Helloo ben geldimmm özlemişsinizdir umarım benii yeni bölümü seversiniz umarim vote vermeyide unutmayalim plss seviyom sizi 🍪
Pov'un sahibi =blacjimin
Hadi bölümeee <3
__________________________________________
Ayaklarım masanın üstünde , sandalye'ye sırtımı yaslayarak garajda oturuyodum yoongi ve jungkook'u görmemin üstünden tamı tamina 2 hafta geçmişti bu zaman diliminde hep jungkook'u düşündüm acaba şuan napıyor , nasıl-iyi mi? Hep bunları düşündüm ama bi sorun vardı bu niye sürekli düşünüyordum...Ahhh cidden bana iyi gelmiyordu bu çocuk o kazadan sonra hep düşünmeye başladım bide yere yüz üstü uzanıp 'Naber şekerim' diyişi geliyordu...Manyak ya :)
Ben gözlerimi kapatmış düşünce sellerinde boğulurken jimin'in sesiyle olduğum yerde irkilip yere büyük bir gürültüyle yere kapaklandım sikicem belasını ne diye sessiz sessiz geliyor ki amk yerden kalkmaya çalışırken kulaklarımı jimin'in kahkaları doldurmuştu ben yerden kalkıp öfkeli gözlerle jimine baktım.
"Ne diye sessiz sessiz geliyosun amk!" Diyr adeta kükredim ama jimin hala gülmekle meşguldü.
"Ayyy inanamıyorum hahahahaha...gülmekten gebericem sanırım hahahahaha...Huh. Tamam sakinim ama düşüşün çok komikti , sadece gülerek kimi düşünüyorsun dedim. İrkilip düşeceğin aklımın ucundan geçmezdi. Aklıma geldikçe gülesim geliyor amk."
Jimin söyleyene kadar güldüğümün bile farkında değildim.
"Sen gül gül ben seni siktiğim zamanda gülebilecek misin acaba."
"Lütfen tae rica ediyorum bana 'seni sikerim' deme ciddiye alıyorum."
Jimin'in bu sözüne gözlerimi devirdim ve yerime tekrar oturdum. Jiminde hemen karşımda ki tekli siyah koltuğa kuruldu ve bana bakmaya başladı gözlerinden anlaşılıyordu birşeylerin olduğu.
"Ne oldu söyle bakalım aradığımız kişiyi bulabildin mi?"
"Maalesef tae adam her yerde aynı anda sinyaller veriyor ve bunlardan hangisinin gerçek sinyal olduğu belirsiz buda işimi zorlaştırıyor."
Derin bir iç çektim bu adam cidden işini iyi yapıyordu be ama benim adım KIM TAEHYUNG'sa bulurum bu adamı.
"Peki sürekli aynı yerlerde mi sinyal veriyor."
"Hayır aynı yerlerde değil ama aynı anda birçok yerde sinyal veriyor. Hacker'ları kim bilinmez ama böyle bi işi anca o yapabilir ve bu adam bilgisayarı cidden iyi tanıyor olmalı ve bu taktik polislerden kaçmak için sıkça kullanılır."
Şuan cidden bir çıkmaza girmiş gibi hissediyorum bu işi çözse çözse yoongi hyung çözer ama bana yardim edermi bilemiyorum işte bu da canımı sıkıyordu.
Ben yoongiyi nasıl ikna ederim diye düşünürken jimin sorusuyla dikkatimi ona verdim.
"Aklında bir plan mı var tae?"
"Hayır aklımda plan yok sadece birisini nasıl ikna edebilirim diye düşünüyorum."
"Ikna mı?? Bu iş için mi?"
"Evet bu işi çözebilecek birisini tanıyorum"
"Arayıp konuşsana o zaman tae."
"O kadat kolay değil jim bana tekrar yardım edermi bilemiyorum."
"Kim ki bu kişi?"
"Eski hacker'ım jim. Eğer bana tekrar yardım ederse sevinirim eğer yardım etmezse ortada sik gibi kaldık demektir."
"Ara gene de konuş sonuçta bir geçmişiniz var illa dayanamayıp yardım eder öyle umuyorum."
"Bende yardım etmesinin taraftarıyım jim. Umarım yardım eder."
-yoongi-
Salonda jungkookla birlikte oturup meyve yiyip dizi izliyorduk diziyi kook seçmişti drama seçmişti ve şuan yanımda salya sümük ağlıyordu tanrım bana sabır ver iki saattir kook'un sövmelerini ve zırlamasını dinliyordum.
Önümüzde ki şu bir haftamın izin günüm olduğuna lanet ettim ben güzel sessiz bir izin günü geçirmek isterken yanımda ki kook buna izin vermiyordu.Dizide de o kadar fazla şey yoktu ki canım alt tarafı erkek sevgilisini aldatmıştı ve kook kıza üzülerek ağlamaya başlamıştı hayır anlamıyorum bende mi sorun var yoksa kolumu koparmak istercesine beni sarsan ve zırlayan kook'ta mı??
Kook'un zırlamalarını bölen şey telefonum'un çalmasıydı telefonumu elime alıp baktığım da taehyung'un aradığını gördüm ufak çaplı bir şok geçirmiş olsamda bu şoktan sıyrılmış ve kook'un yanından kalkıp mutfağa gittim ve aramayı cevapladım.
"Efendim taehyung."
________________________________________
Öhömmm en güzel yerinde böldüm sanırım neyse ben kacar bayyyssss
Vote ve yorum yapmayı unutmayin.
🍪