"Hoşgeldiniz!"Jisung'un arkadaşları gelmişti. Hepsi düzgün insanlara benziyordu. Çok fazlalardı ama. Daha fazla mı yemek yapsaydım?
Bang Chan ve Seo Changbin de gelmişti. Onları görmek beni heyecanlandırmıştı açıkcası. Seo Changbin'in o günki kapıma geldiği hali beni şoka uğratmıştı. Konuşma tarzı hiç beklediğim gibi değildi.
Hepsi bir yere oturunca (Ona göre koltuk ayarladık.) ben konuşmaya başladım. Yemekleri birazdan yiyecektik.
"Jisung sizden çok bahsetti-"
"En çok hangimizden?"
"Şey.. eşit. Zaten Seungmin ve Hyunji-"
"Biz partiye gelememiştik özür dileriz."
Dedi Minho.
"Sorun değil. Jisung zaten söyledi neden gelmediğiniz-"
"Civciv yemekte ne var?"
Dedi Changbin. Jeongin omzuna vurdu.
"Ayıp sorulmaz öyle!"
Dedi Jeongin.
"Yeter ama çocuğun laflarını ağzına tıkıyorsunuz!"
Jisung da bağırınca gülmeye başladım. Ben gülünce onlar da katılmak istedi ama aynı zamanda bir anda gülmeye başlamamdan korkmuş gibilerdi. Gülmeyi durdurunca konuşma gereği duydum.
"Affedersiniz sadece biraz komik geld-"
"Komiğizdir."
Dedi Jisung. Bilerek sözümü kesmiş olacaktı ki gülümsüyordu.
"Tamam pes ettim. Siz konuşun."
Dedim şakayla karışık.
"Ya bizim şu yemek işi vardı?"
Dedi Changbin. Gülümsedim.
"Aslında bir beş dakika kaldı yemeğin fırından çıkmasına. Geçin siz masaya ben de getireyim yemekleri."
Herkes ayağı kalkıp salonda kurduğum büyük masaya yerleştiler. Açıkcası sekiz kişi bir eve sığmak bu kadar zor olabilirdi. Ama bir şekilde başarmıştım.
Fırındaki tavuğa baktığımda yeterince pişttiğini gördüm o yüzden dışarı çıkarttım. Tavuk çok sıcaktı o yüzden ilk önce diğer hazırladığım şeyleri masaya götürdüm. En son da tavuğu sofraya koydum ve ben oturduğumda herkes yemeye başladı. İçki olarak soju aldırmıştı Jisung bana. Herkes içip yerken aynı zamanda konuşuyordu. Çok fazla konuşuyorlardı.
Jisung telefonu çalınca hemen ayağa kalktı ve köşeye çekildi. Telefonla konuştuktan sonra telefonuna bakarak yanımıza geldi.
"Bir şey mi oldu?"
Jisung kafasını telefondan kaldırdı.
"İnsanlar delirmiş olmalı."
Telefonunda baktığı şeyi gösterince herkes konuyu anlamıştı. Cosplay.
"Biri benim bugün attığım fotoğraftaki gibi giyinmiş. Ve erkekle öpüştüğü fotoğraflar var."
Dedi Jisung. Yine kendimi suçlu hissettim.
"Sana benzemiyor ki bu."
Dedi Changbin.
"İnsanlar ayırt edemiyor ama işte. Neyse, şirket yine halledecekmiş."
"Bir şey demiyorlar mı hiç? Hani daha dikkat et falan."
Diye sordu Seungmin.
"Grubun işine geliyor ki. Albüm çıkışını ertelemekten vazgeçtiler. Bu olay daha da tanınmamızı sağlamış bir şekilde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magazin || Jilix
FanfictionÜnlü bir magazin sayfası için çalışan Lee Felix, grubu yeni çıkış yapmış olan 3Racha üyesi Han Jisung hakkında bir skandal yazmaya hazırlanıyordur...