Bölüme oy ve yorum yapmayı unutmayın
Arkadaşlar 🙏❣~Gökyüzündeki tüm yıldızları bana sunsalar, içinde seçeceğim tek yıldız
Senin gözlerindeki ışık olurdu~"Sana inanıyorum emir" dedim gözlerine bakıp.
Tuttuğum eline baktı ve bana döndü gözleri,
"Ciddi misin?" Dedi inanmayarak.
Kafamı salladım "ciddiyim sana ,hiç olmadığım kadar çok inanıyorum "
Dedim ."Ve seni seviyorum " dedim burukça gülümseyip.
Yanıma gelip bana sarıldığında bende onun beline sarıldım sıkıca.
"Bize bir şans ver Her şeyi geride bırakalım?" Dedi geri çekilip yüzüme bakarken.
Gülümsedim "olabilir miyiz ki eskisi gibi ?" Dedim ona umutla bakıp.
"Önümüzde hiçbir engel yok mutlu olmamamız için hiçbir neden yok
Artık" dediğinde gülümsedim."Beni eğer bırakırsan..." Dedim
Ciddiyetle."Bunu aklından bile geçirme senin son nefesime kadar yanında olucam söz veriyorum bitanem" dedi gözlerime bakıp.
Gülümsedim onun yaşadıkları çok zordu ve Her şeyi bana anlatmıştı onu seviyor ve güveniyordum o bana yalan söylemezdi onu affetmiştim bugünden sonra.
"Peki sen benim ellerimi tekrar tutar mısın? " Dedi gülümseyip ellerini bana uzatırken.
"Tutarım" dedim gülümseyip elini tutarken.
Bir elini yüzüme koyup yanağımı öptü
"seni öyle çok özledim ki sevgilim kelimeler az kalır " Dedi burnunu burnuma hafifçe sürtüp.Kalbim deli gibi atıyordu şuan yüzüyle yüzüm arasında çok az bir mesafe vardı.
"Bende Seni" dedim alnını anlıma yaslarken.
"Biz birdaha hiç ayrılmayalım olur mu?
Ben artık sensiz bir hayat geçirmek istemiyorum" dedi geri çekilip gözlerime bakıp ."Ayrılmayalım çocuk " dedim gülümseyip.
Bir anda telefonumun çalmasıyla
İkimizinde bakışları telefona kaydı.Arayan barıştı onunla hiç bu şekilde kavga etmemiştik daha önce hatırlayınca morelim bozulmuştu.
Ve telefonu açtım
"Efendim?" dedim ciddietle."Neredesin sen? " dedi ciddietle.
"Ne oldu şimdide beni dövmek için mi gelcen? " dedim ciddiyetle.
Emir şaşkınlıkla suratıma bakarken
Kaşları çatıldı."Kim dövüyor seni kim o?" Dedi kaşlarını çatıp.
Ona elimle sus işareti yaptım.
Yanlış anlamıştı çünki."Saçmalama küçük telefonlarımızı sabahtan beri açmıyorsun merak ettik seni " dedi endişeyle.
"İyiyim ben merak etmeyin " dedim ciddietle.
"Kapatmam gerekiyor şarjım az"
Diyip yüzüne kapattım telefonu.Emirin garip bakışları üzerimdeydi
"Kim olduğunu söyleyecek misin, yoksa kendim mi bulayım?" Dedi.Derin bir nefes verdim,
"Sakin ol başım dertte falan değil
Konuştuğum kişi arkadaşım barış merak etme "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM
ChickLit"Ben seni bırakmadım " dedi Gözlerime bakıp. "Sen ne saçmalıyorsun!" Dedim kaşlarımı çatıp sinirle. "Saçmalamıyorum, bırakmadım seni" dedi üzgün gözlerle Ve çaresiz gelen sesiyle. "Emir! Gidiyorsun gitmedim diyorsun kendini haklı mı çıkarmaya çalı...