Για παντα μαζι! (Part 12)

282 13 4
                                    

Και πάλι στο σήμερα...

Η Μαργέτα διάβαζε το γράμμα με πολύ προσοχή. Ήθελε να μάθει τι έγινε τότε.

«Κόρη μου το παιδί δεν γεννήθηκε νεκρό. Γέννησες μια πανέμορφη κόρη που σου έμοιαζε πολύ. Και τώρα σου μοιάζει δηλαδή! Κόρη μου ζήτησα τότε να σου πούνε οι γιατροί αυτό το ψέμα για να καταφέρεις να προχωρήσεις χωρίς να σκέφτεσαι τον Παράσχο και το παιδί του να σου θυμίζει όσα έγιναν. Ξέρω πως δεν θα με συγχωρέσεις ποτέ γι αυτό που σου έκανα. Ούτε εγώ με συγχώρεσα ποτέ! Ποια μάνα καταστρέφει το παιδί της; Καμία! Μόνο εγώ! Γιατί ήμουν ανάξια να λέγομαι μητέρα.
Σου διέλυσα την ζωή αγάπη μου! Εγώ! Μόνον εγώ! Όσα συγνώμη και να σου ζητήσω δε φτάνουν για να ξεπλύνουν τις αμαρτίες μου. Αυτό το κοριτσάκι λοιπόν το έδωσα σε μια οικογένεια τότε. Στην οικογένεια που ήρθε στο Κιάρι μετά από την επιστροφή σου. Στην οικογένεια Οικονόμου. Η Ρηνιώ αγγελούδα μου είναι το παιδί σου. Το σπλάχνο σου. Ήθελα να μεγαλώσει κοντά σου με έναν άλλο τρόπο. Δεν ήθελα να μην την βλέπεις καθόλου. Ακόμα κι αν εσυ ζούσες στην άγνοια ήσασταν μαζί. Δεν δικαιολογεί τις πράξεις μου αυτό όμως! Αυτό το κορίτσι μεγάλωσε πλάι σου. Το βοήθησες πολλές φορές. Όταν σας έβλεπα να μιλάτε σας καμάρωνα. Προσπάθησα να σου πω την αλήθεια κάποια στιγμή αλλά δεν τα κατάφερα. Ήμουν δειλή! Τώρα που ξέρεις, πήγαινε βρες την. Δώσε της να διαβάσει το γράμμα και να καταλάβει. Μάλλον δεν θα καταλάβει. Ίσως θα μισήσει όπως εσύ τώρα. Αλλά τουλάχιστον θα είστε μαζί. Ενωμένες. Μάνα και κόρη. Αυτό που δεν πέτυχα ποτέ εγώ! Σας αγαπάω πολύ! Να προσέχετε!»

Η Μαργέτα είχε καταρρεύσει. Όλη της η ζωή γκρεμίστηκε. Βγήκε από το δωμάτιο τρέχοντας και πήγε στο σπίτι του Στρατή. Χτύπησε ανυπόμονα την πόρτα. Άνοιξε η Ρηνιώ. Ήταν μόνη στο σπίτι αυτή την ώρα.

-Ρηνιώ μου!
-Κυρία; Είστε καλά;
-Ρηνιώ πρέπει να σου πω...

Της τα είπε όλα. Της έδωσε να διαβάσει το γράμμα. Η Ρηνιώ είχε συγκλονιστεί. Τώρα τα πράγματα θα ήταν αλλιώς. Τα νέα σύντομα μαθεύτηκαν.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
«Μια αγάπη φωτιά»Where stories live. Discover now