2

5 3 15
                                    

-Toprak-

BEN NEDEN BUNU YAPTIM? TAMAM BEN MALIM. KATİLİN PEŞİNE GİDECEK KADAR MALIM HEM DE!

Kız maviş maviş gözleriyle yerden bana bakıyordu. Elimi ona uzattım kalkabilmesi için. O ise bana göz devirdi ve elimi boşta bırakıp ayağa kalktı. Üstündekileri silkeledi ve önüne gelmiş kızıl tutamlarını gözlerinin üstünden çekti.

Elimin havada kalması biraz gururumu incitse de soğumaya başlamış ellerimi cebime koydum.

- Tamam. Şimdi bana o kızı neden öldürdüğünü doğru bir şekilde açıkla yoksa polisi arıyorum.

- Lütfen lütfen polisi karıştırma!

- O zaman öldürmek için geçerli bir nedenin vardır umarım.

- Aslında var.

- Bekliyorum. Söyle.

- Bana laf attı ve eskiden kalmış bir işimiz vardı.

- Bir canı alman için sana laf atması yeter mi be? Hiç mi vicdan azabı çekmiyorsun?

- Sus lütfen birileri duyacak.

- NİYE BİRİLERİ SENİN NELER YAPTIĞINI BİLMESİN Mİ?!

- Ya yapma ne istersen yaparım düştüğüm durumlara bak!

- Ne istersem mi?

Kaşlarımı havaya kaldırdım ve meydan okur gibi baktım.

- Hayır beni kullanmayacaksın öyle değil mi?

- Şu an sokakta yaşayan biri olarak gayet yararlı şekillerde seni kullanacağıma emin olabilirsin.

- Ne ne istiyorsun hızlı ol lütfen gideyim.

- Gitmek mi? Eğlencemiz yeni yeni başlıyordu.

- Ne ne eğlencesi neden söz ediyorsun sen?

- Önce evin falan var mı? Donuyorum da köleciğim.

- Sen sen ne diyorsun?

- DİKKAT KATİL VA-

Ağzımı sıkıca kapattı ve gözleri gözlerimle buluştu. Aramızda küçük bir sessizlik yaşandı. Mavi gözlerinde deniz parıldıyordu....

- Tamam efendim buyurun arabam şurada binin lütfen.

Ağlayacak gibi bana bakıyordu. Umursamayarak 10 adım ötedeki arabaya bindim. Galiba biraz öküzüm.

- Isıtmayı açar mısın köleciğim? Hâlâ üşüyorum da.

- Tamam efendim nereye gitmek istersiniz? Eve mi?

- Evet köleciğim.

Yandan sıcak hava gelmeye başlayınca ısıtmayı açtığını anladım ve hafifçe sırıttım. Araba hareket etmeye başladı.

-1 SAAT SONRA-

- Geldik.

- Efendime ne oldu bana efendim diyeceksin.

- TAMAM EFENDİM.

- Aferin köleciğim.

Göz kırpıp arabadan indim.

- Ha bu arada adın neydi köle?

- Yağmur efendim.

- Ben de çamur haha.

- Peki efendim tam size yakışır bir isim.

- Bir şaka yapayım dedim ya onu bile bozdun ben Toprak köleciğim.

Kapıyı açtığında içeri girdik. Etrafta tozdan hiçbir şey görünmüyordu.

- Sen burada yaşadığına emin misin? Hemen temizle şurayı köleciğim.

Sözlerimin ardından kapıdan hızlıca çıktı ve üzerime kapıyı kilitledi.

- HEY SEN NE YAPIYOSUN?!

- Seni buraya bırakıyorum canım.

Hızla uzaklaşma seslerini duyuyordum bir dakika araba arabası çalışmıyordu bu bana zaman kazandırır nereden çıkmalıyım nereden? Heh buldum şu cam cılız duruyor tıpkı benim gibi tamam bir çubuk yok mu nasıl bu külüstür evde çubuk olmaz? Camı elimle kıracağım.

Yumruğumu sıktım ve tereddüt etmeden hızla cama vurdum. Elimin üstünde mükemmel bir acı hissettim. Ayrıca kırılmış camlar elimden akan kana bulanmıştı.

- BENDEN KAÇAMAYACAKSIN KATİL KÖLECİĞİM.

Hızlıca camdan atladım ve kanayan elimi umursamadan arabaya doğru koştum. Arabadan benim zorumla değil de kendi rızasıyla inip elime baktığını görünce donakaldım.

- Nasıl yaptın hastaneye gitmeliyiz!

- Sen beni merak eder miydin ya? Üstüme kapıyı kitlerken aklın neredeydi?

- Bak sen de beni tehdit etmeseydin.

- Benden kurtulamayacağını bilmeliydin güzellik.

- Güzellik?

- Lafın gelişi. Sen de ne takarmışsın kelimelere.

- TAKARIM TABİİ BU SADECE SENİ ÖLDÜREBİLİR MİYDİM DİYE BİR DENEMEYDİ EVE GİDECEĞİZ BİRAZ DAYANMAK ZORUNDASIN.

- Tamam yine aynı şeyleri yaşamamak dileğiyle arabaya biniyorum.


________________________

________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet bir bölümün daha sonuna geldik umarım beğenirsiniz iyi geceler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet bir bölümün daha sonuna geldik umarım beğenirsiniz iyi geceler....

Ben De Buradayım (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin