku i pribijem uza zid. Zadrhti te pogleda zbunjeno u mene.

"Jesi li sigurna u to da smo zavrsili,hm?", sapnem dok smo pribijeni jedno uz drugo.

Nesigurno klimne glavom, a trenutak kasnije spusti pogled na moje usne i nesvesno blago razmakne svoje.

"Nemoj to da radis Hel, izazivas me da te poljubim a sutradan ces se kajati i mrzeti me zbog toga", izgovorim.

Blago se nasmeje te skrene pogled.

"Helena.. zasto se udajes za njega ako ga ne volis?", tiho upitam.

"Taj covek ce ti biti muz..", dodam dok sve vreme osecam kako me nesto steze oko srca.

Gleda u mene sa nekim bolom u ocima i ubija me to sto vidim koliko je povredjena a ja sam uzrok toga.

Sve vreme sam je drzao jednom rukom oko struka kako se ne bi izvukla i pobegla.
Nervozno izdahne te mi se blago primakne. Zbunim se.

"Ja sam samo sa tobom zamisljala zivot..", tiho kaze dok joj oci sijaju.

"Nije bitno ko ce to biti, ako to nisi ti..", sapne i suza joj sklizne niz obraz.

Jebes mi sve.
Ne odgovorim nista vec je povucem ka sebi i grubo spustim svoje usne na njene. Na prvu se zbuni i osecam kako se njeno telo najezilo, kao da se bori izmedju toga sta je dobro za nju a sta ne.
Sekund kasnije obmota ruke oko mog vrata i jos vise me privuce sebi. Ljubili smo se zeljno, sa puno strasti i nisam imao nameru da se ikada vise odvojim od nje.

"Nikada te nisam prevario Hel", izgovorim istinu kada se odvojimo jedno od drugog jer nam ponestane vazduha.

Iznenadjeno pogleda u mene.

"Ali rekao si.."

"Znam sta sam rekao. Objasnicu ti sve, obecavam", izgovorim dok naslanjam svoje celo na njeno i prolazim joj kroz kosu.

Kada njen mozak svari tu informaciju podigne glavu i spoji nam poglede. Upetlja svoje prste u moju kosu i ponovo nam spoji usne.

"Nemas pojma koliko si mi nedostajala", sapnem izmedju poljubaca.

Podignem je te ona obmota noge oko mog struka i prislonim je uza zid.
Prebacim usne na njen vrat kada me ona prekine.

"Na parkingu smo. Neko ce naici", izgovori kroz
smeh.

"Ranije ti to nije bio problem", nasalim se prisecajuci se nase veze.

Rasiri oci te me iznervirano opomene. Primetim kako se zacrvenela.

Nasmejem se te je odmaknem od zida. Odemo do naseg auta.

Smestim se na zadnje sediste te se ona brzo prebaci preko mene. Stisnem joj zadnjicu i ubacim jezik u igru. Njeni prsti odsetaju do rubova moje majice te je povuce na gore i skine je. Pocne se pomerati na meni iduci napred nazad i osecam kao da cu da puknem.

"Helena..", promrmljam dok pokusavam da se obuzdam. Znam da je veceras popila malo vise.

"Hm?"

"Jesi li sigurna da zelis ovo?"

Klimne glavom te ostavi jedan poljubac ispod mog uha.
Prebacim je ispod sebe i pribijem se uz nju.
Zastenje te obmota noge oko mog struka. Izvije karlicu prema meni dajuci me do znanja da me zeli. Otisnem jos jedan poljubac na njenim usnama koje su bile vrele. Odmaknem se te na brzinu otkopcam farmerke. Podignem njenu haljinu ka gore. Prebacim svoj pogled na njene oci koje su gorele od zelje. Pomerim joj gacice u stranu te u jednom potezu udjem u nju.
Vrisne te zakopa nokte u moja ramena.
Pocnem joj gladno ljubiti vrat dok sam ulazio i izlazio iz nje i ubrzavao tempo. Uskoro su vazduh oko nas ispunili nasi uzdasi, toplina i ponovna ljubav koja se nikada nije ni ugasila.

Njegov povratakحيث تعيش القصص. اكتشف الآن