Jisung ile ayrılığımdan yaklaşık... dur. Tarih neydi? Bugün günlerden ne? Hafta sonu mu? Ama galiba bugün işe gittim.. yoksa gitmedim mi? Açıkcası aklımda tutamıyorum bile artık.
İşte performans düşüklüğü gösterdiğimi söylediler. Annem hasta dedim. Bir şey diyemediler. Sadece "Geçmiş olsun."
Telefonumdaki son arama sokağın aşağısındaki pizzacıydı. Başka kimseyle iletişime geçmedim zaten o günden beri. Sadece Jisung'un tatilinin gelmesini bekledim. Grubu bir markayla işbirliği yapmaya başlamış o yüzden çekimleri vardır şu an. Ya da çoktan çekmişler midir? Kapısını çalsam yüzüme mi kapatırdı? O kadar mı kötü bir şey yaptım ben?
Belki de ona mesaj atmalıyım. Arkadaş kalmak istiyorum desem inanır mı? Ama yazarak söylersem reddetmesi daha kolay olur. Ya da belki de, o da şu an beni özlüyordur.
Uzandığım koltukta doğrulup telefona uzandım. Saat gecenin 03.00 idi galiba. Görür müydü ki mesajımı? O uykucudur. Görmez. Uyumuştur bile. Telefona uzattığım elimi çektim.
O zaman yarın mı yazsam? Ya da saat belki üç değildir. Daha erkendir belki. Çünkü... çünkü galiba güneşi görüyorum. Perdenin arkasından bir güneş ışığı geliyor gibi.
Telefonumu elime alıp saate baktım. Saat 06.00 idi. Tamam. Ona yazarsam görürdü galiba.
***
Felix:
JisungNasılsın
***
Beklemeye başlamıştım. Bekledim, bekledim , bekledim... ve uyuyakaldım.
Birkaç saat sonra uyandığımda hemen telefonumu elime aldım. Saat 10.20 idi. Bayılmışım resmen.
Jisung'un cevap verdiğini görünce yazdım.
***
Jisung:
İyiSen?
07.14Felix?
08.06Felix cevap ver aramama
08.20Felix bir şey mi oldu
08.50Sen bu kadar geç bakmazdın
09.21Oraya geliyorum
09.28Senin için değil
Zaten gelicektim
Bugün tatil
Artık geri dönüyorum
Niye sana bunu söyledim bilmiyorum
Neyse
Sızmışsındır kesin
Felix:
Uyuyakalmışım
özür dilerim
görüldü
10.21***
Kapım çaldı. Kapıya gittim yavaş yavaş adımlarla. Kapının dürbününden kim olduğuna bakardım ama o kadar yorgunum ki kapıyı açmak için bile enerji harcayamıyordum. Kapıyı açtığımda Jisung'un endişeli yüzünü gördüm. Ağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magazin || Jilix
FanfictionÜnlü bir magazin sayfası için çalışan Lee Felix, grubu yeni çıkış yapmış olan 3Racha üyesi Han Jisung hakkında bir skandal yazmaya hazırlanıyordur...