Roommates

495 44 182
                                    

Yazar'dan

Gryffindor ve slytherin binaların da olan herkes, karanlık sanatlara karşı savunma dersi için sınıfta toplanmış, profesör Mori'yi bekliyorlardı.

Bugün herkesin araların da tartıştığı konu aynıydı, 'acaba kimle birlikte kalacağız?' Chuuya da Atsushi'nin yanında oturmuş, daha doğrusu yatmış bir şekilde, başında ona söylenen kaplan çocuğu dinliyordu.

"Yani, Chuuya-san hadi Nikolai-san'ı anlarım. Zaten böyle birisi ama ona neden taktik verdiniz ki?" Sonlara doğru sesi yüksek çıkmıştı.

"Atsushi azıcık susta profesör gelene kadar uyuyayım."

"Ben susayım da, Nikolai-san Fyodor'un tepesine çöktüktükten sonra, onlar susmaz."

Artık profesör gelene kadar da olsa, uyuyamayacağını anlayan Chuuya, başını kaldırıp öyle konuşmaya devam etmişti.

"Zaten aramız kötüydü. Biraz daha beter olmasında en fazla ne gibi bi aksilik çıkabilir ki?"

"Sizi tekrar profesörler'e bildirebilirler."

"Ben Nikolai'e, Fyodor'u eşek sudan gelinceye kadar döv demedim. Sadece odayı ona dar et dedim. Nikolai ne kadar soytarı olsa da zekidir. Profesörler'e gidecek herhangi bir şey yapmaz."

Atsushi pekte güvenilir olmayan bir nefes verip kafasını aşağıya eğmişti.

"Umarım öyle olur. Chuuya-san"

İkili konuşmaya devam ederken Mori gelmiş ve ders anlatmaya başlamıştı. Herkes gösterdiği büyüleri, profesörün önünde yapmaya çalışmış ve çoğu başarılı olmuştu.

Ders bitince Chuuya, Atsushi ve Nikolai, diğer dersi beklemek için bahçeye çıkmış ve banka oturup kendilerince etrafa zararlı olmayan büyüleri, birbirleri üstünde denemeye başlamışlardı. Normalde bu sıkıntı olabilirdi. Birbirlerini bir kurbağaya bile dönüştürebilirlerdi. Ama zaten eğlencesi de burada değil mi?

Tabi bu büyü deneme vakti çokta uzun sürmemişti. Ders vaktinin bitmesiyle, kimse kimseyi kurbağaya dönüştürmeden, sınıflarına doğru yol almaya başlamışlardı. Zaten hepsi başarılı öğrencilerdi. Bunu beklemek hata olurdu.

"Chuuya senin plan iyi, hoşta. Peki ya aynı odaya düşmezsek ne olacak? Ayrıca aynı odaya düşme fikri bile çok kötü! Sadece şu intikam olayı bitene kadar aynı oda da kalsak okay. Ama! Ya bu hainlik işleri bitmezse ve ben hep Fyodor'la aynı oda da kalırsam."

Nikolai koridorda yürürken endişeli bir şekilde ellerini sallayarak Chuuya'ya sorular yağdırmaya başlamıştı.

"Bak ben sadece nasıl intikam alabileceğini söyledim. Sonrasında onunla aynı oda da kalmaktan nasıl kurtulacağını söylemedim. Orası sana kalmış."

"Nikolai-san bence kurtulmak istediğin zaman, profesörler'e Fyodor'la birlikte, artık aynı oda da kalmak istemediğinizi söylerseniz ve birkaç kişide sizin aynı oda da kalmanızdan rahatsız olduğunu, çok gürültü yaptığınızı söylerse, profesörler izin verir."

Nikolai Atsushi'nin üstüne atlamış ve aynı zamanda yanaklarını sıkmaya başlamıştı.

"Ben de böyle düşünmüştüm Atsushi-kun sağol! Sizde bana destek çıkarsınız değil mi?"

Chuuya gülümseyerek, onaylar anlamda başını sallamıştı. Atsushi de, "artık sınıfa gidelim. Görüşürüz Nikolai-san" deyip el sallamıştı.

Chuuya'dan

Sonraki derste hufflepuff'la ortak olarak girdikten sonra, öğle yemeği için ortak salona inmiştik.

Hogwarts //soukoku//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin