Anna lefeküdt az ágyra és a párnára dobta a fejét, én a combjára a kezem és szépen lassan simogattam. Kb 1 perc után kitaláltam, hogy amíg ő felkészül, Kira meg elalszik, kimegyek a fürdőbe kicsit tisztálkodni és fogat mosni.
- Mindjárt jövök - suttogtam.
- Jó, siess! - dünnyögte Anna.
Óvatosan kinyitottam az ajtót, kinéztem a nappaliba, ahol teljesen sötét volt. Kira szobája felé néztem, ahonnan semmilyen fény sem szűrődött ki, ezért lassan becsukva magam mögött az ajtót elindultam a fürdőhöz. Ezalatt végig azon gondolkodtam, hogy vajon jóban akarok-e lenni Kieával vagy sem. Elég görényül viselkedett, nem csak velem de az anyjával is, akit nem fogok tűrni. Megfogtam a fürdő kilincsét és a gondolataimban elmélyülve, kicsit sem odafigyelve benyitottam a fürdőszobába. A fürdő közepén Kira épp tolta le az otthoni rövidnadrágját nekem háttal állva, így konkrétan félig felém pucsítva egy kis fehér tangában, ami még kerekebbé tette az amúgy is formás fenekét. A combja közepéig letolt nadrág kieesett a kezéből és szinte lassított felvételként fogtam fel, ahogy meglepett arccal felegyenesedik és az ajtó felé fordul. Ahogy a szemembe nézett, a tekintete egyből átirányult a boxeremre, mivel csak az volt rajtam. Az egyetlen probléma csak az volr, hogy az izgatottságom nem hagyott alább és a farkam még mindig állt, ami nyilvánvalóan rendkívüli körvonalat nyomott a nadrágomra. Kirának ezt látva tátva maradt a szája, ahogy az enyém is, egyszerre az ő látványától és a tudattól, hogy Anna félmeztelen lányát bámulom álló farokkal. A váratlan döbbenetben eltelt nagyjából 1-1.5 másodperc, mire a fürdő ajtaját viharos sebességgel berántottam magam mögött és szinte visszarohantam a hálóba. Ahogy beléptem a szobába, hallottam, ahogy Anna már szuszog. Igazából ennek örültem is, úgy gondoltam, hogy ezt a kellemetlen szituációt inkább egyrészt senki se tudja meg, másrészt jobb lesz elfelejteni. Ahogy álltam a szobában, arra számítottam, hogy a "lelkesedésem" alábbhagy az eseménytől, de fel-fel villant az emlék a fejemben, ahogy Kira leejti a nadrágját és ez érezhetően még több vért pumpált a nemesebb részembe. Befeküdtem az ágyba Anna mellé, az oldalamra fordultam, majd behunytam a szemeimet.