Hikayeme oy verirseniz sevinirim arkadaşlar 🦋
Keyifli okumalar💕
"Sorular,sorular ,sorular"
Sözlü sorularıyla başım dertteydi.Her zaman planlı ve disiplinli hareket
Eden biriydim. Hayatımda hep sıkı kurallarla yaşardım. Ailemde kurallar koyardı ama ben alışık olduğum için hayatımda sıkıntı yaratmazdı . Bu kuralları genellikle bende koyardım çalışmak, Başarmak için mücadele ederdim Bu beni zaman zaman yorsa bile zorluğun üstesinden gelene kadar çalışırdım.Edebiyatçının ezberlememizi istediği sorularla başım dertteydi aslında
Ezberim çok kuvvetli olmasına rağmen panik yaparak ezberleyemeyeceğimi düşündüğüm İçin soruları 2 ay öncesinden ezberlemeye başlamıştım. 200 soru olmasına rağmen yinede işimi garantiye alarak erkenden ezberlemek için çalışıyordum.Okulda çalışmaya başlamıştım , okul çıkışıda tekrar ezberleyeyim bari diye düşünüp kağıtları elime alarak otobüs durağının orda çalışmaya devam ettim tek başıma bir ileri bir geri yürüyerek elimdeki soruları tekrar tekrar ezberledim Sonrasında çalışmamı bitirip çevreme bakmaya başladım ama öğrenci bile kalmamıştı durakta benim yanımda duran uzun boylu bir kız vardı,az ötede iki tane çocuk vardı ve başka kimse yoktu .
Az ötedeki banka oturacakken orda birinin oturduğunu fark ettim . Başını
Tutarak oturuyordu . Biraz daha yaklaştığımda bu kişinin Emir olduğunu fark ettim ."İyi misin çocuk? " dedim ve yanına oturdum. Kafasını çevirerek bana baktı.
"Fena başım ağrıyor "
"Benim yanımda ağrı kesici var istersen verebilirim?"
çantamdan ilacı çıkarıp ona uzattım. Cevap vermeden ilacı aldı ve suyla birlikte içti.
"Sağol atarlı kız "
"Önemli değil " diyerek kafamı yola çevirdim. 10 dakika geçmişti ve daha bir tane bile otobüs gelmemişti.
"Hep mi geç gidersin eve?"
Bakışlarımı ona doğru çevirip emire baktım." Soru ezberliyordum o yüzden biraz geç kalmışım peki sen?"
"Merak mi ettin bakayım sen beni
atarlı kız?"Şaşırmış bir şekilde cevap verdim.
"Sana soru soran her kişi seni merak etmiş mi oluyor?""Genellikle öyledir atarlı kız "
"Şunu demeyi ne zaman bırakacaksın?" Diyerek, Agresif bir şekilde kollarımı birbirine bağlayıp ona baktım.
"Bir düşüneyim, hmm sanırım bırakamayacağım " dedi dudakları yukarı
Doğru Kıvrılırken."Neden? mesela buse diyebilirsin ve bu süper olurdu" dedim onu vazgeçirebilmek adına.
"Sanmıyorum atarlı kız sevdiğim şeylerden kolay vazgeçmem"
Oturduğum banktan sinirle ayağa kalktım benimle oyun oynadığını düşünüyordum bu çocuk beni salak mı sanıyordu? resmen benimle dalga geçiyordu ben ona yardım etmiştim ama onun yaptığı hala benimle dalga geçmekti.
Otobüs durağa doğru gelmişti ve bende hızlıca binmek istedim saat baya ilerlemişti hızlıca bindim ve geçip boş koltuğa oturdum.
"Yanına oturabilir miyim?"
Yan tarafa kayarak cam kenarındaki koltuğa geçtim ve emir yanımdaki koltuğa oturdu. Ne kadar sinirlensemde söylemek istedim biraz iyileşmiş
Gibiydi, solgun tenine renk gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM
Chick-Lit"Ben seni bırakmadım " dedi Gözlerime bakıp. "Sen ne saçmalıyorsun!" Dedim kaşlarımı çatıp sinirle. "Saçmalamıyorum, bırakmadım seni" dedi üzgün gözlerle Ve çaresiz gelen sesiyle. "Emir! Gidiyorsun gitmedim diyorsun kendini haklı mı çıkarmaya çalı...