Evett intim bitti annemin intine bağlıyım ve bölüm atıyom bi bizim eve baglamadilar inti gitti beee neyse hadee bölümeeee
Pov'un sahibi=blacjimin
_________________________________________
~flashback~
"Jimin senden ricam konumu atabilir misin az önceki numaraya?" Diye rica ettim.
"Tabikide."
"Teşekkür ederim jiminn."
+82***********
📍konum.
(Gönderildi)
(Görüldü)
Yoongi'den
Bana atılan konuma baktığımda gözlerimi fal taşı gibi açmama engel olamadım çünkü...çünkü bu konum tam da uyuşturucu çetesi taehyung'un garajinin olduğu yerdi nerden biliyorsun diye soracak olursanız o bu bölgeler de tanınan bi çeteydi ve ona bulaşmak için ya yürek ya da kafayı yemen gerekiyordu.
Ve şimdi de jungkook'un ondan yardım istemesi ve üstüne üstlük onun garajında olması ahh cidden sinir bozucuydu daha fazla geç kalmamak için hemen arkadaşlarımın yanından ayrıldım ve arabama doğru gittim neyse ki evde değildim de 1 saat yol çekmicektim gönderilen konumu iyi bildiğim için açmaya gerek duymadım ve arabaya bindiğim gibi çalıştırıp sürmeye başladım burası biraz köy gibiydi ondan işlek bir yer bulmak zordu umuyorum ki jungkookta bu yüzden ondan yardım istemiş olması.
Yolların boş olması işime geliyodu sandığımdan da erken varmıştım garaja. Telefondan jungkooku çağırmak yerine arabadan inip garaja giriş yaptım ve hemen görüş alanıma girdiler zaten benim içeri girmemle gözlerin bana dönmesi de bir oldu jungkook beni görür görmez ayağa kalktı.
"Oh hyung neden beni aramadın ben gelirdim."
"Gerek yoktu kook."
Dedim etrafa bakarken ve tam o sırada siyah deri koltukta oturan sarışın dolgun dudaklı ve siyah kot pantolonlu üstünde sıradan bir beyaz t-shirt ve onun üstünde ise siyah deri ceketli bir adam doğrudan bana bakıyordu...yalan yok çekici bir adamdı.
Jungkook taehyunga ve jimine teşekkür edip birlikten garajdan çıktık ve arabama doğru ilerledik.
"Hyung gerçekten teşekkür ederim beni almaya geldiğin için."
"Cidden sorun değil kook. Asıl sorun neden onlardan yardım istemen başkaları yok muydu da sen ondan yardım istedin."
Evet gerçekten sorun buydu kook'un onlardan yardım istemesi. Kook bana şaşkın şaşkın bana bakıyordu sen ciddi misin diye bir ifade vardı.
"Hyung yardım isteyebileceğim başka birisi yoktu ve o kaza yapmıştı ben onu bulduğumda baygındı yani etrafta kimse de yoktu ayrıca telefonumda çekmiyordu. Senin bilipte bana söylemediğin bişey mi var."
Göz ucuyla kooka baktığımda doğrudan bana bakıyordu yollar boştu ama genede yola bakmakta fayda vardı ve kook'a bakmayı kesip yola tekrar baktım ve konuştum.
"Ah kook bilmen gereken tek şey onların masum biris olmadıklarını bilmen tehlikeliler."
Dedim sakin bir sesle kook ta beni anladığını belirtecek mırıltılar çıkardı.
"Istersen uyu kook yorulmuşsundur vardığımızda ben seni uyandırırım."
"Evet hyung cidden çok yoruldum. Uyandırırsın beni."
Dedi ve koltukta kendine göre rahat bir pozisyon bulup uyumaya başladı.
**
"Kook , kook uyan geldik."
Uyandırma çabalarım hep boşa gidiyordu resmen ayı gibi uyuyordu resmen şuan onu tekmeleyerek uyandırma isteğimi bastırmaya çalışıyordum ama bu ayı kook uyandırma çabalarıma rağmen uyanmıyordu uyanmak yerine ağzını şapırdatıp geri uyuyordu.
Olm insan hiç mi esintiyi hissetmez hafif soğukta gözünü açmaz evet bu kisi kook'tu böyle bebek yüzlü olmasına bakmayın cüssesi beni bile geçiyor hem de benden küçük olmasına rağmen.
Uyanması için sarsıyordum ama etki etmiyordu en sonunda cidden bacaklarını tekmeleye başladım benim de sabrım bir yere kadardı ama.
Onu teklemeyince rahatlamıştım kook ise o kadar teklememden sonra hafifçe gözlerini açtı çüş ama yani tekmelerim kalkmaz tekmeledikten sonra kalkar cidden benden dayak yicekti bu çocuk.
"Geldik mi hyung?"
"Uyanabildin sonunda kook hazretleri , seni uyandırana kadara canım çıktı be bağırıyorum kalkmıyorsun , sesleniyorum tık yok , sarsıyorum gene tık yok en sonunda tekmeledim ama ben tekmeledikten sonra kalkman cidden ironik."
Kook ise ayılmak için hala gözlerini ovalıyordu...sonunda ayıldığında arabadan indi ve kapıyı kapattı. Ve evin kapısına doğru ilerledi bende arabayı kitledim kapıları kontröl ettikten sonra evin kapısına gittim ve cebimden anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ve içeri girdim arkamdan da kook içeri girdi.
Ayakkabısını çıkarttığı gibi salona ilerledi.
"Aç mısın? Kook"
Seslendim ama cevap alamadım ve bende ayakkabımı , ceketimi çıkarıp portmantoya astım ve anahtarı da portmantoya asıp salona gittim ve koltukta yüzüstü uyuyan bir adet kook gördüm.
Yorulduğu burdan belliydi bende odamdan ona bir tane pike getirdim ev zaten sıcaktı bu yüzden kalın örtü yerine pike getirmiş kook'un üstüne örtmüştüm.
Bende odama geçip pijamalarımı giyinip yatağa girdim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
________________________________________
Ilk defa bu ficin bir bölümünü kısa yazdım parmaklarım ağrıdı ondan burda kestim diğer bölümde görüşürüzzzz🍪