13. rész

3.2K 8 0
                                    

Másnap Kira iskolája előtt parkoltam és türelmetlenül vártam, hogy kijöjjön végre. A szokásos csengetés után elkezdtek kirajzani a diákok, ezért kiszálltam a kocsiból és nekitámaszkodtam, hogy könnyebben észre tudjam venni, ha kijön a kapun. Egyszer csak megjelent Kira két barátnője között és ahogy kilépett a kapun, azonnal végignézett a kocsikon, majd amikor a szeme rámtalált, a könyökével megbökdöste a barátnőjét és a fejével felém biccentett. Emlékeztem a barátnőjére, mert már a múltkor is idegesítően bámult és most is végig nézett engem és a kocsimat felváltva, amíg oda nem értek. Kira másik barátnője fel sem nézett a telefonjából.
- Sziaaaa! - nyavalygott fel Kira ahogy odaértek hozzám.
- - Panna & Noémi, áhh mindegy... nem figyel. Nyújtottam feléjük a kezemet, Pannának elképesztően pici keze volt, alig tudta átfogni az enyémet, de cserébe nagyon puha volt és a körmei is szépek voltak. Noémi baszott felnézni a telefonjáról, biztos nagyon fontos dolga volt.
- Szia Apuci! - röhögte el magát hangosan Panna, mire én mérgesen és értetlenül Kirára néztem.
- Fejezd már be! Csapott Panna vállára elpirosodott arccal, de azért ő is nevetett.
- Na jó, menjünk! - Mondtam morcosan, megfordultam és nyitottam az ajtómat.
A hátam mögül hallottam, ahogy elköszönnek egymástól:
- Na sziasztok kurvák! - mondta Kira és az ablak üvegének tükröződésében láttam, ahogy szájon puszilják egymást, de ha ez még nem lett volna elég, a szeme sarkából Panna még felém is nézett. Ahogy kinyitottam az ajtót, Kira pici, ugráló lépésekkel táncolt át a kocsi előtt, feltépte az ajtót és vidáman behuppant. Ahogy beültem mellé szélesre húzott szájjal mosolygott.
- Na mi történt? – mosolyogtam én is boldogan rá, mert elképesztően cuki volt.
- Úgy örülök, hogy itt vagy! – ugrott a nyakamba és átkarolt. Átkaroltam a hátát és végigsimítottam, gondoltam ennyi elég less neki, de nem engedett el, Igazából csak simán csimpaszkodott a nyakamban és szorította.
- Cuki vagy hogy így örülsz... - mosolyogtam és simogattam a kókusz illatú haját.
- Aludhatok nálad? – kérdezte váratlanul a fülembe suttogva.
-Nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne Kira... - próbáltam lebeszélni, de mindennél jobban szerettem volna.

TIZENEGYEDIK TÖRTÉNETWhere stories live. Discover now