Pov'un sahibi=blacjimin
Yeni bölümle geldim çoğumuz sınav haftasındayız biliyorum sınavdan düşük alırsanız modunuzu düşürmeyin 2.dönem sınavlarında yüksek almaya bakın.
Nöbetçi olduğum için rahat rahat yazıcam. Hadi bölümeee.
___________________________________________
Yüzümü taehyungun boynuna gömmüş ve onun kucağında oturuyordum(k) yoongi hyung ile jimin'in bakışlarını hissedebiliyordum taehyung ise elleri belimde oldukları yeri okşuyordu ve bu his itiraz edemiyeceğim kadar güzeldi sanki elleri belim için yaratılmıştı onunla olan boy farkımızıda seviyordum sanırım yavaş yavaş taehyunga aşık oluyordum.
"Uyuyor galiba."
Jiminin sesini işittiğimde tekrardan dudaklarımdan bir hıçkırık koptu taehyung ise beni tekrardan sakinleştirmeye çalışıyordu ve be neden bu kadar ağlıyordum onuda bilmiyordum.
Sanırım annemle konuşmamdan sonra hassaslaştım bide yoongi hyunguma 'hyung' demişti birdeo ihtmal vardı.
Kabul ediyorum çok kıskanç olduğumu ama kimse sevdiği kişiyi paylaşmayı sevmez.
Yoongi hyungumun mutlu olmasını ondan çok isterim ama sevgilisi ona hyung demediği sürece.
"Artık bir anlaşma yapmanın zamanı geldi ikinizde bana hyung demeyin."
Yoongi hyungun konuşmasıyla ve dediği şeyle hemen kafamı taehyungun boynundan kaldırdım sanki az önce saatlerde ağlayan ben değilmişim gibi bir mutlulukla baktım yoongi hyunguma.
"Evet evet demeyin siz hyung sizin ağzınıza yakışmıyor hyung lafı. Tabi sadece bu yoongi hyungum için geçerli."
Sevinçle söylediğim şeyle bana bön bön bakmışlardı.
"Öhöm..artık kucağımdan kalksan mı jungkook."
Taehyung'un söylediği şeyle önce olduğum konuma baktım ve bakışlarımı tekrar taehyung'un bakışlarına çıkardım ve ani bir hamleyle kalktım kucağından sonra boğazımı temizleyerek yoongi hyung ve jimine döndüm.
O ise taehyung'a bakıp sırıtıyordu tekrardan yalancı bir öksürük ile bakışları üzerime topladım.
"Siz ne yapıyordunuz bakalım biz geldiğimizde yani daha doğrusu jungkook üstüme atlayıp bana saldırdırdığında apar topar geldiniz ve üstünüzü düzeltiyodunuz bu gözümden kaçmadı."
Dedi taehyung benden önce. Yoongi ve jimin afallamış gibi ilk önce birbirlerine baktılar ve tekrar bize döndüler.
"Öhöm...ş-şey yok yok bişey olmadı ben tuvaletteydim ondan üstümü düzelterek geliyordum tae."
Dedi jimin taehyung ise inanmamış gibi bakıyordu jimine.
Yoongi hyung daha fazla dayanamamış olcakki bıkkın bir nefes aldıktan sonra konuştu.
"Off seviştik tae oldu mu?"
Dedi bir anda bunu duymamla bağırarak hyunguma önümdeki masada ki kalemleri fırlattım.
"Yahhhh! Hyung terbiyesizleşme banane hatta bizene o şeyi yapmanızdan aaa."
Dedim tek nefeste.
Yoongi hyungta başını olumlu anlamda salladı.
Taehyung ise kıkır kıkır gülüyordu.
"Neden gülüyorsun taehyung komik bişey mi var?"
Dedim hemen.
"Hayır yok yok ya sadece aklıma komik bi olay geldi de ona gülüyorum jungkook."
"Güzel bana gülseydin önceki gibi merhametli davranmazdım."
Dedim kollarımı birbirine bağlayarak ve kafamı onun ters yönüne çevirerek trip atar gibi konuma girdim.
"Ne yani az önce ki halin merhametli halin miydi?"
"Evet merhametli halimdi inanmıyorsan yoongi hyunguma sor."
"Öyle mi yoongi."
"Valla ne yalan söylim tae doğru en azından seni tutup yerde sürüklemediğine dua et."
Taehyunga baktığımda ağzı açık bir şekilde yoongi hyunguma bakıyordu ona baktığımı fark etmiş gibi bakışlarını bana çevirdi.
"Yaa gördün mü taehgung efendi bir dahakine merhametli olmam."
"Vay anasını satayım bence senin o halin de pek merhametli gibi değildi de neyse."
"Tae gerçekten merhametli haliydi lan bana tanımadığım birisi hyung dediği için kook onu tutup han nehrine atmıştı nasıl hyung dersin diye amk."
Tek nefeste konuştu yoongi hyungum.
Taehyung tekrardan şok olmuş bir şekilde yoongi hyunguma bakarken ortamdaki sessizliği yoongi hyungumun çalan telefonu oldu.
___________________________________________
Büyük ihtimal yarında bir bölüm atarım sizi fazla beklettim biliyorum bölüm kısa oldu kusura bakmayın.