Róża i "Maciek" zaczęli pisać ze sobą bardzo często i poznawali siebie nawzajem coraz lepiej. Mimo, że różnili się pod wieloma względami, udało im się znaleźć wspólny język.
Hwanwoong był wniebowzięty, bo ta piękna i czarująca dziewczyna okazała się mieć również świetny charakter. Róża natomiast była w szoku, że w ogóle istnieją tacy fajni przedstawiciele płci przeciwnej, bo chłopak zrobił na niej ogromne wrażenie.
Hwanwoonga bolało jedynie to, że musi udawać przed Różą kogoś, kim nie jest. Ale przecież teraz nie mógł jej tak po prostu powiedzieć, że tak naprawdę nie pisze z Maćkiem z Lutomierska (jebać Lutomiersk), tylko z kpopowym idolem. Postanowił poczekać na odpowiedni moment, by wyznać jej prawdę.
sky_of.roses
Japierdole zabije sie
Miałam dzisiaj sprawdzian
Z matmy
I ten głupi chuj
Takie nam zadania dojebał
Że ja dosłownie siedziałam tam
I się śmiałam XDDDD
I byla kartkówka z rosyjskiego
Wszystko spisałam od Nadijilubiekaczki127
nmg 😭😭
super sie bawisz widzesky_of.roses
R
E
L
Wgl wyglądam jak gówno dziślubiekaczki127
że jak niby????
ty zawsze wyglądasz
ślicznie 😔💗sky_of.roses
😳😳
Przestań bo się zarumienielubiekaczki127
as you should 🤭sky_of.roses
Poplacze sie
XDDDD
Ej tak w sumie to
Ja nadal nwm jak wyglądaszlubiekaczki127
ej serio?
nigdy nie wysyłałem
ci mojego zdjęcia?sky_of.roses
No właśnie nielubiekaczki127
kiedyś ci wyśle obiecuje 😔sky_of.roses
Dobra
Trzymam cię za słowo 😜Hwanwoong niesamowicie stresował się w sytuacjach takich jak ta, bo co niby miał powiedzieć Róży? Z wiadomych powodów nigdy nie wysyłał głosówek, zdjęć ani filmików, w przeciwieństwie do dziewczyny, co mogło się jej wydawać dość dziwne.
Był wkurzony na siebie, że w ogóle postanowił udawać inną osobę, bo ciężko było mu teraz się z tego wykręcić. Ale z drugiej strony, innej opcji raczej nie było.
Chłopak puścił swoją ulubioną playliste (pierwsze włączyło się Super od Seventeen) i położył się na łóżku, rozmyślając o życiu.
CZYTASZ
róża x hwanwoong
Randompasjonująca i pełna zwrotów akcji historia miłości zwykłej nastolatki i gwiazdy kpopu, która pozostawia w napięciu do samego końca..... (z dedykacją dla róży najbardziej oddanej stanerki hwanwoonga)(wszystko dla beki ofc nie bierzcie nic stad na po...