Ohom öncelikle bu bölümden sonra bölüm gelmicek yani sınav haftam bitene kadar sınav haftam bittiginde ya da boş olduğum zamanlarda bölüm atmaya çalışırım. Hadi bölüme.
Pov'un sahibi=blacjimin
__________________________________________
Taehyung'tan
Şu anda yerde oturmuş jungkook'un 'ölücez' adlı feryanını dinliyordum. Ona kaç defa ölmeyeceğimizi söylesem de hala ağlamaya devam ediyordu. Telefonu'nun şarjını ise yoongi hyungu defalarca kez arayarak bitirmişti.
"Jungkook yeter artık sus!"
Sesim istemsiz yüksek çıkmıştı , ben burda kan kaybından terlerken-az sonra bayılmayacağımın garantisi yok- o ise saçma sapan ağlıyordu.
Tamam kabullenmesi zor bir durumdayız-ona göre-çünkü tam ds çatışma'nın ortasında kalmıştık ve biz dışarıya bile çıkamıyorduk , çünkü lanet mermiler tam da otobüse isabet ediyordu inmeye kalksak kesinlikle vurulucağımız için bu da bizim işimizi zorlaştırıyordu.
Kan kaybından bayılıp gitmeden omzuma müdahale etsem iyi olacaktı. Yanımda ağlayan jungkook'u umursamadan t-shir'ümü çıkardım ve omzuma baktım kurşun girmemişti sıyırmıştı ama buna rağmen çok kan kaybetmiştim bile.
Yanımda gördüğüm çantayı alarak içinde bir t-shirt bulma umuduyla açıp baktım ve bulduğum bir tane t-shirt'ü çantadan aldım ve çantayı yana bıraktım.
Cebimden çıkarttığım çakı ile t-shirt'ü bağlanabilecek şekilde kestim ve omzuma kurşunun sıyırdığı yere sarmaya başladım.
Bağlama kısmına geldiğimde kumaşın bir tarafını dişlerim arasına aldım ve olabildiğince sert sıktım ve bağladım t-shirt'ümü üstüme tekrar giyindim.
Omzumda ki işlerimi hallettikten sonra jungkook'a baktım bacaklarını kendine doğru çekmiş , kafasını bacaklarına gömmüş hala ağrıyordu. Ve bu zaman diliminde silah sesleri kesilmişti jungkook'un omzuna dokundum ve konuşmak adına ağzımı araladım.
"Jungkook bitti çatışma , bak sesler kesildi."
Dediğimde sulu gözleriyle birlikte kafasını kaldırdı ve etrafı dinledi bir süre sonra sessizliği bozdu.
"Ölmedik , taehyung ölmedik!"
Ve...tekrar ağladı ve ani bir atakla boynuma sarıldı...bu ani temasından dolayı donup kalmıştım ve bedenim kaskatı kesilmişti hayliyle karşılıkta veremedim.
Bir süre daha bana öyle sarılı bir şekilde durarken kulaklarımı polislerin siren sesi doldurmuştu içimden koca bir siktir çekerek jungkook'tan hışımla ayrılıp onu bileklerinden tutarak önce ayağı kaldırdım ve hızlıca otobüsten indirdim ve koşarak ilk önce jungkook'u arabaya bindirdim ardından kendim de şoför koltuğuna oturdum gözüme polislerin kırmızı-mavi ışıkları geldiğinde hızlıca kontağı çevirdim ve arabayı çalıştırıp polislerin aksi tarafına doğru gaza bastım.
Jungkook ise sessizdi sanırım hala şokun etkisindeydi çünkü iç çekişleri kulağıma geliyordu.
...
Polislerden uzaklaştıktan sonra ana caddeye girmiştim , ana caddeye girmemle hızımı biraz yavaşlattım. Aramızda ki sessizliği ilk bozan jungkook oldu.
"Teşekkür ederim taehyung."
"Neden birden bire teşekkür ettin ki?"
"Hayatımı kurtardın o yüzden teşekkür ederim. "
"Hah...sadece yanında durdum."
"Olsun yanımda durman da iyi birşey , ben otobüsten inseydim vurulurdum büyük ihtimal. "
"Aynen senin yerine ben vuruldumve az daha kaybından giderken senin tek derdin ağlamaktı."
