13

15 4 0
                                    

Hepinizi beklettiğim için çok çok özür dilerim bir kaç ailevi durum ve yeni fic üzerinde çalıştığım için wattpad'e giremez oldum. Beklettiğim icin tekrardan özür dilerim. Yazım yanlışlarım varsa affoluna.

Takip etmeyi,yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınnn Xx
____________________________________________

Mutfağa girdiğimde yoongi hyungta masaya hazırladığı ramenleri ve pirinç toplarını koyuyordu güzel kokan şey demekki bu pirinç toplarıydı.

Masaya geçip oturduğumda yoongi hyungta hemen ardımdan oturmuştu tabağımda ki ramenden biraz yedikten sonra ağzıma pirinç toplarından da atmıştım.

Aramızda ki sessizliği ilk bozan yoongi hyung olmuştu.

"Kook."

"Efendim hyung."

"Taehyung'tan hoşlanıyor musun?"

Diye sorduğundan çiğnediğim lokma boğazıma takılmıştı resmen. Soru o kadar ani bir şekilde gelmişti ki kafamı kaldırıp yoongi hyunga baktım şaşkın bir ifadeyle.

Ardından lokmamı yutup benden cevap bekleyen hyungumun sorusunu cevapladım.

"Hayır!! Tabiki de nerden çıktı şimdi bu hoşlanma şeysi!?"

Fazla tepki verdim dimi. Kafama tüküreyim belli etmemek için uğraşırken böylesine bir tepki...offff malsın kook tek kelime ile malsın.

Yoongi hyung ise yalan söyleyip söylemediğimi teyit etmek için bir kaç dakika suratıma baktı ardından cevap verdi.

"Pek inanmadim aslında."

Demis ve şüpheci bir bakış atmıştı bana.

"Tanrı aşkına bir taehyung'a bak birde bana sence ben serseri bir psikopat ve hergun bir çatışmanın ortasında kalan birisinden nasıl hoşlanabilirim hm."

Tek nefeste ve ikna edici bir ses tonuyla söylediğim cümle ile bakışları normale dönmüştü. Ardından söze atıldı.

"En iyisi kook en iyisi ondan hoşlanmaman emin ol tae'den bile en iyilerine layıksın. Bide sakın ondan hoşlandığını hissetmiyim ve görmiyim. Tamammı?"

Dedikleri şeyler biraz kafamı karıştırıp birazda kırınca mecbur kabul etmek zorunda kaldım ama hyungumun neden en yakın hatta eski suç ortağı hakkında böyle dediğini düşünmeden de edemiyordum aslında.

**
Yemeğimi bitirdiğim gibi sofradan kalkıp odama geçmiştim yemek yerken cokca düşünceliydim yoongi hyungun dedikleri yüzünden.

Göründüğünden fazlasıyla mı karanlık bir yönü vardı düşünmeden duramıyordum işte.

Yatağa uzanıp daha fazla düşünmemek için kötü düşünceleri çıkarttım kafamdan ve uykunun kollarına bıraktım kendimi.

**
Sabah aşağıdan gelen gürültü ve bağırışlarla uyandım yatakta doğrulup biraz kendime gelmeyi bekledikten sonra ayaklandim ve aşağıya indiğimde sesler mutfaktan geliyordu yoongi hyung ve birisi daha vardi sesi tanıdık geliyordu henuz tam ayılamadığım için çıkartamamıştım.

Her ne konu üzerinde konuşuyorlarsa yonngi hyung aşırı sinirliydi ama karşısında ki kişi sakince birşeyler anlatmaya çalışıyordu.

Kapıya biraz daha yaklaştım ve beni göremeyecekleri şekilde durdum ve dinledim.

"Hyung bak cidden seviyorum onu."

"Sevme taehyung sevme! Bu hislerin daha fazla körüklenmeden vazgeç!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-Taekook- MANIAC *ARA VERİLDİ*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin