Oy ve yorum lütfen 🎡
•••Kırk dakika boyunca yanımdaki şahısa katlanmak... Pardon sadece kırk değil. Muhtemelen proje bitene kadar her sekiz saat acı çekecektim. Ne kadar muhteşem değil mi? Umarım kalıcı bir iz bırakmaz bacağıma. Şort giymeyi seviyorum çünkü.
Olduğum yerde gerindim ve kafamı geriye attım. Hoca video izletiyordu. Daha önce bu konuya çalıştığımdan her şeyi bilmenin ukalağını yaşıyordum kendi içimde. Malum gösterecek bir arkadaşım daha doğrusu bana iyi gözle bakan biri yoktu.
Duruşumu düzeltip defterimi açtım. Boyalarla aram iyi olmasa da karakalem çalışmayı çok seviyordum. Kalemliğimde çalışma kalemimi bulunca sevindim ve hemen elime aldım. Jeongin doğum günümde vermişti. Çizim için özel olduğundan küçük oyuntular yer alıyordu kalemde.
"Kalemin bile fakir."
Yanımdan gelen cahil sesle gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Fakir? Şey evet ben fakirdim. Yetimhanenin parasıyla yaşıyordum sonuçta ama elimdeki özel kalemi bilmeyerek sırf bende diye böyle itham etmesi... Aaah. İnsanlar garip ama yanımdaki daha da garipti.
Defterime gömüldüğümde kolumu sıraya koyup başımı da ona yaslamıştım. Kalem elimde hareket ediyordu. Ne düşündüğümü bilmesem de zihnimin bana göstereceği şeyleri durdurmadan karalamaya devam ettim. Sarmaşıklarla dolu bir orman oluşuyordu kağıtta. Hepsi birbirine girmiş dikenlerle yapraklarla dolu bir orman. Güzel görünüyordu. Biraz daha gölgelendirme yaparak daha göze hitap eden bir çalışma ola- "Hocam. Jisung arkadaşımız çok bildiği için çizim yapıyor. Bence bu soru ona ait olmalı."
İsmimi duymamla yanımdaki ona baktım. Aniden dönmemle şaşırarak bana bakmıştı. Proje için buradaydık ama o günümü bana zehir edeceğini belirtiyordu sanki. Burnumdan nefes verip karşımızada cırlayan hocaya baktım. Bağırıyor dersimi nasıl dinlemezsin diye bana itham ediyordu hepsini. Gerizekalı mısın? Sorunu Sor cevabını al ve önüne dön. Zaten yeteri kadar otuz yedi gerizekalı ile muhatap oluyorum. Bir de yaşımdan büyük bir kadınla mı uğraşmalıyım?
Evren inceleniyor. İzinler verildi. Güç seviyesi yüzde yüz.
Dora düzenleniyor
Hando-
"Hocam? Kapıyı tıklatım ama duymadınız da ben- ah! Jis neden buradasın sen? Dinlenmen gerekiyordu!"
Handora kurulamadı. Hedefin gücü düşüyor.
Bağlantı kesildi.
"İyi hissettiğim için geldim. Devamsızlık yapmak istemedim Jeongin."
Az önce sinirden titrememe rağmen şu an içim bir hoş olmuştu. Jeongin elinde sınıf doyasıyla üstünde de nöbetçi kimliği, çok tatlı görünüyordu. Çok çalıştıkları belliydi. Şimdiden saçları karışmıştı güzel arkadaşımın. Bana kaşlarını çatıp üzgün surat yapsada elindeki dosyayı hocaya anlatarak verdi sonra ise yanıma geldi. Gülümsedim. Hoca dosyayı doldururken benimle olmayı seçmişti resmen. "Ah. Sıra arkadaşı mı? Jisung. Bana söylemedin. Merhaba ben Jeongin."
Jeongin ayakta kalmamak için ön sıranın boşluğuna oturmuştu. Elini Dahseo'ya uzattığında durdurdum onu. Beyaz elini bu kara varlığa değdirmesini istemiyordum. Bu yüzden tuttum ve oyun yapar gibi salladım. Oturma olayının bir zorundalık olduğunu anlamış olacak ki başını salladı. Zeki arkadaşım benim.
"Seo Dahseo ben. Seo ailesinin küçük oğlu-"
"Ah Changbin hyungun kardeşi misin? Uzaktan görmüştüm ama tanrım abin çok yakışıklı ve nazik biri. Hyunjin'inde kıskandığı tek kişi. İyi ki mezun oldu diyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Handora •Minsung•
FanfictionVe sınıfın sessiz çocuğu, herşeyi elde edebilen o kutunun yeni sahibidir. "Pişman olmamanı sağlayacağım." Başlangıç tarihi: 19.07.2023 Bitiş tarihi:...