7

76 10 14
                                    

Çok mu aktifim neyy neyse yarında bir bölüm atarım diye düşünüyorum hadi bölüme.

Bide yorum yapmayı unutmayın votede bekliyom

Pov'un sahibi=blacjimin

_________________________________________

~flashback~

~Whatsapp~

+82***********
Selamm. 

Jungkook
Selamm.
??

+82************
Ah kendimi tanıtmadım dimi.
Merak ediyosundur şimdi beni.

Jungkook
Evet merak ediyorum kimsin??

+82************
Ben jimin.
Sarı saçlı ,dolgun dudaklı  , siyah ceket giyen kişi.
Geçen geldiğinde telefonumu vermiştim sana.

Jungkook
Ahh hatırladımm.

+82********* kişisi jimin
Olarak değiştirildi.

Jimin
Sevindim hatırlamana.
Ben senden bişey rica edicektim de.

Jungkook
Dinliyorum jimin.

Jimin
Şey geçen geldiğinde aradığın kişi varya hyung diye seslendiğin benim telefonumdan aradığın.

Jungkook
Yoongi hyung mu??
Ne olmuş ki ona

Jimin
Adı yoongi demek adı da çekici tanrım!
Sevgilisi falan yok dimi??

Jungkook
Bildiğim kadarıyla yok ama neden ona yazmak yerine bana yazdın ki sonucta senin telefonundan aradım.
Hem sen benim numaramı nerden buldun jimin??

Jimin
Öhöm zor olmadı bulmak.
Neyse neyse ona yazmaya utandım diyelim ondan sana yazdım.

Jungkook
Anladım da ona yazsaydın emin ol ters tepmezdi yani saçma sapan şeyler söylemediğin sürece.

Jimin
Vayyy ona yazsam ters tepmez diyorsun.

Jungkook
Evet ters tepmez git bi dene ama ilk önce kendini tanıt sonra tanışmak istediğini söyle.

Jimin
Ters teperse napcam pekii.

Jungkook
Sende ona aynı davran hyungum biraz sevimli ve sexy erkelerden hoşlanır aramızda kalsın.

Jimin
Ee bunların hepsi bende var sevimliyim sexyimm şansım var demekk.

Jungkook
Bilmem vardır belki.

Jimin
Belki mi??

Jungkook
Evet belki.
Neyse jimin iyi geceler saat geç oldu yatmam gerek sende hyunguma yazarsın konuştuklarınızı da ss atarsın bekliyorum.

Jimin
Tamamdır jungkook
Iyi geceler.

(Görüldü)

Telefonumu komodine bırakıp üstümü duş almak için banyoya doğru ilerledim suyu açıp ısınmasını beklerken üstümü çıkardım ve aynadan aksime baktım ve düşüncelere daldım acaba hetero mu diye düşünmeden edemiyordum ve yoongi hyungumda kaldığım süre boyunca aklımdan da hiç çıkmamıştı garajda bana olan delici bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum ve şimdi ise ahhh...aklımdan hiç çıkmıyor ki.

Daha fazla aksime bakmak ve düşüncelere dalmayı bırakıp duşa kabinin içine girdim ve ılık suyun altında durdum bedenime iyi gelmişti ılık su...biraz daha durduktan sonra saçımı şampuanladım...

Duşumu yaptıktan sonra çıktım ve üstümü giyindim sonra da yatağıma uzanıp uykuya daldım...

***
Taehyung'tan

Evde salonda oturmuş viskimi yudumluyordum ve yoongi hyung'un cevabını düşünüyordum olumsuz yanıt almaktan çok ama çok korkuyordum çünkü biliyordum ki bunu sadece yoongi hyung yapardı.

Beni düşüncelerimden ayıran şey telefonumun çalması oldu viskimi kafaya dikip telefonumu elime aldım ve arayan kişiye baktım yoongi hyung arıyodu bekletmemek için hemen açtım.

"Alo hyung."

"Tae öncelikle olayın ne olduğu anlatacaksın."

Dediğinde yüzüme sevinç gülücüğü yerleşti bu kabul demek oluyordu. Fazla sessiz kalmayarak olayı anlatmak için ağzımı araladım.

"Tabi hyung. Bir tane adam yakalamamız gerekiyor."

"Mafya mı??"

"Evet hyung mafya ve bu adam heryere sinyal bırakıyor bilgisayarına bile giriş yapamıyoruz asıl sinyali bulmak için adamın hackeri kimse çok iyi biliyor bilgisayarı."

"Anladım tamam yarın akşam sizin garajdayım benim ekipmanlar hala orda mı??"

"Evet hyung ekipmanların hala yerinde."

"Tamamdır yarın akşam görüşürüz."

"Görüşürüz hyung ve teşekkür ederim kabul ettiğin için."

"Sorun değil tae."

Diyip telefonu kapattı hadi ama şuan benden mutlusu yoktu yüzümde ki aptal sırıtmayla jimine  yoongi hyungun kabul ettiğine dair kısa bir mesaj gönderdim.

Yüzümde ki gülümsemeye yakın sırıtmamla birlikte kendime bir kadeh daha viski doldurup bardağı elime aldım ve yavaş yavaş içmeye başladım.

Aklımda şimdi ki düşünce jungkook'tu aklımdan bir an olsun bile çıkmıyordu ahh onun garajdaki o utangaç halleri çok güzeldi acaba garajda sürekli ona baktığımı fark etmiş midir??

Viskimi kafaya dikip ayağa kalktım ve odama geçtim odamın içinde ki banyoya doğru adımladım banyoya girdiğimde suyu ılığa ayarlayıp üstümü çıkardım bugün de çok yorucuydu kabinin içine girip ellerimi fayansa dayadım ve kafamı aşağıya eğerek ılık suyun başımdan aşağı süzülmesine izin verdim ılık su bedenimi gevşetip yumuşatırken kafamın içinde tek bir kişi vardı jeon jungkook...

Duşumu yaptıktan sonra çıktım ve bornozumu üstüme geçirip kuşağını da üstün körü bağlayıp odama geçtim ve dolabıma yöneldim dolaptan boxer , gri bir eşofman ve siyah bir t-shirt çıkarttıktan sonra üstümü giyindim ve yatağa uzanıp aklımda ki kişiyle uykuya daldım yani jeon jungkook ile...

___________________________________________

Bu ficte ki tae çok aşık yaa yicem.

Bu bölümde böyleydi vote atmayı unutmayın ve yorum yapmayı seviyom sizi bysss

-Taekook- MANIAC *ARA VERİLDİ*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin