9. bölüm

277 38 5
                                    



(Jimin 20 haftalık hamile)

Zaman güzel günleri de beraberinde getirirken bir su misali akıp geçiyordu. Bu geçen süre ise en çok Jimin'e yaramıştı. Minik bebeği beş aylık olmuş, hamilelik süresi yarılanmıştı. Her ne kadar zorlandığı zamanlar olsa da Jungkook yanında olup hiçbir şeyin eksikliğini hissettirmemişti.

Hormonları yüzünden ağladığında, gece yarıları aşerdiği için hiç şikayet etmeden istediği ne varsa yerine getirmişti. Bir kez bile yüzünü asmamış, hep anlayışla yaklaşmıştı güzel sevgilisine.

E tabi onunda işine yarayan yönleri vardı bu hamileliğin. Jimin utangaçlığını geri plana atmış, hormonların da getirisiyle doyumsuz birine dönüşmüştü.

Jungkook'u arzuladığı her anın sonunda birbirlerinde soluklanırken tatlı aşk sözleriyle daha da tutkulu geçiyordu günleri. Onun cesur ve tutkulu halleri Jungkook'u kendinden geçiriyor, başka âlemlere uçuruyordu.

Yine geçirdikleri yorgun gecenin ardından uyumak isteselerde bunu yapamamışlardı. Bugün minik bebeklerinin cinsiyetini öğrenmek için hastaneye gitmeleri gerekiyordu.

Jungkook erkenden kalkıp hazırlandıktan sonra Jimin'e de hazırlanması için yardım etmişti. İkili birlikte mutfağa girmiş, tatlı ve aşk dolu dakikalardan sonra kahvaltı yaparak evden çıkmıştı.

Şimdi ise Bayan Choi'nin odasında el ele tutuşmuş, heyecanla bir an önce bebeklerinin cinsiyetini öğrenmeyi bekliyorlardı. Bayan Choi'nin talimatıyla Jimin daha önce olduğu gibi yine sedyeye uzanmış, üzerindeki tişörtü sıyırarak  şişkin olan beyaz göbeğini açığa çıkarmıştı.

Jungkook hemen yanıbaşında dururken dudaklarındaki eşsiz gülümsemeyle minik sevgilisini izliyordu. Dayanamayıp Jimin'in göbeğine sulu bir öpücük kondurduğunda ufak bir kıpırdama kaçmıştı dolgun dudaklardan.

Bayan Choi gelip ultrason cihazının başında yerini aldığında meraklı çift bebeklerini görmek için hemen ekrana odaklanmıştı. Göbeğine sürülen jel soğuk bir his yaratırken doktor aleti yavaşça gezdirmeye başladı. Önceki kontrollere nazaran minik bebekleri daha belirgin göründüğünde Jimin gözyaşlarını tutamadı.

"Şuna bak kook~ çok güzel.." Tek duygulanan Jimin değildi. Jungkook dolan gözlerini kırpıştırırken böyle bir aileye sahip olduğu için tanrıya şükretti.

"Evet güzelim, senin gibi çok güzel olacak."

"Bebeğinizin kalp atışlarını tekrar dinlemek istermisiniz?" Jimin hâlâ ağladığı için başını onaylar anlamda sallarken Jungkook hevesli bir tonda konuştu.

"Evet istiyoruz!"

Bayan Choi cihazda birkaç düğmeye bastığında odayı yine o muhteşem ses doldurdu. Bebeğin kalp atışlarının sesi sanki bir şarkının ritmi, bir melodi gibiydi. Hiç bıkmadan, usanmadan dinlenebilecek bir melodi.

İkili bu anları daha önce yaşamış olsa da ilk günkü gibi heyecanla ve hevesle dinliyordu.

Küçücük bedende atan kalbin sesini.

Odada sessizlik hüküm sürerken Jungkook ve Jimin için oldukça duygu dolu anlar yaşanıyordu. Bir zamanlar birbirlerine arkadaşça yaklaşırken şimdi aşık ve tutku dolu bir ikili olmuşlardı.

Ah birde minik mucizeleri vardı. Onları birleştiren, hayatlarını güzelleştiren.

"Peki cinsiyeti, bu defa gösterecek mi?" Diye sordu Jimin dakikalar sonra.

"Bakalım.. evet gösteriyor, söylememi ister misiniz?" 

Yöneltilen soruyla Jimin bakışlarını Jungkook'a çevirdiğinde onun da kendisini izlediğini gördü. İkili bununla ilgili evde konuştukları için fikirleri aynıydı.

"Biz öğrenmek istiyoruz."

Bayan Choi içten bir gülümseme sunarak ekrana baktı. Bir süre inceledikten sonra bakışları kısa bir an meraklı çifti bulup tekrar odağına döndü.

"Tebrik ederim, tatlı bir kızınız olacak." 

Jungkook sevinçle sedyede uzanan Jimin'e sarılırken, onun elleri de boynuna dolandı. Mutluydular. Minik kızları onlara ne kadar şanslı olduklarını hissettiriyordu.

"Bizim minik bir kızımız mı olacak?" Jungkook küçük bir çocuk edasıyla sormuştu bu soruyu güzeller güzeli sevgilisine.

"Evet sevgilim bir kızımız olacak. Hayatımızı kendi ışığıyla aydınlatıp renklendirecek."

Bayan Choi ikiliyi yalnız bırakmak adına yanlarından ayrılırken onlar hâlâ mutluluk gözyaşları döküyordu.

"Seni seviyorum sarışınım.."

"Seni seviyorum hyung."

"Az önce sevgilim diyordun, hyung nereden çıktı?"

Jimin uzandığı yerden doğrularak ince dudaklara küçük bir öpücük bıraktı.

"Üzgünüm sevgilim, seni seviyorum~"

--------------

Okuduğunuz için teşekkür ederim♡

JUST YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin