2

143 18 6
                                    

Yeni bölüm uzun zaman sonra geldi kusura bakmayın olayları bağdaştırmaya çalışıyorum ve size güzel bi bölüm hazırlamayı umuyorum şimdi bölümeeee

Pov'un sahibi=blacjimin
___________________________________________

Geçen sessiz yoldan sonra cadde gibi bi yere geldik burası geldiğimiz yol gibi ıssız değildi ama gecenin karanlığında sadece sokak lambalarının aydınlattığı yer cidden ıssız görünüyordu bazı dükkanları görmesem cidden ıssız bir yer diyebilirdim.

Biraz daha yürüdükten sonra garaj gibi bir yere geldik burada bi arbede olduğu belliydi her yer dağınıktı içeri girdiğimizde masaya bacaklarını uzatmış , oturduğu koltuğa yayılmış telefonla ilgilenen ve sigara içen sarı saçlı , dolgun dudaklı birisini gördüm yanımdaki ismini bilmediğim adam ise yalancı bi şekilde öksürüp sigara içen sarı saçlı adamın dikkatini üzerimize çekti.

Kafasını telefondan kaldırıp önce bana sonra yanımdaki adama baktı.

"Keyfini bölüyoruz kusura bakma jimin efendi. Kalkıcak mısın kolktuktan?"

Imali ve iğneleyici bi şekilde konuştu isminin jimin olduğunu öğrendiğim kişi ise yavaş ve sakince koltuktan kalktı. Ve ismini bilmediğim adam geçip oturdu.

"Jimin bana ilk yardım çantasını getir." Emrivaki bi şekilde konuştu

"Ne kadar da misafir perversin öyle ben böyle ayakta mı dikilicem." Yalancı bi sinirle konuştum

"Umrumda değil nereye oturursan otur." Offf! Bu tavırları cidden sıkmaya başladı ne sanıyordu kendini egoist işte ne olcak orda daha fazla dikilmeye son verip masanın karşısındaki siyah deri koltuklardan birisine oturdum.

Benim oturmamla birlikte jimin elinde ilk yardım çantasıyla geldi ve masaya koydu sonra da benim karşımda ki koltuğa oturdu ardından elini uzattı.

"Merhaba ben jimin. Park jimin." Son derece samimi bir şekilde kendini tanıtti bende onu daha fazla bekletmemek için elini tutup sıktım ve kendimi tanıttım.

"Bende jeon jungkook , memnun oldum tanıştığımıza." Bende tıpkı onun gibi samimi ve içten bir şekilde gülümseme verdim gülünce gözleri kısılıyordu ve bu ona tatlı bi ifade veriyordu.

"Eee jungkook burda ne işin var mal almaya mı geldin?" Ne mal mı?! Ne malı be demek istedim ama başka bir cevap dudaklarımdan dökülü verdi.

"Hayır benim arabam bozuldu da yardım isteyebileceğim bir araba da geçmedi bende yürüdüm ve koltukta ki bey efendinin kaza yaptığını gördüm bende ondan yardım istedim." Dedim tek nefeste ardından adını daha hala bilmediğim adam kıkırdadı.

"Aynen 'Naber şekerim' diyerek yardım istiyodun demii" ardından koca bi kahkaha patlattı iyice sinirimi bozmuştu karşımdaki jimin de şaşırmış bi şekilde konuştu

"NE DEDIN NE DEDINN NABER SEKERIM MI? HAHAHAHA" ardından jiminde kahkaha atmıştı ve bu durum iyice sinir bozucu olmaya başladı

"Ya hayır yerde baygın yatıyordu bende komiklik olsun diye öyle dedim ama bey efendi odun çıktığı için tabiki de anlamadı." Kendimi açıkladım ve bu adını bilmediğim egoist piç'e kötü kötü baktım yani ben öyle baktığımı zannediyodum.

"Ayyy jungkook cidden hiç gülesim yoktu sen...sen şimdi bana böyle bakınca kendini sinirli mi zannediyosun."

"Evet."

"Ahh cidden böyle sinirli bi tavşana benziyosun ama." Dedi ve tekrar güldü sanırım bu sefer sinirimi içimde tutmıcaktım

"YETER BE BEN BURAYA BENIMLE DALGA GEÇ DIYE GELMEDIM YARDIMA IHTIYACIM OLMASAYDI SİKİMDE BILE OLMAZDIN O YÜZDEN KES SESINI!" Benden böyle bi atak beklememiş olucakki jiminde oda yüzüme şaşkın şaşkın bakmışlardı şahsen bende beklemiyordum kendimden böyle bi atak.

-Taekook- MANIAC *ARA VERİLDİ*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin