1

388 22 13
                                    

Pov'un sahibi tiktok=@blac.jimin

___________________________________

"Siktir ne! Ne demek garaja baskın yapıldı !!" Sinirle soluyordum resmen hem garaja baskın yapılmış hemde eşyaların bazıları çalınmıştı."Bende size güveniyorum aptallık bende! Baskın yapılırken ve eşyalar çalınırken siz ne sikim yapıyordunuz peki ha!" Diye önümdeki adamıma bağırdım o sustukça ben daha da deliriyordum cidden "CEVAP VER!" Bu sefer ortalığı inletecek şekilde bağırdım etrafimda ki korumalarım bile irkildi. "E-efendim biz uyuya kalmışız içeri aniden girdiler silahlarınıda aniden patlatınca biz de hazırlıksız yakalandık."

İste bu cevap beni çileden çıkaran son şey oldu hemen yanımdaki hacker jimine baktım."Bulabildin mi jim?"en güvendiğim jimin olabilirdi kesinlikle bu korumlar hic bi bok yaptıkları yoktu..."Biraz daha zaman verin efendim." Ahss cidden onları bulduktan sonra kesinlikle yaşatmıcaktım jim onları bulana kadar bende korumalara çektiğim azarın devamını getirdim."Lan dalyaraklar,ben sizi buraya uyuyun diye mi koydum lan bide koruma olacaksınız hele bi baskını yapanları bulamayalım onların yerine sizi geberticem hazırlıklı olun!!"o sırada jimin birazdaha baktıktan sonra bana bulduğunu ve oldukları konumu söylemişti neyseki burdan fazla uzakta değildi.

Hemen adamlarımla arabalara atlayıp yola koyulduk jimine de trafik ışıklarının sistemini hacklemesini söyledim böylece isim daha kolay olucaktı...Tam zamanında yetiştik ben bi yandan onları sıkıştırıyorken arkadaşlarıyla beni aralarına almışlardı pic herifler!

Adamlarıma diğerlerini yakalamaları için talimat verdim bu iki piçle uğraşmak için...Arkadaşlarının birisi çekilmişti tam diğerininde çekileceğini düşünsemde diğeri araba'nın önüne öyle bi solladı ki direksiyon hakimiyetimi kaybedip takla atarak karşı barajlara çarpmaktan kurtulamamıştı. Emniyet kemerini takmamıştım bu yüzden arabadan düşüp arabamın yanına sertçe düşmüştüm ve o çarpmanın etkisiyle bilincim kapanmıştı.

Jungkook'tan

"Offf cidden miii yaaa,şimdi bozulamazsın hayır yaaaa!" Arabam bozulmuştu yolun ortasında ıssız bi yerdi arabada geçmiyordu ki yardım isteyeyim ah! telefonum telefonumdan yardım çağırabilirdim hemen telefonu çıkarmak için elimi cebime attım ve telefonu çıkardım çıkardığım gibi de sinyal yok yazısıyla karşılaştım cidden miii ahiss şanssız bi gün Offf aileme de haber veremem kii.

En iyisi yürümek belki ileride yardım isteyebileceğim birilerini bulurdum bu yüzden ıssızve karanlık yolda yürümeye başladım ahh cidden geriliyodum böyle yerlerden daha fazla gerilmemek için telefonumdan flashı açtım işte böyle daha iyi yolum aydınlıktı az da olsa.

**
Biraz daha yürüdükten sonra ileride barajlara çarpıp kaza yapan bi araç gördüm hemen koşarak yanına gittim yerde kafası kanayan adamın nabzına baktım ohh şükürler olsun nabzı atıyordu kaldırmak istesemde adam ayı gibiydi yerinden oynamıyordu çok ağırdı bu yüzden beklemeye başladım arada bi nabzını kontröl ediyordum çünkü telefonum çekmiyor du yardım çağırabileceğim hiç bir benzinlik yoktu.Onun telefonu tabi yaaa hemen yaralı adamın ceplerini kontröl ettim telefonunu bulunca hemen çıkarttım belki onun telefonu çekiyordu yaralı adamın telefonunu cebinden çıkarttığım gibi paramparça bir ekranla karşılaştım ve şanssızlığıma yine lanet okudum bu sefer ümitsizce yere oturdum ve yine yaralı adamın nabzını kontröl ettim nabzi atıyordu.

Geçen her dakika beni endişelendiriyordu ya adam iç kanama geçiriyorsa off kötü düşünme kook iyi düşün iyi enerji yay etrafa adam iç kanama geçirmiyor sadece bilinci kapalıdır yani...umarım öyledir evet evet bilinci kapalıdır yaaa sen yine de kötü düşünme kook.

Kaç dakika hatta kaç saat geçti bilmiyorum saate bakamıyordum çünkü telefonumun şarjı bitmişti ve bu zamanlarda da hep yaralı bi şekilde yerde yatan adamın nabzını kontröl ediyodum neyseki kafasında ki yara derin değildi ki fazla kan kaybından ölmüyordu çok çok hafif kanamıştı zatn ölmez canım o kadarla da canım cidden fazlasıyla sıkılmıştı bu yüzden kendi kendime şarkı mırıldanıyordum bazen de yanımda ki yaralı bi şekilde yatan adamla-beni duymayacağını bildiğim halde-adama birşeyler anlatıyordum ve bugünümün nasıl berbat geçtiğini cidden berbattı günüm.

Biraz daha oyalandıktan sonra yaralı adamın hareket ettiğini gördüm ve komiklik olsun diye yere yüzüstü uzandım adam uyanacağını belli eden mırıltılar çıkarıyor ama bir türlü gözünü açmıyordu en sonunda gözünü açtı ve benimle göz göze geldi "Naber şekerim." Dediğim anda gözleri far görmüş tavşan misali açılmıştı ve ben ona gülümseyerek bakıyordum adam bi anda ayağa kalkınca mecbur bende ayağa kalktım-yok bide hala uzansaydın kook-adam sanki olayları kavramaya çalışıyor gibiydi etrafa bakıyordu gözlerimiz orta yolda buluşunca ona içten bi gülüş verdim o ise samimiyetsiz bi şekilde gülüp geri ciddiyetine kavuştu.

"Ne sikim yapıyosun sen dibimde be gözlerimi açınca 'naber şekerim' demeler falan...hem hem sen kimsin be!" Ayy götüme bak egolu piç biz burda onun icin nobet tutak uyansın diye götümün kenarının yaptığı muameleye bak sen sakin ol kook."Ee burda senin cevap vermen için sabaha kadar bekleyemem ya." Egonu al götüne sok yavsak." Benim arabam 1.5km ileride bozuldu da,yardım isteyebileceğim bir araba bile geçmedi ve telefonda çekmiyordu bende,yürüdüm ve sizi yaralı halde buldum ve sürekli nabzınızı kontröl edip uyanmanızı bekledim." Onun aksine tatlı bir dille konuştum ama bana anlamaz gözlerle bakıyordu sanırım düştüğünde kafasına aldığı darbeden anlama duygularını kaybetti yazık acıdım ona egolu piç.

"Sana bekle diyen olmadığına eminim ne diye bekledin ki?" Tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu "sana da iyilik yaramıyor be" diye ağzımın içinde gevelemiştim sanki duymuş gibi bi anda "Ne dedin?" Diye sorunca istemsiz gerilmiştim gerildiğimi ona belli etmemek için "Yani öyle bana bekle diyen olmadı ama senin yardıma ihtiyacım var arabam bozuldu ve telefon çekmiyor ıssız bir yerde tek başıma kalamazdım ya."

Ona cevap versem bile bana cevap vermeden ilerlemeye başladı bende arkasından ilerlemeye başladım arkasından geldiğimi fark ettiğinde bana doğru döndü "Niye takip ediyosun beni?"diyince şaşırmadan edemedim "Ne yani bu ıssız yerde tek başıma mı kalıyım." Şirin olduğunu düşündüğüm ses tonuyla konuştum "Banane kalırsan kal istersen arabanın olduğu yere git ama beni takip etme!" Hem egoist hem de odun du işte " 1.5 km bide geri mi yüriyim olmaz katiyen olmaz" dediğimde tam da dibime girdi ve gözlerime bakmaya başladı ve konuşmak için dudaklarını araladı "Umrumda değilsin ne halin varsa gör" dedi ve ilerlemeye başladı bense şok olmuş bi şekilde orada öylece duruyodum

"EN AZINDAN TEŞEKKÜR ETSEYDIN,BEN OLMASAYDIM ÖLEBİLİRDİN BEE." Diye arkasından bağırdım ama beni duymazdan gelip ilerlemeye başladı oflayıp ellerimle saçlarımı taraken yeri tekmeledim cidden off ama ben jeon jungkooksam burda öylece durmazdım ismini dahi bilmediğim adamın peşine takıldım yine neyseki fazla uzaklaşmamıştı ve o ilerden bende onun uzağından onu takip etmeye devam ettim.

Cidden gittiğimiz yol boyunca bir tane bile araba geçmiyordu sakince ilerlerken bir anda durdu ve arkasını döndü arkasını döner dönmez göz göze geldik ve ben şuan gerçekten çok geriliyodum belli etmemek için gülümsedim orda durmayıp yanıma gelmeye başladı bense sanki yere çivilenmişim gibi olduğum yerde durdum ve bana doğru yaklaşmasını izledim.

Bana doğru ilerledi ve tam dibimde durdu şuan göz gözeydik "Telefonun yanında mı?" Ani soru sorunca afalladım "A-a evet evet yanımda." Kekelememe lanet ettim niye geriliyodum ki "Verebilir misin peki?" Başka soru sorunca olumlu anlamda kafamı salladım ve konuşmak için ağzımı araladım "Var ama şarjım yok." Sanki verdiğim cevap hoşuna gitmemiş gibi yüzüme baktı " Pekii neden beni takip ediyosun seni istemediğim halde?" Ah cidden bu egosu tavan yapmış adam benim yardıma ihtiyacım olduğunu ne zamn kavrayabilecek acaba cidden sinir tohumları kanıma işliyor gibi hissediyorum ama sakin olmam gerek.

"Neden mi? Çünkü yardıma ihtiyacım var telefonumun şarjı bitmeseydi ve telefon çekseydi senin peşine takılmazdım emin ol." Dediğimde dudakları 'o' şeklini aldı ve başını şalladı belli belirsiz " Tamam hadi gel uzaktan takip edince sapıklara benziyosun." Diyip kıkırdadı insafa gelmişti en sonunda huh işte şimdi usul usul yanında yürü jungkook.

_______________________________________

Evett ilk bölümün sonuuu umarım seversiniz ikinci bölümü de yazıp yarın atmayı planlıyorum beğenip beğenmediğini söyleyin olur mu??hepinize iyi gecelerr shookylerimm🍪

Elimden geldiğince uzun yazmaya çalıştım. Ikinci bölümü daha uzun yazarım bu sefer

-Taekook- MANIAC *ARA VERİLDİ*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin