Oy ve yorum 🎡
•••Uyarı.
Denge sağlanamadı. Yeterli seviye mevcut değil. Geri çekilme başlatıldı.
Gerçeklik doğrulanıyor.
Koyu kahve gözlerinin ardındaki çekememezlikle bana bakıyordu. Göz temasımızı kesip önüme döndüm. Arkadaşım benim için endişelenmişken sevgilisine laf atamazdım. Olay çıkarmaya gerek yoktu. Jeongin'i üzmek istemiyordum bu adam için.
"Krepler hazır~ hadi gel güzelce ye. Karnını doyurmalısın Jis."
Koltuktan kalktım ve Jeongin'ime sarılıp kafasından öptüm. Buna karşılık Hyunjin gözlerini kısmıştı. Umursamadan yerime oturdum ve doğradığı peynirden ağzıma attım. Kahvaltıya peynirle başlamak gibi bir alışkanlığım vardı. Öyle ki Jeongin birlikte kahvaltı yapacağımız zamanlarda hep evde peynir var mı diye sorardı. Gülümsedim.
Değerli hissetmek gerçekten güzel bir his.
"Sevgilim? Sende gelsene. Çikolata sürersin içine hm?"
"Bence Jisung beni yanında istemez."
Duyduğum şeyle kaşlarımı çattım. İlk defa açıkça belli ediyordu durumu. Ne yani arkadaşın beni istemiyor diyip kendini madur mu gösterecekti? Bana çöpmüşüm gibi bakan oydu. Üzgünce bana dönen Jeongin'e baktım. Kavga mı ettiniz ne oldu, diyordu bakışları. Beni suçlamıyor aksine bana şans tanıyordu. "Neden öyle diyorsun ki? Benim için endişelenip gelmişsin sonuçta." Gülümseyerek devam ettim. "Aksine burada olmandan çok mutluyum. Otursana."
Sence arkadaşımla aramı bozmana izin verilir miyim? Buradan gidecek olan kişi sensin.
Düşündüğüm şeyle durdum. Ne düşünüyordum ben öyle? Kendine gel Han Jisung. Her ne kadar seni sinir etse de Jeongin'e iyi geldiği bir gerçekti. Üstüme vazife olmayan şeylerden uzak durmam gerekiyordu.
"Dün seninle tanıştırmak istediğim biri vardı ancak sen proje için gidince ertelendi. Bugün öğle arasında birlikte yemeye ne dersin? Çok tatlı Jisunggie eminim seversin. Botanikle uğraşan kendi halinde biri."
Başımı salladım olur anlamında. Buna alışıktım. Jeongin her zaman beni insanlarla tanıştırmak arkadaşlarıyla arkadaş etmeye çalışırdı. Bunu tatlı bulsamda maalesef bir umut yoktu benim için. Benim gibi tuhaf birini Jeongin'den başkası sevemezdi.
Bir de Onihra.
Aklıma gelmesiyle derin bir nefes aldım. Acaba şu an ne yapıyordu? Benim gibi öpücük aklının bir köşesinde durup aklıma habire geliyor muydu? Yutkundum. Sevmiştim. İlk defa birini öpüşüm değildi ama herşeyden çok sevmiştim bunu. Ona ve mor dünyasına aşık olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Handora •Minsung•
Fiksi PenggemarVe sınıfın sessiz çocuğu, herşeyi elde edebilen o kutunun yeni sahibidir. "Pişman olmamanı sağlayacağım." Başlangıç tarihi: 19.07.2023 Bitiş tarihi:...