Üzgünüm. Aniden kurşun bombardımanındw kaldığım için şoka girdim sonuçta ben senin gibi sürekli çatışmanın ortasında kalmıyorum!"
Sesi sona doğru sinirli çıkmıştı haklıydı benim gibi sürekli çatışmanın ortasında kalmıyordu ama o an cidden sinirim bozulmuştu. Jungkook'un verdiği cevaba geri dönüş yapmamıştım. Aramızda ki sessizliği yine jungkook bozmuştum
"Taehyung rica etsem beni yoongi hyunguma bırakabilir misin??"
Sesi öncekinden biraz daha sakin tınıda çıkmıştı ve 'hyunguma' kısmını bastırarak söylemişti sanki bişey ima edercesine. Yaralı omuzla da araba sürmek çok zordu ama neyseki acı eşiğim yüksekti.
Jungkooku bekletmemek adına saliselik düşüncelerimden sıyrıldım."Neden 'hyung' kısmını bastırarak söyledin ki?"
Yarı alaycı bir sesle onun sorusuna soruyla karşılık verdim. Yüzümde ki sırıtmayla bana olan sinirli bakışlarını hissedebiliyordum.
"Öyle sırıtma!o benim hyungum ve sen ona hyung diyemezsin. Omzunun yaralı olmasını ve araba kullanmanı önemsemem atlarım üzerine!"
Işte bu tatlı tehditi benim kahkaha patlatmam için son damla oldu ben kahkaha atarken o ise kaşlarını çatmış yüzünde ise -kendini sinirli göründüğünü zannettiği-tatlış bir ifade vardı.
"Hahahahaha...Ayh jungkook sen şuan da sinirli göründüğünü falan mi zannediyorsun."
Dedim kahkalarimin arasında.
"Bana bak taehyung sinriliyim gülme o yüzden."
"Daha çok sinirli bir tavşana benziyorsun. Zararın dokunmaz."
"Off seninle uğraşılmaz kusura bakma ama egonu tatmin edemem."
Kaşlarımı çatarak ona baktım 'ego mu' ne yani beni egolu mu görüyordu tamam bu biraz kırıcıydı ona ilk başlarda nasıl davrandıysam egolu olduğum düşüncesini vermiştim.
"Hah,ego'mu?? Egolu lafı benim yanımdan geçmez."
"Geçmez mi? Haklısın egonun ta kendisi olduğun için geçmiyordur."
"Ben hiçte bile egolu değilim küçük tavşan."
"Yah! Ben küçük değilim ve egolusun işte kabul et."
Konu birden değiştinde güldüm.
"Yani tavşan olduğunu kabuk ediyorsun."
Dedim yüzümdeki müzip bir sırıtmayla.
"Ufff beni hyunguma götür taehyung."
"Oraya gidiyoruz zaten."
"Hayır bu yol hyungumun evine gitmiyor."
"Evet çünkü benim garaja gidiyoruz."
"Senin garaj ne alaka taehyung beni hyunguma bırak."
"Yoongi hyung zaten benim garajda o yüzden oraya gidiyoruz."
"TAEHYUNG! O benim hyungum senin değil! 'Yoongi hyung' değil 'yoongi hyungun' diceksin yah!"
Ani bağırmasıyla yerimden irlikdim ve solukta 'o benim hyungum' konuşmasını bitirdikten sonra burnundan derin derin nefesler aldı cidden yoongi hyungun neden benim garajda olduğunu sorgulamadan ona hyung demememi takılmıştı. Ahh...kıskanç tavşan ne olucak.
"Hah...kıskanç tavşan seni. Sen yoongi hyungumumu kıskanıyorsun."
Eh biraz daha sinirlendirmekten zarar gelmezdi kıskanç tavşanı.
"Çıldırıcamm! Sen bekle kim taehyung arabadan indiğimizde üstüne atlayıp saçlarını yolup kafanı ısırmazsam."
Bu tatlı tehdidine güldüm sadece güldüm.
...
____________________________________________
Ohom vote ve yorum bekliyorum.
Bys
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Taekook- MANIAC *ARA VERİLDİ*
Fiksi Penggemar"NABER ŞEKERİM." Pov sahibi =@blacjimin