8

202 24 5
                                    

İşten sonra tekele girip içki almıştım. Normalde içmem ama tek başıma canım sıkılıyordu. Doğru düzgün arkadaşım kalmamıştı. Her şeyden izoleydim şu an. Sadece işe gidip geliyordum.

Ben daireye girince karşı daireden kapı açılma sesi duydum.  Her gün en az bir kere yaşanıyordu zaten. Şaşırmıyorum artık.

Eve girdiğimde yere oturdum ve içkileri sehpaya dizdim. Bir tane şişenin kapağını açtıktan sonra içmeye başladım. Üstümü bile değiştirmek istemedim. Sadece içip en azından Jisung'suz geçen bir geceyi kafamdan silmek istiyorum.

Telefonuma gelen bildirime şaşırmadan edememiştim.

***
JisungxFelix

Jisung:
Kiminle içeceksin o kadar içkiyi?

Sen içmezsin ki

Felix:
Tek başıma içiyorum

Bugün içesim geldi

Jisung:
O kadar fazla içme

Sonra seni kimse toparlamaz

Ben dahil

Felix:
O zaman merak da etme beni

Jisung:
Neden etmeyeyim

Felix:
Umutlandırıyorsun

Beklemeye itiyorsun beni

Seni beklemem gerek gibi geliyor

Gelecekmişsin gibi
*görüldü*

***

"Korkak."

Telefonu yere bıraktıktan sonra içmeye devam ettim. Tadı çok kötüydü ama iyi geliyordu. Loş ışıkta, sessiz bir şekilde içkimi içtim. Ta ki hiçbir şeyi hatırlamayana kadar. Her günüm böyle geçicekti galiba artık. Diğer türlü kafayı yerim.

***

Bir Sonraki Gün

Sabah gözlerimi açtığımda koltukta uyandım. Uyandığımda etrafıma bakındım ve burasının evim olmadığını fark ettim. Burası Jisung'un eviydi.

Tuvaletten çıkan Jisung uyandığımı görünce karşı koltuğa oturdu. Ben de yattığım koltukta oturur pozisyona geçtim.

"Sana içme demiştim."

"Noldu ki?"

"Gece dışarı çıkmıştım. Geri geldiğimde ise seni kapı dışında sızmış bir şekilde buldum. Ne yapmaya çalıştığını anlayamıyorum Felix."

"Özür dilerim."

"Ben işe gideceğim. Geldiğimde çıkmış ol."

"Tamam."

Jisung montunu alıp çıktı evden. İlk kez Jisung'un evinde kaldığım günü hatırladım şimdi. Beraber sabaha kadar "Hiç Yapmadım" oynamıştık. Jisung'un kafası iyi olunca oyunu bırakıp uyumuştuk.

Magazin || JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin