4. Coś Między Nimi Iskrzy

384 33 29
                                    

I Got Bitches - A2M


xxx
już jestem cały i zdrowy w domu ;)

chłopak od gwiazd⭐️
Hyunjin?

xxx
tak to ja heheh

chłopak od gwiazd ⭐️
daj mi chwilkę tylko zapiszę twój numer telefonu

użytkownik został zapisany jako:
(gorący) chłopak od motora 🏍

🍕🍕🍕

O dziwo ma drugi dzień Hyunjinowi nic nie było, a nawet wyjątkowo dobrze się czuł. Lecz wszechświat postanowił zesłać na niego wkurzającą nastolatkę, która definitywnie miała zamiar trochę uprzykrzyć czas swojemu starszemu bratu. Piętnastolatka i osiemnastolatek byli typowym rodzeństwem. W zamyśle powinni się kochać i uwielbiać, a w praktyce skakali sobie do gardeł.

- YEJI! SPIERDALAJ KURWA! BO SERIO ZARAZ CI TE ŁAPY POWYRYWAM! - krzyczał starszy, gdy tylko jego "kochana" młodsza siostra wtargnęła do jego pokoju i zaczęła bić jakąś chochlą w duży gar, w którym zazwyczaj ich mama robiła swoje obrzydliwe zupy.- Co, nagle ci już dobry humor przeszedł? Pffff a ten dobry humorek taki miałeś, bo wczoraj się spotkałeś z jakąś kolejną dziwką? Wyjątkowo szybko ci przeszło dobre nastawienie do życia. Zazwyczaj jak zaruchasz, to przynajmniej dwa dni chodzisz jakiś taki znośny i czasami się nawet uśmiechniesz. Aż taka słaba sztuka? - Yeji kochała wkurzać Hyunjina docinkami o jego wiecznie złym humorze i podbojach łóżkowych.

- Oj jakbyś chciała wiedzieć to się nie szlajałem wczoraj z żadną "dziwką", tylko z kumplem byłem. - Przymknął oczy, pocierając skronie z braku sił do rudej.

- Ta, bo ci jeszcze uwierzę. Pfff.. ty myślisz, że ja nie mam Instagrama? - Zapytała z oburzeniem. - Patrz na to!

Dziewczyna wyjęła telefon z tylnej kieszeni i weszła we wspomnianą aplikację. Wyszukała konto pewnej osoby i obróciła telefon w stronę bruneta.

---------------------
Lee Felix
23:12

@Hwang Hyunjin szkoda, że na tym zdjęciu nie udało się uchwycić gwiazd 😔Chocaż widać miasto

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@Hwang Hyunjin szkoda, że na tym
zdjęciu nie udało się uchwycić gwiazd 😔
Chocaż widać miasto

polubiono przez: 1 210 użytkowników
125 komentarzy

---------------------

- Widzisz? Kim jest niejaki LEE FELIX, co? Od kiedy ja mam brata geja? - Dziewczyna stała z założonymi rękami tuż pod swoim biustem. A chłopak? On po prostu był załamany i nie chciało mu się nawet odpowiadać na bezsensowne zarzuty siostry.

𝖗𝖔𝖈𝖐𝖘𝖙𝖆𝖗 ʰʸᵘⁿˡⁱˣ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz