consequences of the claim

492 45 313
                                    

Guys Çarşamba günü olacak şeyden kurtuldum elhamdülillah 🤲🏻
(Sevgili iivlysunn mümin kardeşimin de duasıyla)
O yüzden bugün smut yazıcam 😍
Deermişim daha erken maalesef ki....

Neyse iyi okumalar!
___________________________________________

Chuuya'dan

Sabah olmuş, herkes daha önce de ölen arkadaşlarımızda da olduğu gibi bu sefer de Jean'ın cenazesine gelmiştik.

Durumlar iyice ciddiye bindiği için müdür, suçlular bulunana kadar ders işlenmeyeceğini ve kimsenin okuldan çıkmaması gerektiğini söylemişti.

Sanki okul çok güvenliydi ya?

Ayrıca kimsenin tek gezmemesi konusunun da özellikle üstüne basmıştı.

Kimse bir daha böyle bir şey yaşanmasını istemezdi sonuçta.

Biz ne mi yapacaktık?

Tabiki de koskoca profesörlerin yapamadığı şeyi yapıp, casusları bulacaktık.

Tabiki de kolay olmayacaktı ama buna değerdi. Ranpo'nun da yardımıyla bizim yapamayacağımız bir şey değildi ya sonuçta.

Herkes, Jean'ın mezarına çiçek bırakıp, mezarlıktan ayrıldı. Sadece onunla yakın olanlar kalmıştı. Ben de dahil.

Ben ne kadar üzülsem de en çok yara alanın Jimmy olduğunu biliyordum.

Bu yüzden de Jean'ın mezarının başında oturan Jimmy'nin yanına gittim.

"Hayat çok adaletsiz ha?"
Benim sesimi duyunca başını geriye atmış:

"O, bu okulda ki herkesten daha iyi kalpliydi. Ölmesi gereken bendim, o değil." Demiş ve ayağa kalkıp omzuma elini koymuştu.

"Yemin olsun ki, onun katilini bulacağım.
Sen de şahidimsin Chuuya."

Aslında Jimmy'e bize katılmasını, böylece daha kolay bir şekilde ilerleyebileceğini söylemek isterdim.

Ama malesef ki bu mümkün değil. Onu çok fazla tanımıyorum ve acısı derin olduğu için bize ayak bağı olabilir. O yüzden de bu ihtimali pas geçiyorum.

"Umarım bir an önce bulunur Jimmy."
Deyip gülümsedim ve Jimmy'i orada yalnız bırakıp, okulun içine girdim.

Gündüzleri herkes, her yerde olduğu için fazla dikkate gerek yoktu. Müdür de bunu bildiği için gündüzleri bahçe de veya tek durmamıza bir şey demezdi.

Asıl sorun geceleriydi. Geceleri odadan dışarı çıkmamız yasaktı. Bu konu da müdüre hak veriyorum tabi. Ama casusu bulmak için bizim gece dışarı çıkmamız da şarttı.

İyi bir plan yapıp, en kısa süre de bulacaktık. Şuanlık düşüncemiz buydu.

Tabi buda eğer Ranpo, toplanan delillerden bir şey bulamazsa geçerli olacaktı.

Nikolai sayesinde bu sabah, toplanan delilleri profesörden alıp kendimize kopyasını yapmıştık bile.

Geriye onlara bakıp, aralarından bir şey çıkarmak kalmıştı.

Eğer bir bok çıkmazsa da B planına geçiş yapacaktık.

Şimdi ise bunları tartışmak için belirlediğimiz buluşma yerine, yani en alt kattaki erkekler tuvaletine gidiyordum.

İçeri girdiğim de Atsushi, Tachihara ve Tecchou çoktan gelmiş gibi görünüyordu.

"Nikolai ve Ranpo nerede?" Yönelttiğim soruyla, kapının açılması ve ikisinin de içeri girmesi bir olmuştu.

Hogwarts //soukoku//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin