6

64 9 2
                                    

Ohom ben geldim 20 de veya 30 da final yaparım bu fici hadi geçelim bölüme yazım hataları varsa affedin okulda yazıyorum çünkü.

Pov'un sahibi=blacjimin
____________________________________________

~flashback~

Kook'un zırlamalarını bölen şey telefonum'un çalmasıydı telefonumu elime alıp baktığım da taehyung'un aradığını gördüm ufak çaplı bir şok geçirmiş olsamda bu şoktan sıyrılmış ve kook'un yanından kalkıp mutfağa gittim ve aramayı cevapladım.

"Efendim taehyung."

"Bir an açmayacağını zannetim hyung."

"Sadede gel tae ne oldu."

"Önce bir hal hatır sorsaydım hyung. Nasılsın?"

Derin bir nefes çektim içime ne olmuştu da aramıştı beni çok merak ediyordum
Onun yanından giden de bendim uzun zamam sonra ne olmuştu bu merak çukurundan kurtulamıyordum biraz daha sessiz kalmak yerine sorusuna cevap verdim.

"Iyiyim tae iyiyim sen nasılsın?"

"Bende iyiyim hyung."

"Tamam hal hatır sorma işi bittiyse sadede gel."

"Tamam. Sana ihtiyacım var hyung bana yardım eder misin?? Bu işi anca sen yapabilirsin bunu sende bende iyi biliyoruz. Lütfen bana yardim et zor durumdayım."

Nee! Benden yardım mı istedi ahh lütfen kulaklarımın bir oyunu olsun bu. Taeye hala cevap vermemiştim sessiz kalmıştım beni düşünce sellerimden ayıran şey kook'un sesiydi.

"Yoongiii hyunggg nerde kaldınn filmin en güzel yerini kaçırdınn." Diye bağırdı mutfakta ki bana üstünde hala ağlamanın küçük bir etkisi vardı ondan sesi çatallaşmış çıkmıştı. Kooka cevap vermek yerine taeye kısa bir cevap verdim.

"Sana yardım etmeyi düşünürüm tae. Şimdi gitmem gerek."

"Tamam hyung düşündükten sonra fikrini benimle paylaş. Ve bu düşünme zamanın fazla uzun sürmezse sevinirim."

"Tamam tae."

Diyip telefonu kapattım ve salona geçtim o sırada koltukta oturmuş telefonla konuşan kook girdi görüş alanıma annesiyle konuşuyordu belli ah ah yunjin teyzeyi bende severim. Kook telefonla konuşurken bende hemen yanına oturdum.

"Anne şuan yoongi hyungtayım nasıl geleyim oraya."

Demekki yanına çağırıyordu yunjin teyze telefonu alıp bende biraz daha kalmasında sorun olmıyacağını söylemek isterdim ama kook şuan çok hararetli konuşuyordu belli ki bişey olmuştu ondan yunjin teyze bu kadar ısrar ediyor.

"Tamam anne tamam bileti alırsınız gelirim."

"Görüşürüz seviyorum seni anne."

Ardından derin bir nefes bıraktı havaya sorun büyük müydü yaa? Daha fazla düşüncelerde kaybolmak yerine kooka baktım ve konuşmak için ağzımı araladım.

"Ne oldu kook?"

"Ne olmadı ki hyung büyük bir azar işittim."

"Neden?"

Arabayı çalmışlar gerçekten ve seul'e gitmişler orda da bizimkiler görmüş aracı polise haber vermişler arabayı almışlar. Yani hyung arabayı çaldırdım diye azar işittim. "

"Ben sana demiştim çalarlar diye ee peki bu gitme işi ne daha yeni geldin daegu'ya kalalı 1 hafta bile olmadı."

"Evet hyung cidden kalalı 1 hafta olmadı ama napalım yunjin majesteleri öyle istiyor ve bir olay olmuş anlatmadı."

"Neden acaba?"

"Bilmiyorum sen gelince anlatıcam dedi."

Onu anladığıma dair kafamı olumlu anlamda salladım.

"Peki ne zaman gidiyorsun kook?"

"Hmm...büyük ihtimal yarına biletimi alırlar yarın beni otogara bırakabilir misin?"

"Tabiki bırakırım kook."

"Saol hyungg."

Konuşmamızdan sonra ortada sessizlik oluştu ve bunu bozan ilk kişi kook oldu.

"Ee hyung sen kimle konuştun mutfakta hee eniştem falan mı varr yoksaaa!"

Sonlara doğru sesi yükselirken dediklerinden dolayı gözlerimi açmış ve anlamsızca ona bakıyordum.

"Şuan acayip saçmaladın cidden. Hadi kalk git odana zıbar saat geç oldu."

"Peki sen hyung gelmiyor musun uyumaya?"

"Buraları toplıyım gelicem hadi sen çık."

"Yardım ediyimmi hyung?"

"Gerek yok kook git yat hadi. Yarın seule gidiceksin."

"Tamam hyung sana iyi gecelerrr."

"Iyi geceler kook iyi geceler."

***

Jungkook'tan

Yoongi hyungun ısrarına odama çıktım ve kendimi yüzüstü yatağa bıraktım o sırada kulaklarımı telefonumun bildirim sesi doldurdu telefonumu alıp kilidi açtım ve gelen mesaja baktım. Seul biletimin alındığı bildirim di bu yarın saat akşama almışlardı bileti bu benim için iyiydi aslında yarın hyungla vakit geçirebilirdim.

Hala yüzüstü uzanırken tekrardan telefonuma bildirim geldi telefonumu tekrar elime alıp gelen bildirime baktım bilinmeyen bir numara yazmıştı.

                         ~Whatsapp~

+82***********
Selamm. 

Jungkook
Selamm.
??

____________________________________________

Evet benden bu kadar az daha hocaya yakalanıyodumm bölümü atıp kaçıyom derse. Bysss

Bide yorum + vote bekliyorum.

-Taekook- MANIAC *ARA VERİLDİ*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin