Bölüm 6 - Eğlence

2.6K 146 42
                                    

Bölüme başlamadan önce hepinizin Cumhuriyet Bayramını kutluyorum. Nice 100 yıllara ♥️
Atam.. açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğimize ant içeriz! Ne mutlu Türküm diyene.

Baran beni eve bırakmıştı. 2 gün sonra için sözleşmiştik. Yarın tüm günü evde geçirip dinlenmek istiyordum. Şu iki gündür yaşadıklarım şaka gibiydi. Pijamalarımı giyip makyajımı çıkardım. Kendimi bir kahve hazırlayıp koltukta ki yerimi aldım. 5 gün sonra maç vardı. Orda olacaktım ama acaba o beni görür müydü? En önden almıştım bileti. Yine Elizle olacaktım. Ama ya görüp onun için geldiğimi düşünürse. Egosuna ego katardım. Salak mısın Derin? Düşündüğün şeylere bak. Kendi kendimle bi süre daha kavga ettikten sonra bir film açtım. Film izlerken sızmayı planlıyordum.

2 gün sonra

Dün hiçbir şey yapmamıştım. Yani daha doğrusu Barış'ı düşünmek dışında. Tüm günüm evde geçmişti. Bugünse akşam Eliz,Baran ve arkadaşlarıyla çıkacaktık. Eliz haklıydı. Uzun bir süredir yanıma erkek yaklaştırmıyordum. Bunun artık değişmesi lazımdı. Sosyalleşmem gerekiyordu.

Kahvaltım bittikten sonra kendimi duşa attım. Şarkı açmıştım arkada çalması için. Dans ederek şarkıya eşlik ediyordum saçlarımı köpürtürken. Bir an dengemi kaybettim ve kendimi zor kontrol ettim. O an Barış ın uçakta beni tutuşu,lavaboda beni kendine çekişi ve sarılmamız aklıma geldi. Bu hiç iyi değildi. Ne yeri ne sırasıydı. Sapık gibi duşta aklıma gelmesi... duş başlığını aldım ve sıcak suyu suratıma tuttum. Bu beni normale döndürürdü. Biraz daha oyalandıktan sonra duştan çıktım. Akşama çok vardı. Biraz dışarı çıksam iyi olur diye düşündüm. Belki biraz mağaza gezerdim. Alışveriş merkezi bana yakındı. Geceye güzel bir elbiseyle katılırdım. Eliz süslenmemi istemişti. Haklıydı da hem uzun zamandır ilk defa böyle bi akşam geçirecektik hem de o mekandaki kızlar dediğine göre manken gibi geliyorlarmış. Sade olmak istemiyordum. Hemen çiçekli elbisemi giyip saçlarımı tarayıp çıktım. Bu sıcakta zaten kuruyacaktı. Arabamı satın almıştım. Ama henüz gelmemişti. Firma beni muhtemelen 1-2 gün içinde arayacaktı. Bu yüzden bugünde yürüyerek gidecektim. Olsun iyi olurdu. İstanbul a alışıyordum.

Belki on tane mağaza gezmiştim. Ayaklarıma kara sular inmişti. Ne kadar kararsız bi insan olduğum için kendime sövdüm. Ama yine de içime sinen o elbiseyi almıştım. Akşam çok güzel olacaktım.

Çıkmadan önce aynada kendime son kez baktım. Saçlarımı düzleştirmiştim. Nerdeyse belime geliyordu.

Elbis

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbis

Elbis

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ŞANS - BARIŞ ALPER YILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin