Jungkook, kucağında Jimin'le yatak odalarına girdiğinde zorlukla dolgun dudaklardan ayrılıp nefes aldı. Kapıyı ardından kapatırken bakışları dudakları kızarmış, saçları dağılmış bir şekilde kendisine bakan sevgilisini görünce yutkundu.
"Bu defa ben yönetmek istiyorum babacık~"
"T-tamam.."
Jimin, aldığı onayla öne atılıp göğsünden ittirdiği bedenin sırtını duvarla buluşturup, açlıkla dudaklarına yapıştı. Jungkook'un karşılık vermesiyle dudaklarına daha çok asılıp aralanan dudaklar arasına dilini gönderdi.
Aynı anda elleri acele bir şekilde Jungkook'un üzerindeki eşofmanı çıkarmakla meşguldü. Dilini ağzında son kez döndürüp geri çekildi. Nefes nefese kalan bedenin gözlerine bakıp inleyerek dudaklarını yaladı.
"Imm.. babacık.."
Kendisine yaklaşan sevgilisini tekrar duvara yaslayıp, ellerini göğüslerine sürterek aşağı eğildi. Şişmiş penise boxer üzerinden öpücük kondurup dilini üzerinde gezdirdi. "Ah-mm!" Böylelikle sevgilisinden derin bir inleme kazanmıştı.
Yanlarından tutup indirdiği boxerdan göbek deliğine kadar uzayan penise bakıp derince yutkunmuş, dudaklarını ıslatıp ellerini sardığı alete dil darbesi atıp aniden ağzına almıştı.
"SİKTİR!"
Jungkook, aldığı zevkle başını geriye atıp derince yutkunmuş, önünde diz çöken eşinin saçlarına asılmıştı. Eliyle tuttuğu saçları çekiştirip kasıklarına bastırıp hakaret ederek ağzını becermeye başlamıştı.
Nefessiz kalan Jimin, geri çekilip derin nefesler alırken dudaklarını yalamış, Jungkook'un tekrar kendinden geçmesine sebep olmuştu. "Aç ağzını!" Baskın ses karşısında dizleri titreyen Jimin, dilini dışarı çıkarıp kendisine yukardan bakan bedenin gözlerine bakmıştı.
"Babanın sütünü ister misin?"
Jungkook'un söylediği cümleye karşılık Jimin, dilini oynatıp başını sallamıştı. "Ah.. Kahretsin!" Şuan o kadar seksi görünüyordu ki, Jungkook'un küfür savurup tekrar ağzını tekrar becermesine sebep olmuştu.
Jungkook, becerdiği ağıza bir süre sonra titreyerek bütün menilerini akıtmış, erkekliğini ağzından çıkardığı bedenin gözlerine bakıp yutmasını zevkle izlemişti.
"Aferin bebeğim. Şimdi yatağa geç."
Jimin, onu onaylayıp üzerindeki gömleği çıkarıp yatağa geçmişti. Jungkook, elini penisine sarmış Jimin'in gözlerine bakarak çekiştirip tekrar sertleşmesini sağlamıştı. Yatağa doğru adımlayıp uzanan bedenin üzerindeki yerini alıp dudaklarına yapıştı.
"Ah-mm.."
Jimin, derince inleyip sertleşmiş penisini üzerindeki bedene sürtmüş ikilinin aynı anda inlemesine sebep olmuştu. Jungkook, geri çekilip boynuna izler bırakmış, ordan da göğüs ucunu ağzına almıştı. Ağzında yuvarladığı göğüs ucunu son kez ısırıp diğerine geçmişti. Biraz da orda oyalanıp geri çekilmiş, "seni hazırlamamı ister misin?" diye sormuştu.
Parmaklarını kalça arasında gezdirip deliğe ulaşmış orta parmağını aniden içine göndermişti. "Islanmışsın bile" ikinci parmağınıda içine gönderip git gel yapmaya devam etmişti. Jimin ise dayanamayıp sonunda isyan etmişti.
"A-ahh! Yeter!"
"Ne istiyorsun? Söylemezsen bilemem. Bana ne istediğini söyle!" Jungkook'un konuşmasıyla ne istediğini anlamış oyununa ayak uydurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST YOU
Fanfiction[Tamamlandı] "Kimse umrumda değil, sadece sen..." semekook ukemin mpreg